AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har if europeiske helårs reiseforsikring, og må betale den idag. Jeg skal ikke reise mer på ferie iår, og lurer på om det er vits i å betale den idag? Lurer på å si den oppe og heller kjøpe ny reiseforsikring når jeg vet jeg skal ut å reise igjen? Og jeg lurer på - er det en ulykkesforsikring i if europeiske helårs reiseforsikring? Leste noe om at ulykkesforsikringen også gjaldt hjemme i Norge, selv om jeg ikke var på ferie ... ? Har ingen ulykkesforsikring, så det burde jeg kanskje ha? Håper noen har den samme som meg og vet mer ... eller kan anbefale noe annet. Jeg har ingenting av verdier og bor hjemme. Er 32 år. Anonymous poster hash: f2f61...3ee
elvital Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Den gjelder vel så fort du beveger deg utafor huset ditt- du kan jo bli frastjelt/skada/etc på vei til butikken eller hvor som helst, så jeg ville betalt!
Gjest Houdini Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 ja, reiseforsikring gjelder jo fra du går ut døren hjemmefra, ikke bare i utlandet, men vet ikke hvordan reiseforsikringen fungerer når det kommer til uførhet og slike ting. Jeg har hatt reiseforsikring i noen år nå, men har aldri forholdt meg til forsikringsgreier før, et søsken fikk derimot tilbake penger fra reiseforsikringen da hun mistet mobilen (tyveri), en gang i norge og en gang i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Har alle papirene her, men det står ingenting om hva som gjelder i Norge utenom en setning om at ulykkesforsikringen gjelder hele døgnet, også selv om man ikke er på reise... Tror dere jeg kan ringe å spørre nå? Eller er det stengt? Kanskje lurt å bare betale den, da. Er jo bare 1500 kr for et helt år. Anonymous poster hash: f2f61...3ee
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Jeg ringte nå, og annulerte denne reiseforsikringen. Bestilte heller en personulykkesforsikring. Anonymous poster hash: f2f61...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå