AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Mannen var på guttetur forrige helg, og igår innrømte han brått at han hadde fått en lapdance av en stripper (på privat rom). Merker at han har dårlig samvittighet, men jeg er så såret at det ikke hjelper stort akkurat nå. Vi var enig om at det var uakseptabelt i forkant av turen. Jeg har litt tenkepause, og sov borte i natt. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre! Anonymous poster hash: 70b3d...f66
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Det er å gå langt over grensa ja. Anonymous poster hash: 4d921...e0d 10
Tomaten Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Jeg ville ikke sett på det som utroskap, men nå er ikke jeg så eiersyk heller da... 7
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Hvis dere var enige om at det var uakseptabelt og han gjorde det likevel, så er det selvfølgelig utroskap. Jeg vet ikke hva jeg hadde kommet til å gjort jeg heller :/ 9
Cathrine88 Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Jeg ville ikke regnet det som utroskap, men et enormt tillitsbrudd ettersom dere var enige om at det ikke var greit.. 17
Anoia Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Jeg ville ikke sett på det som utroskap, men nå er ikke jeg så eiersyk heller da... Det har vel ikke noe med å være eiesyk å gjøre! De var allerede enige om at det var uakseptabelt før han dro. 7
Smily_626 Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 (endret) På generell basis synes jeg ikke at det er utroskap. Det hadde ikke brydd meg noe serlig om typen hadde fått en lapdance på privat eller i "offentlig" strippe rom. Men det sagt synes jeg det er utrolig dårlig gjort av han å gjøre det, siden dere på forhånd har avtalt at dette er uakseptabelt. Ja du har rett til å være såret, men husk også at han fortalte hva som hadde skjedd innen relativt kort tid. Det er ikke noe han har holdt hemmelig som du fikk vite om år senere. Det er i det minste en god ting å vite at han forteller deg sannheten. edit: skrivefeil Endret 22. juli 2013 av Smily_626 5
Tomaten Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Det har vel ikke noe med å være eiesyk å gjøre! De var allerede enige om at det var uakseptabelt før han dro. Jo det har noe med å være eiesyk, da de i det hele tatt inngikk en sånn avtale på forhånd. En lappdance fra en proffisjonel stripper (som gir blanke faen i hvem hun danser for), er ikke noe å være sjalu over. Må da la mannfolka få lov å ha det litt morro! 6
Cathrine88 Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Jo det har noe med å være eiesyk, da de i det hele tatt inngikk en sånn avtale på forhånd. En lappdance fra en proffisjonel stripper (som gir blanke faen i hvem hun danser for), er ikke noe å være sjalu over. Må da la mannfolka få lov å ha det litt morro! Må da la andre få lov til å lage regler som passer for dem i deres forhold. De var enige, og han brøt avtalen. 22
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Jo det har noe med å være eiesyk, da de i det hele tatt inngikk en sånn avtale på forhånd. En lappdance fra en proffisjonel stripper (som gir blanke faen i hvem hun danser for), er ikke noe å være sjalu over. Må da la mannfolka få lov å ha det litt morro! Poenget var at de var enige om at dette ikke var akseptabelt i deres forhold, og han gjorde det likevel. Det at han har dårlig samvittighet betyr kanskje at han likte det, skjemmes over det og føler at han krysset en grense han ikke skulle ha gjort. 4
Tomaten Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Må da la andre få lov til å lage regler som passer for dem i deres forhold. De var enige, og han brøt avtalen. Tydelig at den avtalen ikke passet for dem da, når han endte opp med å bryte den. 5
Cathrine88 Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Tydelig at den avtalen ikke passet for dem da, når han endte opp med å bryte den. Da burde han ikke ha inngått avtalen. Dette er ikke akkurat noe urimelig krav som at man skal la være å se eller tenke på andre. 13
Pinkee Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Hva som er utroskap, defineres i hvert enkelt forhold. Når dere var enige om at dette ikke var greit, å han likevel gjør det, ja, da har han iallefall brutt den tilliten du hadde til han. Men, dere må snakke sammen, se om forholdet kan reddes på noen måte. Hva som skal til for at du kan stole på han igjen, det vet bare du. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Jo det har noe med å være eiesyk, da de i det hele tatt inngikk en sånn avtale på forhånd. En lappdance fra en proffisjonel stripper (som gir blanke faen i hvem hun danser for), er ikke noe å være sjalu over. Må da la mannfolka få lov å ha det litt morro! Klarer de ikke å ha det moro uten privat lapdance er det noe galt et sted. 12
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #15 Skrevet 22. juli 2013 Klarer de ikke å ha det moro uten privat lapdance er det noe galt et sted. Det er å gå over grensen å få en privat lapdance når man på forhånd har avtalt at det ikke er greit ja, men utroskap er vel å trekke det litt langt. Jeg skjønner heller ikke hvorfor lapdance skal være så farlig for dere kvinner og noe man må gardere seg mot. Setter man det på spissen har menn mer grunn til å være sjalu på konene som får lapdance av en mannlig stripper fordi kvinner oftere går så mye lenger med den mannlige stripperen enn det en mann har mulighet til å gjøre med en kvinnelig stripper. Om man så mye som rører en kvinnelig stripper står det noen broilere klare til å kaste deg ut. På mannlige strippeshow så kan det ende med at kvinnen runker stripperen, så jeg vet ikke hva som er verst. Anonymous poster hash: aacad...fa2 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #16 Skrevet 22. juli 2013 Jeg tror også at grunnen til at han fikk så dårlig samvittighet var at han likte det. Vi snakket mye igår, og han sa det som skremte han mest var at han i ett sekund var fristet til å ha sex. Jeg stoler på at han ikke gjorde noe mer (det er det nok ikke alle steder som tilbyr en gang), men jeg merker tilliten har fått seg en knekk. Hvorfor gå bak ryggen min? Hvis dette var noe han ville måtte han ha snakket om det da, ikke ha en avtale med meg så bryte den. Jeg skjønner at det bare er meg selv som kan finne ut hva jeg skal gjøre med situasjonen, men det er vanskelig... Jeg elsker han jo selvfølgelig fortsatt, men det å ljuge er jo helt uakseptabelt. Føler generelt at jeg ikke kan stole på han når han er full, selvom dette er første gang noe som det her har skjedd. Vi har vært sammen lenge, og har det fint, men jeg blir helt rådvill. Anonymous poster hash: 70b3d...f66
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. juli 2013 #17 Skrevet 22. juli 2013 Det er å gå over grensen å få en privat lapdance når man på forhånd har avtalt at det ikke er greit ja, men utroskap er vel å trekke det litt langt. Anonymous poster hash: aacad...fa2 Hvorfor det? Må man ha sex for at det skal anses som utroskap? Jeg syns ikke det. Hun hadde en grense som de hadde avtalt at han ikke skulle krysse. Han gjorde det likevel. Hvordan er det ikke utroskap? Resten av innlegget ditt klarer jeg ikke relatere meg til i det hele tatt. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #18 Skrevet 22. juli 2013 Hvorfor det? Må man ha sex for at det skal anses som utroskap? Jeg syns ikke det. Hun hadde en grense som de hadde avtalt at han ikke skulle krysse. Han gjorde det likevel. Hvordan er det ikke utroskap? Resten av innlegget ditt klarer jeg ikke relatere meg til i det hele tatt. Innenfor en samlivs/seksuell kontekst må det en seksuell handling til før man kan kalle det utroskap. Så lenge det ikke er snakk om noen beføling av hverken han eller stripperen når han får en lapdance så er det per definisjon ikke utroskap. Det betyr ikke at han ikke gikk over en grense siden de hadde avtalt at det ikke var greit, men utroskap (etter definisjonen i denne konteksten) er det jo strengt tatt ikke. Fair enough at du ikke relaterer til det, men det har jo skjedd og jeg trakk det frem for å sette det på spissen og for å vise at kvinner som regel ikke har noe å frykte når det er en kvinnelig stripper som gir en lapdancd fordi reglene er ekstremt strenge for de mannlige gjestene. Man skal ikke krysse gresene med så mye som en centimenter før man blir kastet ut. Personlig ser jeg ikke hvorfor man skal være så nøye på om partneren har stripper eller ikke, man slutter ikke å sette pris på en attraktiv kvinne/mann selv om man er i et forhold, og det betyr på ingen måte at man ønsker å være utro. Anonymous poster hash: aacad...fa2 2
Jolene Skrevet 22. juli 2013 #19 Skrevet 22. juli 2013 Jeg ville ikke sett på det som utroskap, men nå er ikke jeg så eiersyk heller da... Samme her 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. juli 2013 #20 Skrevet 22. juli 2013 Man har ulike grenser, unødvendig å bli kalt eiesyk av den grunn. Hvis kjæresten til TS mente det var urimelig burde han aldri ha inngått den avtalen før han dro. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå