Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg og samboeren min har vært i lag i 2 år. Vi har alltid vært åpne med hverandre (trodde jeg i vært fall) om fortid og div. Man er jo alltid litt nysgjerrig på hvordan partneren våres har levd livet før vi kom i bildet, ikke sant? Ikke at vi trenger å vite detaljer, men man kan da i vært fall nevne hvem eller antall?

Anyways. Kjæresten min viste meg bilder fra gamle fester han hadde hatt rett etter jeg møtte han. Der viste han blant annet bilder fra en fest han hadde hatt rett før han møtte meg. På denne festen var det blant annet ei jente som han ikke kjente så godt. Det eneste han visste om henne var at hun holdt på med en av hans kamerater. Hun er utenlandsk (fra Kambodsja) og prater dårlig norsk. I og med at de holder rundt hverandre så spurte jeg om hun var en tidligere erobring. Han svarte at han aldri har rørte henne. Greit det.

SÅ to år senere går jeg utpå byen og møter en "venninne av en venninne", som tydeligvis kjenner denne jenta fra Kambodsja. Vi kom plutselig i snakk om kjæresten min og tydeligvis visste hun en del om han som jeg selv ikke vet. Han har blant annet ligget med denne jenta fra Kambodsja den kvelden. Det hadde hun selv fortalt henne.

Jeg konfronterte kjæresten min senere som blånekter det hele. Jeg blir veldig oppgitt over hele situasjonen. Hva mer lyver han om? Jeg har vært ærlig om alt fra dag 1.

Jeg forstår jo litt at han muligens er flau over dette her. Hun er jo ikke akkurat noe, hva skal jeg si.. ? nordmenn pleier å like? (Jeg er ikke rasist)

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som er verst. At han muligens lyver til meg, eller at han muligens har ligget med henne. Hun holdt jo tross alt på med kameraten hans også! Ingen moral her i gården altså? Han har tydeligvis tatt alt han kan få da.

(Nå er det jo ikke 100% sikker på at dette har skjedd da, men det er jo merkelig at hun jenta selv sier det. Hvorfor skulle hun løyet om det?)

Nå kommer jeg til å tenke på dette her.

Anonymous poster hash: de6bc...bf8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sa nei for at du ikke skulle tenke på det og la det plage deg.

Anonymous poster hash: 16c01...419

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke still spørsmål du ikke vil ha svar på!

Hvis han løy, så var ikke det bra...Men noen ganger serverer folk en hvit løgn for å bevare freden....

Det er mulig jenta lyver om at hun har hatt sex med han og.

Det skjedde kanskje èn gang, dere er samboere og har det bra nå ikke sant?

Prøv å ikke tenke på fortiden!

Du har vel gjort ting før du møtte han du også, som ikke har noe betydning for deres forhold nå?

Så lenge han egentlig er til å stole på, og han vil ha DEG nå, er vel det viktigst?

Anonymous poster hash: f0c9a...6c0
  • Liker 9
Skrevet

Enig i AB over her.. ikke spørr spørsmål du ikke vil ha svar på.

Om det skjedde noe eller ikke, så var det uansett før dere ble sammen.. Let it go..

• Liker 1
Skrevet

Spør deg selv; Er dette virkelig en kamp å ta?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kompisen han snakket om var nok han selv. Du spurte og du fikk svar, selv om han tilpasset svaret utifra hva du ville høre, ikke sannheten. Han skånet deg, for han skjønte at du ville tenke på det og la det plage deg. Hva som skjedde før han ble sammen med deg har du ingenting med. Skjønner godt han ikke ville fortelle deg alt! Å bringe historier om kjærester og dlørter fra fortiden inn i nåtiden er en ekstremt dårlig idé, jenter tenker altfor mye og blir sjalu.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Heisann igjen, TS her. Ja jeg skjønner. Men saken er at jeg ikke tåler løgn. Jeg er veldig sånn at jeg må ha en mann som er hundre prosent ærlig. Jeg er en liten kontrollfreak på det området der.

Jeg vet jo at han har ligget med flere jenter, nærmere 20 stk som han har nevnt i vært fall. Men nå som hun fra Kambodsja dukket opp, så tenker jeg "hvor mange andre har du utelukket å fortelle meg om?". Jeg er også veldig kresen av meg, og vil jo ha en ordentlig mann. Ikke en som tar alle som melder seg frivillig.

Jeg fikk liksom ett litt annet syn på han nå. Hadde dere sett bilde av henne så hadde dere også fått sjokk. Se for dere en utenlandsk prostituert, i 35-åra med noen kilo for mange her og der.

ØØØhh!! :murvegg:

AnonymBruker
Skrevet

Nei du får gjøre det slutt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

fortid er fortid,bare la det passere.Hva han gjorde før din tid,sier ingen ting om han i dag,han har nok bare vært flau over det,og rett og slett bare tatt en hvit løgn for å skåne deg.Ingen ting å bry seg om.

Anonymous poster hash: a84bc...d6e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Løgn er en uting,men en liten hvitløgn for ditt eget beste,kan forstås.

Anonymous poster hash: a84bc...d6e
AnonymBruker
Skrevet

Siden du er såpass rasistisk med så store fordommer mot andre, turte han rett og slett ikke å fortelle deg sannheten.

• Liker 15
Skrevet

Hva godt gjør det egentlig at du vet det? Hadde det ikke vert bedre om du aldri hadde visst det, om du aldri hadde møtt på noen andre som visste det?

Har du ikke vert storfornøyd de siste 2 årene med ikke å vite det?

Skrevet

Sikker på at ho venninna til vanninna til en-eller annen, snakket sant? At hun husket rett? Er tross alt to år siden, kanskje hun egentlig mente at ho forferdelige damen fra Kambodsja, hadde sagt det var haan kompisen hun hadde ligget med, å så rotet ho venninne-venninnen kameraten med typen din??

Enten gjør du det slutt, eller så lar du det ligge. Det er TO år siden!

• Liker 4
Skrevet

Ærlighet er en ting, men du har faktisk ingen rett til å få vite noe om hans privatliv -han deler så mye han ønsker om dette og skal ikke føle seg tvungen til å fortelle deg noe om sitt privatliv.

Og uansett da, hva skader det deg at han ikke vil fortelle om sine tidligere erobringer?

Jeg hadde reagert om det var noe større og mindre personlig han løy om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du er såpass rasistisk med så store fordommer mot andre, turte han rett og slett ikke å fortelle deg sannheten.

TS her.

Jeg er ikke rasist bare fordi jeg lett kunne se at hun var en uattraktiv kvinne. Det var bare en tilfeldighet at hun var mørk i tillegg.

Det er lett for dere å si, at jeg skal glemme det. Altså nå har det nesten kommet frem i lyset at de har ligget sammen, men likevel velger han å blånekte til meg. Han kunne bare sagt det rett ut "Greit, jeg hadde sex med henne en gang. Jeg angrer og hadde ikke gjort det igjen. Ferdig". Han lyver ikke for mitt beste, men for sitt eget.

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet han at du ikke tåler løgn, det gjorde han kanskje ikke da du spurte om hun jenta?

Jeg ville nok latt det fare...

Men det virker jo som at det ligger noe mer til grunn her... At dere kanskje ikke burde være sammen?

Anonymous poster hash: f0c9a...6c0
Skrevet

Heisann igjen, TS her. Ja jeg skjønner. Men saken er at jeg ikke tåler løgn. Jeg er veldig sånn at jeg må ha en mann som er hundre prosent ærlig. Jeg er en liten kontrollfreak på det området der.

Stakkars mann

TS her.

Jeg er ikke rasist bare fordi jeg lett kunne se at hun var en uattraktiv kvinne. Det var bare en tilfeldighet at hun var mørk i tillegg.

Det er lett for dere å si, at jeg skal glemme det. Altså nå har det nesten kommet frem i lyset at de har ligget sammen, men likevel velger han å blånekte til meg. Han kunne bare sagt det rett ut "Greit, jeg hadde sex med henne en gang. Jeg angrer og hadde ikke gjort det igjen. Ferdig". Han lyver ikke for mitt beste, men for sitt eget.

Hva hvis han ikke angrer da? Da oppfordrer du jo til løgn, som du er så sabla imot...?!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at ho venninna til vanninna til en-eller annen, snakket sant? At hun husket rett? Er tross alt to år siden, kanskje hun egentlig mente at ho forferdelige damen fra Kambodsja, hadde sagt det var haan kompisen hun hadde ligget med, å så rotet ho venninne-venninnen kameraten med typen din??

Enten gjør du det slutt, eller så lar du det ligge. Det er TO år siden!

TS her.

Nei, jeg vet dessverre at det var kjæresten min hun mente. Hun vet godt hvem han er.

Jeg bryr meg ikke om det er 2 år eller 15 år siden det skjedde. Enten har man gjort noe, eller ikke. Jeg føler meg lurt, da jeg trodde vi var ærlige med hverandre. Hadde jeg visst det når jeg møtte han så hadde jeg kanskje ikke blitt sammen med han også. (For å si det sånn så er det ikke den første "underclass" jenta han har vært i lag med. Jeg begynner snart å lure om han er nymfoman og bare MÅ ha seg noe, stygg, feit, hore.. samme hva. Hadde du syns det var kjekt om kjæresten din var slik?

Uansett, så ble jeg veldig utdriti på byen. Jeg trodde jeg kjente kjæresten min, men tydeligvis kjenner andre han bedre. Jeg burde fått vite hva han har gjort før, og ikke fått det servert i trynet av andre venninner. Jeg skjemmes.

AnonymBruker
Skrevet

Du tåler ikke sannheten, så han tilpasser seg etter hva du vil høre! Det gjorde han når du spurte for 2år siden, og det gjør han nå når du spør han igjen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

100% ærlighet er det dummeste jeg ser. Hvite løgner er det som holder forholdet i live!

Anonymous poster hash: 92fac...01e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...