Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et litt dumt spørsmål, men er det noen av dere jenter som kan anbefale et sted i Bergen hvor en kan få velformede øyenbryn? Det er ikke det at jeg ikke napper litt selv, men jeg er litt redd for å ta for mye eller fra feil sted. :oops:

Alikevel så har jeg veldig lyst på sånne fine filmstjernebryn. Sånne som har en fin bue. Det får jeg ikke til selv. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale meg et sted? Si gjerne hvor mye det koster også. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var det bare for alle bergensere å svare da ! :-)

`*Oslojente*-

Skrevet

Ingen fra Bergen som vet? :o

Gjest onyx, i.i.
Skrevet

Bruker sjelden å få formet øyenbrynene, men har fått det gjort hos Annes hudpleie. Da var det inkludert i en hudpleietime, så jeg vet ikke prisen dessverre. Mener å huske at det var rundt 100 kroner som stoi prislisten dere, men er altså usikker....

Skrevet

Det er en sjappe i Kong Oscarsgt som jeg har hørt er flinke. Har ikke prøvd selv. Det er ikke så langt fra Dr. Livingstone/Mr. Bean.. Husker selvfølgelig ikke hva de heter. De ligger på samme side av gaten som Tanks og ikke så langt i fra Victoria. Sorry at jeg ikke klarer å forklare bedre.

Skrevet

Takker Nana! :D

Blir så glad for tips. Har bodd i Bergen i noen år, men har aldri fått formet brynene noe sted.

Skrevet

Ja, Annes Hudpleie i nærheten av Teateret er bra. Du har også en bak politihuset i Bergen. Husker ikke hva de heter, men de er også greie og flinke. Prisene er ca. 130 - 150,-

=)

Lykke til da!

Skrevet

Takker for tips, Anafugia.

Tror jammen jeg skal spandere på meg nye bryn etter forelesing på Bryggens Museum i morgen. :D

Det kan jo bli artig. :-)

Skrevet

Da har jeg vært hos Annes, og der fikk jeg nye fine bryn av ei kjempehyggelig jente! :D Har allerede smisket med mannen min, og tipset han om hvor fremtidige jule- og bursdagsgaver kan kjøpes. :sjarmor: Hvis jeg får en ok jobb i sommer kommer jeg nok til å unne meg noen ansiktsbehandlinger, og annet kos. Det var jo så behagelig atmosfære der.

Takker jentene for tips! Annes har fått en ny kunde. :wink:

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men må en "samle" på forhånd...? :-? For hvis en napper til vanlig er det vel litt vanskelig å forme øyenbrynet til en annen form? Dere som har prøvd, er de flinke til å se hva som passer til hver enkelt?

Skrevet

Jeg syntes hvertfall hun jeg hadde var flink til å tilpasse bryn etter hvilket grunnlag en har fra før, og ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...