Gå til innhold

Kan dere hjelpe med meg "drømmedaten" ? :) :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hei!

Vet ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men valget falt til slutt hit :P

Jeg håper dere damer kan hjelpe meg bittelitt, eller i det minste komme med forslag ;) Er evig takknemlig for det!

Jeg skal på date i dag, eller "date" da :P Jeg skal ta med ei jente, som jeg kjenner litt fra før, men dette er første gangen jeg spør om å møtes, sånn "formelt". Det jeg har tenkt til å gjøre:

Ta henne med til ei nydelig strand her i området i kveld, en strand som alltid er tom, det er egentlig ingen som vet om den :P Veldig bortgjemt, men like fullt et fantastisk nydelig og stille sted. Ser for meg at det blir romantisk når mørket senker seg utpå kvelden og vi hører kun bølgene som plasker inn mot land. Da håper jeg vi kan ligge å bare holde rundt hverandre :P

Anyway.. Det jeg har tenkt : Stikke bort litt i forkant, og legge ut pledd, kanskje tenne et lys (inni en lykt), legge ut noen roser på teppe.. og ja, thats it :P Har dere noen fler forslag? Jeg vil IKKE overdrive, for det er ikke noe ren "date", vi skal bare treffes for å bli bedre kjent. Vi skal treffes relativt sent, så innen vi kommer dit så er sola nede :P

Er det noe som mangler, eller er det nok? Har dere noen smarte og enkle forslag uten å overdrive? :)

Setter såå stor pris på de som gidder å lese dette :) :)

Anonymous poster hash: 1eeab...0a3

Anonymous poster hash: e832b...93a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oii, beklager for himla mange smileys i åpningsinnlegget!! Var IKKE meningen! Huff og huff!

Anonymous poster hash: 63bce...d39
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes litt mye ut for å være første date..

Anonymous poster hash: bcf9d...041

• Liker 9
Gjest Red Queen
Skrevet

Det hørtes litt mye ut for å være første date..

Enig. Hva med å ta med deg en ryggsekk med en flaske vin, litt ost og kjeks eller lignende når dere går til stranden? Prate litt om løst og fast og .. ikke at jeg mistenker noen ting her altså, men helst ikke vær for pågående.

AnonymBruker
Skrevet

Nemmen, syns dere det er for mye med teppe og rose på stranden for første date? :/ Teppe er jo for at vi ikke skal sitte rett på sanda/grusen, og rose er for å vise en liten oppmerksomhet. Lyset er for å gjøre det litt koseligere (men kan droppes :P ).

Det skal sies at dette er ei dame jeg kjenner forholdsvis godt, som sagt så har vi møttes en del, men aldri sånn som dette ;p

Jeg tar til meg hva dere sier, så jeg skal være forsiktig med å ikke overdrive :) Jeg skal hvertfall IKKE gjøre noe mer ut av det haha.. ;p Ost og kjeks var et godt forslag da :) thaaanks

AnonymBruker
Skrevet

Teppe er greit, roser blir i overkant, synes jeg. Det spørs jo litt på hvor godt dere kjenner hverandre og om hun allerede også er interessert i deg... men jeg hadde fått spader om noen var så romantiske på første date selv om det var noen jeg kjente og likte fra før.

Anonymous poster hash: 29732...98e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du sitter å planlegger at du bare skal ligge å holde rundt hverandre allerede på første date gir meg litt klaus..

Du kan ikke planlegge følelser og kjemi på forhånd.

• Liker 5
Skrevet

Synes også roser og lys høres litt for mye ut. Høres ikke ut som dere er "helt der enda" etter hva du forteller. Men dette er absolutt en fin tanke til senere, om det blir noe mellom dere. Å stelle i stand på forhånd kan kanskje bli litt mye. Tror det holder lenge om du pakker med litt mat, og legger ut teppe når dere kommer frem til stranden sammen.

• Liker 1
Skrevet

IKKE gjør klart på forhånd, det er superkleint! Blomster vil nok også gjerne være litt overkill. Ta gjerne med teppe, lys er også greit (type telys i et syltetøyglass, ikke lange stearinlys på stake...) og litt mat og drikke. Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar :)

Jeg må bare få sagt da, beklager at jeg var litt uklar :P Vi har jo kosa og holdt rundt hverandre osv før, men bare på fester og lignende. Vi har altså begge snakket om å ta det "helt ut" (ikke sex altså, i første omgang ;p ).

Jeg hadde selvsagt ikke planlagt å holde rundt hverandre om jeg ikke ante noe som helst om hennes følelser :P Når jeg leser tråden så forstår jeg svaret deres. Latterlig dårlig forklart av meg :P

Nå er det like før, anyway.. skal møte henne om en halvtime! Ahhhh

AnonymBruker
Skrevet

fortell hvordan det går ^^

Anonymous poster hash: 575b2...9c4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre ;) Kjenner det kribler liitt nå kan man si.. ahh

AnonymBruker
Skrevet

Asj. Prøv å bruk litt mindre smilyes på daten da, om du klarer.

Anonymous poster hash: f11f6...38e
AnonymBruker
Skrevet

Har allerede tatt selvkritikk for det, søta ;)

Im off!

Skrevet

Bare .. ta det litt med ro. Du høres for ivrig ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yo!

Stikker bare innom en rask tur før leggetid. Skylder dere som har svart i tråden en oppdatering.

Om jeg var overivrig eller ikke; Det gikk i alle fall kjempebra! Det endte slik jeg hadde sett det for meg, bare enda bedre. Kunne ikke bedt om en finere kveld/natt. Legger meg med et stort smil om munnen. Forelskelse er en god følelse!

Bare for å ha sagt det, hun falt virkelig for rosen, heldigvis. Ble nesten bekymret etter svarene her inne. Men jeg valgte bare å kjøre på med den. Jeg droppet lyset da ;p

Alt i alt, en svært vellykket kveld er over. To be continued... hihi

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...