Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i 6 mnd ca. Han har hintet om å få treffe foreldrene mine et par ganger... og virker veldig for at jeg også skal treffe foreldrene hans. hvordan kan jeg "tolke" dette? Han er min første ordentlige kjæreste. Jeg er ikke hans første.. jeg har alltid følt at sette med å treffe foreldre ikke er noen hast. Er veldig glad i han. men vet jo også av gutter som skyr svigers som pesten og bare syns slikt er kleint. spørsmålet mitt er egentlig ganske bananalt.. Men grunnen til at jeg spør er forsi dette med foreldre er litt stort for meg. Men samtidig så er jeg ikke så sikker på at det er like stort for andre. Kan det si noe om hans følelser for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel invistert i forholdet da, siden han vil introdusere deg til sine foreldre, og også møte dine.

Det er vel ikke noe annet enn positivt..

AnonymBruker
Skrevet

Det trneger ikke å være en big deal, det trenger jo ikke å gjøres så høytidelig :) Jeg syns det er på tide at man møter foreldrene til kjæresten etter 6 mnd, det er jo tross alt to viktige personer i hans liv, likedan med dine foreldre. Jeg ville tolket det positivt at han hinter :)

Anonymous poster hash: e5b2d...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...