AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg er en jente på 23 år, kjæresten min er 35 år. Vi har vært sammen i over 1 år og har hatt det kjempe fint. Han har også en sønn på 12 år. Jeg kommer godt overens med sønnen og alle i familien hans. Han var nettopp i tyrkia i 1 mnd .. vi prata ikke mye sammen på den mnd men litt.. Etter han kom hjem så har mye forandret seg.. Han virker ikke like interesert i meg lenger. Jeg har vært ganske deprimert fordi jeg nettopp har mista jobben min . En dag for ikke lenge siden skulle han bli med meg ut for og søke på nye jobber, han virka utrolig rar. han ville såvidt kysse meg holdt avstand fra meg hele den dagen. Jeg spurte om det var noe galt men han sa nei, og da gadd jeg ikke mase mere. Vi er veldig åpne og har god komunikasjon. Er det noe så sier vi ifra. Men den dagen skjønte jeg ikke helt hva som skjedde med han. Når vi kom hjem til han så bare satt vi der.. når vi skulle legge oss hadde vi sex, men var utrolig kleint , vi har aldri hatt så klein sex før. jeg ble utrolig redd.. Jeg sa jeg elsket han og han sa han elska meg tilbake. Fra lørdag til søndag sov han over hos meg. Han hadde faktisk kjøpt nye sko til meg fordi han hadde dårlig samvittighet for noe han hadde gjort noen dager før. han spilte gitar og sang for meg. (Kjærlighets sang). På søndagen var det kleint igjen. Han hadde sovet dårlig og var sulten.. vi skulle på stranda for og sole oss og kose oss. Vi fyrte opp grillen og jeg hadde selvfølgelig glømt og ta med talerkner som vi skulle ha maten på. typisk! Han var utrolig rar og holdt seg unna meg denne dagen også. Jeg prøvde å spørre om det var noe men han sa nei. Jeg prøvde å ikke mase mere om det. Jeg prøvde å få han på bedre humør og tulle. Ingenting hjalp. Han holdt seg fortsatt unna. Vi var hos foreldrene og da virka han glad igjen. Senere gikk vi og broren hans på kino. Jeg prøvde å holde han i hånda og spurte om han ville ha noe. Men han sa nei og tok vekk hånden. så spurte jeg igjen... er det noe galt ? da sa han at han ikke følte seg så bra. jeg sa jeg elsket han. han så vekk og sa det ikke tilbake. Jeg ble redd.. Når jeg skulle ta bussen hjem var det kleint IGJEN! jeg spurte om hva som skjedde, hvorfor han hadde vært så rar og holdt avstand fra meg. Han sa at hele dagen hadde vært klein og sa ikke hvorfor. jeg sa jeg elsket han og så ned i bakken. han sa det samme og bare gikk inn i bilen og kjørte. vi sendte litt mld med hverandre når jeg var på vei hjem. virker jo som han elsker meg på måten han sa ting på men når jeg snakka med han i tlf før jeg skulle legge meg så virka han ikke interesert i å prate med meg. I dag har jeg ikke hørt noenting fra han. Hva kan dette skyldes ? begyner jo og bli redd for at han ikke er så interesert i meg lengre. Kan jo være at det bare var han som hadde en dårlig dag.. men man pusher ikke noen vekk på den måten uten grunn. og jenter er jo veldig til og finne på historier i hodet sitt når man ikke får svar på det man lurer på. Anonymous poster hash: eb211...e0b
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Jeg gjetter på at han er forensket i en annen og/eller har vært utro, dessverre. Eller så er det noe annet galt som han har svært dårlig samvittighet for. Obs tenk sikkerhet i forhold til kjønnssykdommer. Og konfronter ham med at han har forandret seg totalt og du vil vite grunnen. Lykke til, håper det ikke er så gale.
froken23 Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Jeg gjetter på at han er forensket i en annen og/eller har vært utro, dessverre. Eller så er det noe annet galt som han har svært dårlig samvittighet for. Obs tenk sikkerhet i forhold til kjønnssykdommer. Og konfronter ham med at han har forandret seg totalt og du vil vite grunnen. Lykke til, håper det ikke er så gale. Takk for svar. Vi har snakket om før at om noen av oss skulle ha vært utro eller noe slikt så skulle vi si ifra til hverandre. Han er veldig sån at vi skal være ærlige og fortelle hverandre alt. Men i det siste så har han ikke akkuratt sagt noe . eller prøve å få det bedre. :/
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Alle sier "hvis jeg en gang hadde vært utro, så hadde jeg i vært fall sagt det til deg". Det er noe annet hvis det faktisk har skjedd. Jeg tipper at han enten har en annen jente i kikkerten/har vært utro, eller at han rett og slett driver litt bort fra deg fordi han har mistet følelser eller blitt usikker. Du bør gi han litt avstand og ikke slenge ut "elsker deg" i ett sett 6
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Slutt-å-mas! Jeg tør ikke si om han har vert utro eller ikke, men iløpet av tiden han har vert borte fra deg er det mulig han har erfart at du ikke er så viktig for ham som han trodde du var. Det absolutt verste du kan gjøre nå er derfor å klenge deg på ham på den måten du gjør. Vær avventende og la han ta kontakt med deg. Om han ikke gjør det, så er du sannsynligvis better off i lengden.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Hold avstand fra han. Anonymous poster hash: d0f28...22d 3
froken23 Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Slutt-å-mas! Jeg tør ikke si om han har vert utro eller ikke, men iløpet av tiden han har vert borte fra deg er det mulig han har erfart at du ikke er så viktig for ham som han trodde du var. Det absolutt verste du kan gjøre nå er derfor å klenge deg på ham på den måten du gjør. Vær avventende og la han ta kontakt med deg. Om han ikke gjør det, så er du sannsynligvis better off i lengden. jeg har ikke sendt noen mld eller noe i dag. Skal prøve å ikke mase eller klenge for mye på han. La han få litt tid for seg selv. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Et godt råd jeg skulle ønske noen hadde gitt til meg, er å DUMPE han. Du kommer til å bli dumpet tror jeg, så hardt det enn høres ut. Jeg har akkurat blitt dumpet selv. Jeg ble som du, needy og klamret meg fast til tanken på at han ikke ønsket ut av forholdet. Han hadde vært borte en mnd også og knapt gitt lyd fra seg. noen korte telefonsamtaler, og korte mail. Han hadde mistet følelsene for meg ved avstanden, kanskje funnet seg noe moro å leke med i utlandet? hvem vet. Jeg visste det egentlig når han kom hjem, men var snill og god med han og håpet vi skulle finne tilbake til den gode følelsen. Ved å lytte til magefølelsen og ta kontroll over din egen situasjon, kan du gå videre med styrket selvfølelse. Hvis du venter til han gjør det slutt, bryter du ned egen selvfølelse. Du er 23 år, og har et langt liv foran deg. Det blir noen mnd med kjærlighetssorg og der livet er skikkelig ordentlig kjipt, men du kommer styrket gjennom dette!! Jeg LOVER!
froken23 Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Et godt råd jeg skulle ønske noen hadde gitt til meg, er å DUMPE han. Du kommer til å bli dumpet tror jeg, så hardt det enn høres ut. Jeg har akkurat blitt dumpet selv. Jeg ble som du, needy og klamret meg fast til tanken på at han ikke ønsket ut av forholdet. Han hadde vært borte en mnd også og knapt gitt lyd fra seg. noen korte telefonsamtaler, og korte mail. Han hadde mistet følelsene for meg ved avstanden, kanskje funnet seg noe moro å leke med i utlandet? hvem vet. Jeg visste det egentlig når han kom hjem, men var snill og god med han og håpet vi skulle finne tilbake til den gode følelsen. Ved å lytte til magefølelsen og ta kontroll over din egen situasjon, kan du gå videre med styrket selvfølelse. Hvis du venter til han gjør det slutt, bryter du ned egen selvfølelse. Du er 23 år, og har et langt liv foran deg. Det blir noen mnd med kjærlighetssorg og der livet er skikkelig ordentlig kjipt, men du kommer styrket gjennom dette!! Jeg LOVER! Jeg vet ikke om jeg kommer til å klare og gjøre det slutt Jeg elsker han for høyt! Fortsetter dette fremover skal jeg tvinge han til og snakke med meg. Han nevnte jo i går at vi skulle ta en tur til liseberg eller tusenfyd neste uke.. og grunnen til at han var i tyrkia en mnd var fordi han var på behandlings reise (han har leddgikt) Han har hele tiden sagt at han hater folk som er utro.. og vi kommer ikke langt hvis vi ikke kan stole på hverandre eller ikke å ha no komunikasjon. dette har han sagt siden dag 1. Og jeg tenkte og vente med og se hva som skjer nå fremover.
froken23 Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 å nå skriver han mld om at vi må prate sammen til torsdag.. Jeg fikk panikk og ringte han og spurte hva vi skulle snakke om. og da sa han at vi ikke tok det over tlf . men under fire øyne. jeg ble redd og sa du skal vel ikke slå opp.. og da begynte han og le litt og si dette tar vi ikke over tlf.. men ta deg sammen.. han kalte meg også "pus" i tlf .. noe vi vandligvis kaller hverandre. i slutten av samtalen så sa jeg hade.. og da spurte han om ossen jeg hadde det, jeg var ærlig og sa jeg ikke hadde det så bra.. og når han ikke ville gi meg et lite hint om hva det glalt så er det typisk jenter og dikte opp masse ting.. og pluss jeg har mensen nå så da er jeg ekstra følsom.. og det vet han. Jeg skulle teste han .. jeg sa hade og sa jeg elska han. han sa det samme tilbake igjen. er bare så forvirra.. vet ikke hva han vil!! Kan jo hende han bare skal snakke om de dagene som det har vært skikkelig kleint. Hvorfor må alt være så komplisert. bare for å få sagt det.. jeg er en veldig snill og søt jente.. jeg gjør alt for han.. spandert myyye på han.. vært der for han. gjør alt det han vil. Jeg er alltid den som tar intiativ til og ha sex. han mener jeg er sex gal hehe.. vi krangler aldri.. for begge hater drama osv. Så egentlig... hvis han gjør det slutt med meg så mister han noe godt noe . Ikke for og skyte..
fruBeist Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Det kan jo være så "enkelt" som at han har fått dårlige nyheter i forhold til leddgikten, og at han har gått og grublet på dette. Prøv å ikke lage dine egne sannheter før dere har fått pratet sammen. Lykke til
Elsker livet Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Jeg hadde ringt opp igjen og krevd at det han ville snakke om ble tatt over telefon. Syns det er veldig dårlig gjort å la deg gå å pines frem til torsdag. 1
fruBeist Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Jeg hadde ringt opp igjen og krevd at det han ville snakke om ble tatt over telefon. Syns det er veldig dårlig gjort å la deg gå å pines frem til torsdag. Han kan ha sine grunner for ikke å ville snakke om hva det måtte være over telefon. Og å kreve på den måten virker klengete. Kanskje heller ringe og si at du føler deg veldig usikker og foreslå at dere heller møtes i morgen.
Alja Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 For en drittsekk. Sorry, men folk som sier A men ikke B på tlf når de er fult klar over at det har vært laber stemning i det siste er IDIOTER å tenker ikke i det hele tatt. Fy faen så dårlig gjort. Han hadde absolutt ikke trengt å si at "dere må snakke sammen". Det lyder aldri godt, aldri. Hører jeg noen si "vi blir nødt å snakke sammen under fire øyne" lyser absolutt alle varsellampene mine og magen klumper seg sammen og jeg blir fysisk uvel. Jeg mistenker at dette er den velkjente "vi må snakke sammen" praten. Ass hole.. 2
Elsker livet Skrevet 22. juli 2013 #15 Skrevet 22. juli 2013 Han kan ha sine grunner for ikke å ville snakke om hva det måtte være over telefon. Og å kreve på den måten virker klengete. Kanskje heller ringe og si at du føler deg veldig usikker og foreslå at dere heller møtes i morgen. Da burde han hatt vett nok til å ikke nevne det over telefon også. 2
fruBeist Skrevet 22. juli 2013 #16 Skrevet 22. juli 2013 Da burde han hatt vett nok til å ikke nevne det over telefon også. Der kan jeg være enig med deg. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Lykke til, håper alt ordner seg! Si ifra hvordan det gikk da.. :-)
Gjest RihannaNavy Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Huff, så frustrerende å ikke vite hva han vil eller tenker... Håper det ikke er noe alvorlig! Klem fra meg
-Artemis Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Lykke til TS, det må jo være veldig ille for deg å sitte å vente til torsdagen, da hadde jeg hvert fall gått konstant rundt å være kvalm og usikker :/ Skal du ringe han å spørre om dere kanskje kan møtes litt før?
froken23 Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 snakka med han i nesten 2 timer i tlf i går kveld. Jeg klarte ikke og vente.. det blir nok mest sansynlig slutt... Han sa at han hadde vært usikker en god stund. og la merke til aldersforskjellen. men at han fortsatt elska meg og ville ikke miste meg. men nå er alt liksom opp til meg... om jeg vil prøve å fortsette og ta den risken.. og jobbe med det.. vi fikk snakka om mye og han ville aldri ha mista meg som venn.. gud og jeg grein og grein kunne såvidt prate. Jeg sa jeg elska han også og ikke ville miste han. Men vi skal fortsatt møtes til torsdag og vi skal tydeligvis til fårup neste tirsdag. Noe som sikkert blir veeldig rart for meg. Jeg vet liksom ikke om jeg skal fighte for at vi fortsatt skal være sammen eller bare gi opp.. Hvis han er usikker og ikke vet så kan jeg ikke tvinge han heller til og være sammen med meg og være ulykkelig. hater menn!!! de sårer like mye vær forbanna gang. Hva mener dere jeg burde gjøre ? bare være venner eller fighte for han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå