Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han kom innom for å levere en film de hadde lånt, jeg hadde ligget å solet meg i Hagen i en ganske så utfordrende topp.. Liten badetruse!!! Så åpnet døren, han kom inn å tittet på meg;p sa at ja jøss nå er det varmt.. Alltid likt han, hu er jo blitt ganske så sur tjukk og kjedelig:( så syns igrunn han hadde lov å bli litt tent av meg?! Kysset litt å lot han kose litt med de store silikonpuppene mine som er ganske så nye:) hva syns dere om det egentlig? Jeg likte det :9

Anonymous poster hash: ac8e3...2ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kvalm!

Og ikke ei særlig god venninne

• Liker 3
Gjest Red Queen
Skrevet

Ble den lille penisen din litt stiv nå når du skrev dette?

Skrevet

Tror du burde lese HI igjen...

Tror ikke TS har penis

AnonymBruker
Skrevet

Syns menn skal få nyte de gode fruktene når de gamle er gått ut på dato bare. Tror jeg skal be han inn til litt sex nestegang.... Han sier kona er sur konstant.. Haha, noe så kjedelig.....

AnonymBruker
Skrevet

643521a26vhm35eh.jpg

Anonymous poster hash: 60a9b...670
Skrevet

Syns menn skal få nyte de gode fruktene når de gamle er gått ut på dato bare. Tror jeg skal be han inn til litt sex nestegang.... Han sier kona er sur konstant.. Haha, noe så kjedelig.....

Du er enten er kjedsomt troll

Eller ei forbanna hurpe.

Muligens en kombinasjon!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, det er bare menn med små peniser som kan være ekle... :roll:

Fy faen for en verden vi lever i.

Mister fullstendig troen på kvinner ved å lese her inne.

Gjest Snuppi
Skrevet

Du er enten er kjedsomt troll

Eller ei forbanna hurpe.

Muligens en kombinasjon!

Dette er garantert et lite troll som kjeder seg i sommerferien.

Regner med at dette er samme person som skrev tråden om samboeren som stakk av....

Gjest Red Queen
Skrevet

Tror du burde lese HI igjen...

Tror ikke TS har penis

Da mistenker jeg at du kanskje er en smule naiv, Tomaten. Eller kanskje jeg tar feil? Det er muligens vanlig å like at ens nyoppererte "store silikonpupper" blir "koset" med, hva vet jeg? Dette ville i allefall overrasket meg. Jeg er for øvrig ikke ukjent med fenomenet.

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, du er ikke tilfeldigvis ei tøs fra Mandal som begynner på M som snart er 30? Perfekt beskrivelse i alle fall. Homewrecker.

Anonymous poster hash: 29ca3...cd0
Gjest Red Queen
Skrevet

Hehehe jaha, sier du det? Det er i tilfelle nyhet for meg. Interessant konklusjon fra en som så raskt mister fullstendig troen på kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for kvinner fantaserer om de store, nye silikonpuppene sine… :roll:

Anonymous poster hash: 6f66e...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Nei får vel stille innom den nye naboen. Vet han er alene ( kona er bortreist ). Ta med en øl å slikke litt sol

Gjest Gjest
Skrevet

Hehehe jaha, sier du det? Det er i tilfelle nyhet for meg. Interessant konklusjon fra en som så raskt mister fullstendig troen på kvinner.

Raskt? Jeg leser jo dette dag ut og dag inn på dette forumet. Er det en mann som ikke klarer å oppføre seg, lager en runketråd som denne, eller sliter kanskje med usikkerhet, er det alltid et eller annet kvinnemenneske som påpeker at han må ha liten penis. Akkurat som du selv gjorde over her.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, for kvinner fantaserer om de store, nye silikonpuppene sine… :roll:

Alle vet at dette er en runketråd. Fokuset var på kommentaren om hans lille penis. Hvorfor blir det alltid dratt inn at vedkommende må ha liten penis når det er noe slik? Er vi som har små peniser mer ekle enn andre? Er det rart man mister troen på kvinner?

Skrevet

Da mistenker jeg at du kanskje er en smule naiv, Tomaten. Eller kanskje jeg tar feil? Det er muligens vanlig å like at ens nyoppererte "store silikonpupper" blir "koset" med, hva vet jeg? Dette ville i allefall overrasket meg. Jeg er for øvrig ikke ukjent med fenomenet.

Mulig litt naiv i dette tilfellet ja.. :sjenert:

Gjest Red Queen
Skrevet

Mulig litt naiv i dette tilfellet ja.. :sjenert:

Hehe, ja, det er en litt crazy verden som vi lever i ;-) //klem//

AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at dette er en runketråd. Fokuset var på kommentaren om hans lille penis. Hvorfor blir det alltid dratt inn at vedkommende må ha liten penis når det er noe slik? Er vi som har små peniser mer ekle enn andre? Er det rart man mister troen på kvinner?

Ja, det er rart. Også rart at du føler deg truffet hvis du ikke er runketrådmaker selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er rart. Også rart at du føler deg truffet hvis du ikke er runketrådmaker selv.

Hva faen? Jeg har forklart hvorfor jeg reagerer. Jeg har ikke lagd en eneste runketråd. Menn med små peniser får visst skylden for det meste på dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...