Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke(n) bok/bøker vil du anbefale til lesing i sommerferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo ann på hva du liker. Ettersom det jeg forstår på deg så liker du ikke action, sci fi eller annet eventyr, så hva med en biografi eller noe?

Skrevet

Hm...jeg liker bøker som handler om forhold mellom mennesker bedre enn bøker som skal ta opp et bestemt tema. :Nikke:

Gjest King James
Skrevet

Krig og Fred

da har du iverfall en ok du vil bruke helle sommerene og lese den..det er tros alt ca 1147 sider

Skrevet
Krig og Fred

da har du iverfall en ok du vil bruke helle sommerene og lese den..det er tros alt ca 1147 sider

Leste "Forbrytelse og straff" sist sommer og en russisk murstein til er mer enn hva jeg klarer denne sommeren, tror jeg... :-?

Gjest King James
Skrevet

etter min mening finnes det ikke noe bedre en en god Russiske roman

men det har ingen ting med saken og gjøre

Skrevet

Leste krim i fjor sommer jeg, alt av Liza Marklund.

Tro jeg skal ta for meg en annen krim-forfatter i sommer. Skal naturligvis lese en hel del annet også da...

Skrevet
Lasso Rundt fru Luna av Agnar Mykle :P

Rart at du nevnte det, leste den ferdig i dag :wink: Har ikke sans for Mykle, egentlig.

Skrevet

Rart at du nevnte det, leste den ferdig i dag :wink: Har ikke sans for Mykle, egentlig.

Vel kanskje ikke så veldig rart siden du het Luna og derfor kom jeg på den boken :) . Men jeg syntes den var fin. Men jeg har møtt andre gutter som har likt den bedre. Tror kanskje den tar ting litt fra guttenes side, at mange gutter kjenner seg mere igjen i boka, og derfor liker den bedre.

Skrevet

Vel kanskje ikke så veldig rart siden du het Luna og derfor kom jeg på den boken :) . Men jeg syntes den var fin. Men jeg har møtt andre gutter som har likt den bedre. Tror kanskje den tar ting litt fra guttenes side, at mange gutter kjenner seg mere igjen i boka, og derfor liker den bedre.

Usj, håper da inderlig ikke at så mange gutter er som Ask? :-x For en uansvarlig tufs...

Skrevet

uansvarlig tufs...

Ja jeg er redd det er to perfekte ord på mange av oss gutter i 20 alderen 8)

Uansvarlig og tufsete.

Skrevet

Ja jeg er redd det er to perfekte ord på oss gutter i 20 alderen 8)

I så fall: stakkar gutter i tyveårsalderen og de bør skamme seg :fy: Jeg kjenner noen gutter i tyveårsalderen og kan ikke tenke meg at de er noe som Ask. :) Litt off topic, men...

Skrevet

I så fall: stakkar gutter i tyveårsalderen og de bør skamme seg

Hvordan klarer du å si alt så riktig? :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...