Gå til innhold

Til deg som leier.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye betaler du/dere i leie? (de som bor i storbyene)

Hvor stort er huset/leiligheten?

Anonymous poster hash: eebf5...6c3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor litt utenfor sentrum.

Betaler 8000,-

ca. 70kvm, standaren på leiligheten er ikke bra. Vinduer som ikke kan åpnes, ytterdør som ikke er "tett" og vinduer som ikke kan lukkes igjen skikkelig. Veldig mye trekk med andre ord, så det blir vanvittig kaldt om vinteren. Gulvet er heller ikke isolert. Og ufattelig lytt. Hører alt naboene foretar seg. Hvert eneste lille hopp fra barnet som bor over oss kjennes ut som et jordskjelv. Alle bilder, hylle osv rister.

Ikke verdt så mye penger med andre ord.

Anonymous poster hash: e6062...cce
Gjest Keikolina
Skrevet

Betaler 12500 i Oslo. Kun 60 kvadrat.

Skrevet

Da vi leide betalte vi 8000kr for en leilighet på 47 kvm med hage. Helt grei standard, 15-20 min med buss utenfor sentrum i Oslo.

Gjest oreokaka
Skrevet

6000 + strøm og internett, 2 min gange unna universitet og butikk. 5 min gange til sentrum. ca 70 kvadrat, veldig gammelt. det nyeste som er pusset opp, er 10 år gammelt.

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg betaler 5000+strøm

Leligheten er rundt 40 kvadratmeter

Bor 5-10 minutters gange utenfor sentrum

AnonymBruker
Skrevet

Sentral bydel i Oslo, betaler 9800 inkl oppvarming/varmtvann/grunnpakke kabeltv for 46 m2.

Tilsvarende leilighet i samme bygg selges for 2,5 mill+3000 i fellesutgifter.

Standarden er helt grei, som en normal leilighet.

Vi skal flytte til 3 roms i sentral bydel i Oslo, og må regne med 13-15000, og får da alt fra 55-70 m2 - med mindre man er veldig heldig/bor nært litt ugunstige ting som mye trafikk etc.

Vi leier også ut egen eiebolig i annen "storby", sentral 3roms på 66m2, og den kan vi ta ca 12.000 for - men pga at bad trenger oppussing og vi vil ha langtidsleiere så har vi gått med på 9000 kr(ville ha 10.000).

Skal man kjøpe den går den for ca 1,750-1.8 mill+3100 kr i fellesutgifter om vi ikke pusser opp badet.

Jeg følger mye med på Finn, og ser at det ikke er særskilt mye billigere å flytte ut til bydelene(type utenfor ring 2) - i tillegg er det mye sokkelleiligheter og deler av boliger til utleiere, det er ikke jeg interessert i.

Anonymous poster hash: d561e...1c4
Skrevet

Bor midt i sentrum, 65 kvadrat, veldig bra standard. 12.000 inkludert strøm og Internett.

Skrevet

Vi bor en 15 minutts gåtur unna sentrum. Vi leier en 3-roms på ca 80 kvadrat til 8000 kr.

Standarden kunne vært bedre, men vi har stor uteplass der hunden kan herje fritt, så det er verdt prisen for oss :)

Skrevet

Bor 10 min gange unna sentrum og 5 min unna universitetet. 48 kvm + bod, betaler 9500 i mnd inkludert tv + internett. Veldig god standard, lite kjøkken, men alt ble bygget i 2006, så det er fortsatt rimelig nytt.

AnonymBruker
Skrevet

"Sentrum" sier meg veldig lite dere :P Stor eller liten by?

Anonymous poster hash: 66d5a...ad0
Skrevet

Sentrum av oslo,8000kr 35kvm.

AnonymBruker
Skrevet

Grünerløkka, Oslo: 36 kvadratmeter (tror jeg). Ny og fin standard, balkong. Betaler 6900 i mnd, inkludert TV og internett.

Anonymous poster hash: 0f255...27a
AnonymBruker
Skrevet

Bor i sentrum i en av storbyene, ca 70 kvadrat, god standard :) Betaler 12000 i leie, ganske dyrt så erå jakt etter noe billigere men det er dyrt overalt nå....

Anonymous poster hash: b044f...f15
AnonymBruker
Skrevet

Bor i sentrum i en av storbyene, ca 70 kvadrat, god standard :) Betaler 12000 i leie, ganske dyrt så erå jakt etter noe billigere men det er dyrt overalt nå....

Anonymous poster hash: b044f...f15

Hvorfor sier dere ikke hvilken storby når dere velger å være anonyme uansett??!

Anonymous poster hash: fcbb3...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye betaler du/dere i leie? (de som bor i storbyene)

Hvor stort er huset/leiligheten?

Anonymous poster hash: eebf5...6c3

Leier 80 kvm rett utenfor Oslo (15 min til sentrum), strøm, nett og tv inkludert, to soverom og et disponibelt rom, 12 000/mnd

Anonymous poster hash: 5f0ef...be0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betaler 4200 for ca 20 kvadrat umøblert med "billig men moderne" standard i kollektiv.

Anonymous poster hash: 81a5f...d5d
Skrevet (endret)

6300,- for ca. 40 kvm inkluderer strøm, vann, forsikring, egen parkeringsplass og emo-musikken til naboen. Bare ett soverom, men romslig stue og bad. Varmekabler. Gratis disposisjon av vaskekjeller.

Gåavstand til sentrum. Veldig fint og rolig strøk, selv om det er litt trangt og støyende fra hovedveien overfor. Ettermiddagssol om vinteren, men ganske varmt om sommeren. Bussholdeplass like ved blokken. Jeg trives her :)

Endret av AmandaVI
Skrevet

Vi betaler 9000 + strøm for 56kvm. Har inkludert tv og internett. Bor ca 15 min med buss utenfor sentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...