Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åååh!! En jeg har datet i fire måneder er såå vanskelig å bli klok på! :rasende:

Den ene dagen er han søt og oppmerksom, kjælen og snakkesalig. Den neste dagen får jeg nesten ikke et ord ut av ham, og det er som han brenner seg når jeg tar på ham.

Jeg vet at han er veldig følsom, og at han er seg selv 100%. Men jeg blir sprø av å ikke vite hvor jeg har ham!

Han var hos meg i natt, etter vi hadde vært på kino. Snakket ikke så mye etter filmen, bare slang oss på sofaen. Etter vi la oss, så vi på morsomme filmklipp hvor vi lo og koste oss. Men noen ordentlig samtale ble det ikke. Jeg lurte på om han ville ha en massasje, men nei, det fristet ikke. Ok, greit nok. Sist han var hos meg (før i går), var han "all over me" og skikkelig søt, hadde heftig sex tre ganger osv. Jeg vet han var sliten i går, men når han svinger sånn blir jeg så usikker.

Vanligvis tar jeg tyren ved hornene og sier det jeg har på hjertet, men det er tydeligvis veldig vanskelig for meg med denne fyren. Skjønner ikke hva som har skjedd med meg. Enda, etter fire måneder vet jeg ikke hvor dette bærer, de få gangene jeg har spurt har jeg bare følt meg dum, får ikke ut det jeg tenker på en bra måte.

Lurer på å bare gi opp hele fyren, blir så usikker av alt.. :(

Anonymous poster hash: 3e933...4ef

Anonymous poster hash: f14d6...0c3
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på følelsene sine?

Anonymous poster hash: bbc1d...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...