AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Inspirert av en annen tråd, så lurer jeg på hvordan du definerer det å se "fit" ut. Her nytter det ikke å forklare, men å vise BILDER!!! Så her er mine fitness-eksempler, som jeg ser på som vakre og sterke kropper og som jeg har som ideal for hvordan jeg har lyst til å se ut. Anonymous poster hash: a7ade...bee 1
Gjest Heartbeat Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Noe ala sånt for jenter. Synes de med definerte muskler ser så maskuline ut 6
Version 2.0 Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Damnit. Jeg er trådstarter. Vet ikke hvorfor jeg ble anonym. Enig med deg i at for mye muskler er litt for maskulint, men jeg foretrekker kanskje litt mer muskler enn gjennomsnittet. Bare litt Fine kropper du la ut bilder av.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Når jeg sier at jeg vil bli fit, så mener jeg: Anonymous poster hash: d7ee8...3f1 2
Supraspinatus Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 For meg er ikke fit(ness) noe man definerer ut i fra utseende. Jeg liker crossfit sin definisjon. "Work capacity over broad time and modal domains". 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Hvem er dette? Peneste mennesket jeg har sett! Anonymous poster hash: bffac...0a7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 For meg er ikke fit(ness) noe man definerer ut i fra utseende. Jeg liker crossfit sin definisjon. "Work capacity over broad time and modal domains". Takk og pris for ditt svar! Jeg blir helt oppgitt til tider over dette underforumet, hvor selvopptatte babes ikke tenker på annet enn utseende, og det er vel eneste grunnen til at de trener. Er det bare bimbo-fjortiser her? Dette underforumet burde kanskje deles i to; én for wanna-be-babes, "vil ha sexy rumpe" og rosablogg-tilhengere, og én for de som trener av andre grunner. (Sistnevnte gruppe er kanskje forsvinnende liten? ) Anonymous poster hash: e51e7...407 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Kvinner er virkelig verst på å påvirke kvinners kroppsideal… Anonymous poster hash: b75cd...368 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Takk og pris for ditt svar! Jeg blir helt oppgitt til tider over dette underforumet, hvor selvopptatte babes ikke tenker på annet enn utseende, og det er vel eneste grunnen til at de trener. Er det bare bimbo-fjortiser her? Dette underforumet burde kanskje deles i to; én for wanna-be-babes, "vil ha sexy rumpe" og rosablogg-tilhengere, og én for de som trener av andre grunner. (Sistnevnte gruppe er kanskje forsvinnende liten? )Anonymous poster hash: e51e7...407 Enig med deg!Anonymous poster hash: 066a9...cda
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Jeg blir kalt fit, og dette er bilde av meg: Anonymous poster hash: 1f572...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Har 2 krav til meg selv for å kalle meg fit. Første kravet er styrke, ikke noe konkret men å kunne ta 30 pushups på rappen og klare 10 pullups på rad hvis jeg vil. Samt ha litt kondis, det er viktig for meg. Fordi da er jeg i god nok form til at jeg aldri må takke nei til å være med på noe fordi jeg er i "dårlig form". Andre kravet, er egentlig ganske enkelt. Flat mage når du står, men OGSÅ flat mage når du setter deg ned. ;p Klarer jeg det er jeg mer enn slank nok Anonymous poster hash: deeb3...c07 1
Version 2.0 Skrevet 24. juli 2013 #14 Skrevet 24. juli 2013 Takk og pris for ditt svar! Jeg blir helt oppgitt til tider over dette underforumet, hvor selvopptatte babes ikke tenker på annet enn utseende, og det er vel eneste grunnen til at de trener. Er det bare bimbo-fjortiser her? Dette underforumet burde kanskje deles i to; én for wanna-be-babes, "vil ha sexy rumpe" og rosablogg-tilhengere, og én for de som trener av andre grunner. (Sistnevnte gruppe er kanskje forsvinnende liten? ) Anonymous poster hash: e51e7...407 God mårn! Er man virkelig fjortis fordi man vil se bedre ut? Verste holdningen jeg har hørt på lenge. Mennesker generelt har lyst å føle seg vel, og det er ingen hemmelighet at det å se bedre ut er treningsmotivasjon for veldig mange. Man trenger ikke være rosablogg-tilhenger av den grunn. Jeg trener for å få en sterkere og sunnere kropp, men det er absolutt ikke den eneste motivasjonen og bonusen man får. 1
Supraspinatus Skrevet 24. juli 2013 #15 Skrevet 24. juli 2013 God mårn! Er man virkelig fjortis fordi man vil se bedre ut? Verste holdningen jeg har hørt på lenge. Mennesker generelt har lyst å føle seg vel, og det er ingen hemmelighet at det å se bedre ut er treningsmotivasjon for veldig mange. Man trenger ikke være rosablogg-tilhenger av den grunn. Jeg trener for å få en sterkere og sunnere kropp, men det er absolutt ikke den eneste motivasjonen og bonusen man får. Det er nok ikke alle som kan bli slik som modellene som er presentert i tråden. Dessuten er det ikke alle de modellene som er fit. Mange av dem er bare tynn og pen som et resultat av gener og sulting. De innser ikke alle. Derfor tror jeg enkelte reagerer når disse fremheves som fitness-gudinner. Hvordan kan man måle fitness uten at subjektivitet blir et mål? http://games.crossfit.com/ 2
Version 2.0 Skrevet 24. juli 2013 #16 Skrevet 24. juli 2013 Det er nok ikke alle som kan bli slik som modellene som er presentert i tråden. Dessuten er det ikke alle de modellene som er fit. Mange av dem er bare tynn og pen som et resultat av gener og sulting. De innser ikke alle. Derfor tror jeg enkelte reagerer når disse fremheves som fitness-gudinner. Hvordan kan man måle fitness uten at subjektivitet blir et mål? http://games.crossfit.com/ En del av poenget med denne tråden var nettopp det å finne ut av hva folk anser som "fit", da jeg synes det er interessant å se de forskjellige oppfatningene. Jeg ser selv at noen bilder i denne tråden er av modeller som egentlig ikke er særlig trent, men som du sier, spiser lite og har heldig genetikk. Det hadde ikke vært interessant i det hele tatt om alle hadde samme oppfatning om hva som er drømmekroppen, idealet, "fitness gudinnene" og så videre.
Sardintroll3 Skrevet 24. juli 2013 #17 Skrevet 24. juli 2013 Wow. TS' bilder burde nesten legges i sex-forumet. =P Men uansett, de bildene er i mine øyne et perfekt eksempel på hva jeg forbinder med "fit". 1
Version 2.0 Skrevet 24. juli 2013 #18 Skrevet 24. juli 2013 Også har vi jo allids den ultratøffe Sarah Bäckman. Fy flate hun er trent altså!! Rå dame. Litt for muskuløs etter min smak, men hun får masse creds fra meg. Så ung i tillegg! Utrolig altså!
Sardintroll3 Skrevet 24. juli 2013 #19 Skrevet 24. juli 2013 Dæven, blir kåt (om det er lov å si det her inne) her jeg sitter! 1
Gjest Vicci Skrevet 25. juli 2013 #20 Skrevet 25. juli 2013 Legg merke til hvordan blikkplaten bak dama på bilde 4 (TS' innlegg) krummer seg med brystet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå