Gå til innhold

Hva er "fit" for deg? Den store fitness-tråden! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd, så lurer jeg på hvordan du definerer det å se "fit" ut.

Her nytter det ikke å forklare, men å vise BILDER!!! :)

Så her er mine fitness-eksempler, som jeg ser på som vakre og sterke kropper og som jeg har som ideal for hvordan jeg har lyst til å se ut.

tumblr_mftgmyBEBs1rj6k3yo1_500.jpg

i_will_punch_you_in_your_face_dot_com182

fitness_chicks_are_always_gorgeous_41.jp

4cd9d57d4d90e05e265c654020bebe3a.png

Anonymous poster hash: a7ade...bee
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

161918549072882108_6lJHEVbD_c_large.jpg

a4268597-190-sexy-fit-girl.jpg?d=1315598

fit_girl_friday_231-42bdbef3-sz500x673-a

Noe ala sånt for jenter. Synes de med definerte muskler ser så maskuline ut :):fnise:

• Liker 6
Skrevet

Damnit. Jeg er trådstarter. Vet ikke hvorfor jeg ble anonym.

Enig med deg i at for mye muskler er litt for maskulint, men jeg foretrekker kanskje litt mer muskler enn gjennomsnittet. Bare litt ;)

Fine kropper du la ut bilder av.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg sier at jeg vil bli fit, så mener jeg:

post-37809-0-88671200-1374498870_thumb.j

post-37809-0-30794600-1374498878_thumb.j

post-37809-0-42659100-1374498879_thumb.j

Anonymous poster hash: d7ee8...3f1
  • Liker 2
Skrevet

Fit = lite kroppsfett og synelige muskler.

Skrevet

For meg er ikke fit(ness) noe man definerer ut i fra utseende. Jeg liker crossfit sin definisjon. "Work capacity over broad time and modal domains".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

a4268597-190-sexy-fit-girl.jpg?d=1315598

Hvem er dette? Peneste mennesket jeg har sett!

Anonymous poster hash: bffac...0a7

AnonymBruker
Skrevet

For meg er ikke fit(ness) noe man definerer ut i fra utseende. Jeg liker crossfit sin definisjon. "Work capacity over broad time and modal domains".

Takk og pris for ditt svar! Jeg blir helt oppgitt til tider over dette underforumet, hvor selvopptatte babes ikke tenker på annet enn utseende, og det er vel eneste grunnen til at de trener. Er det bare bimbo-fjortiser her?

Dette underforumet burde kanskje deles i to; én for wanna-be-babes, "vil ha sexy rumpe" og rosablogg-tilhengere, og én for de som trener av andre grunner. (Sistnevnte gruppe er kanskje forsvinnende liten? :( )

Anonymous poster hash: e51e7...407

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er virkelig verst på å påvirke kvinners kroppsideal…

Anonymous poster hash: b75cd...368
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk og pris for ditt svar! Jeg blir helt oppgitt til tider over dette underforumet, hvor selvopptatte babes ikke tenker på annet enn utseende, og det er vel eneste grunnen til at de trener. Er det bare bimbo-fjortiser her?

Dette underforumet burde kanskje deles i to; én for wanna-be-babes, "vil ha sexy rumpe" og rosablogg-tilhengere, og én for de som trener av andre grunner. (Sistnevnte gruppe er kanskje forsvinnende liten? :( )

Enig med deg!

Anonymous poster hash: 066a9...cda

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kalt fit, og dette er bilde av meg:

Anonymous poster hash: 1f572...7b3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 56ac3...3f8

post-37809-76416_thumb.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 2 krav til meg selv for å kalle meg fit.

Første kravet er styrke, ikke noe konkret men å kunne ta 30 pushups på rappen og klare 10 pullups på rad hvis jeg vil. Samt ha litt kondis, det er viktig for meg. Fordi da er jeg i god nok form til at jeg aldri må takke nei til å være med på noe fordi jeg er i "dårlig form".

Andre kravet, er egentlig ganske enkelt. Flat mage når du står, men OGSÅ flat mage når du setter deg ned. ;p Klarer jeg det er jeg mer enn slank nok

Anonymous poster hash: deeb3...c07
  • Liker 1
Skrevet

God mårn! Er man virkelig fjortis fordi man vil se bedre ut? Verste holdningen jeg har hørt på lenge. Mennesker generelt har lyst å føle seg vel, og det er ingen hemmelighet at det å se bedre ut er treningsmotivasjon for veldig mange. Man trenger ikke være rosablogg-tilhenger av den grunn. Jeg trener for å få en sterkere og sunnere kropp, men det er absolutt ikke den eneste motivasjonen og bonusen man får.

• Liker 1
Skrevet

God mårn! Er man virkelig fjortis fordi man vil se bedre ut? Verste holdningen jeg har hørt på lenge. Mennesker generelt har lyst å føle seg vel, og det er ingen hemmelighet at det å se bedre ut er treningsmotivasjon for veldig mange. Man trenger ikke være rosablogg-tilhenger av den grunn. Jeg trener for å få en sterkere og sunnere kropp, men det er absolutt ikke den eneste motivasjonen og bonusen man får.

Det er nok ikke alle som kan bli slik som modellene som er presentert i tråden. Dessuten er det ikke alle de modellene som er fit. Mange av dem er bare tynn og pen som et resultat av gener og sulting. De innser ikke alle. Derfor tror jeg enkelte reagerer når disse fremheves som fitness-gudinner.

Hvordan kan man måle fitness uten at subjektivitet blir et mål? http://games.crossfit.com/

• Liker 2
Skrevet

Det er nok ikke alle som kan bli slik som modellene som er presentert i tråden. Dessuten er det ikke alle de modellene som er fit. Mange av dem er bare tynn og pen som et resultat av gener og sulting. De innser ikke alle. Derfor tror jeg enkelte reagerer når disse fremheves som fitness-gudinner.

Hvordan kan man måle fitness uten at subjektivitet blir et mål? http://games.crossfit.com/

En del av poenget med denne tråden var nettopp det å finne ut av hva folk anser som "fit", da jeg synes det er interessant å se de forskjellige oppfatningene. Jeg ser selv at noen bilder i denne tråden er av modeller som egentlig ikke er særlig trent, men som du sier, spiser lite og har heldig genetikk.

Det hadde ikke vært interessant i det hele tatt om alle hadde samme oppfatning om hva som er drømmekroppen, idealet, "fitness gudinnene" og så videre.

Skrevet

Wow. TS' bilder burde nesten legges i sex-forumet. =P Men uansett, de bildene er i mine øyne et perfekt eksempel på hva jeg forbinder med "fit". ;)

• Liker 1
Skrevet

Også har vi jo allids den ultratøffe Sarah Bäckman. Fy flate hun er trent altså!! Rå dame. Litt for muskuløs etter min smak, men hun får masse creds fra meg. Så ung i tillegg!

sarah-b%C3%A4ckman.jpg

tumblr_mo5wxrXArp1sqfaqwo1_1280.jpg

Utrolig altså!

Skrevet

Dæven, blir kåt (om det er lov å si det her inne) her jeg sitter! :wow:

• Liker 1
Gjest Vicci
Skrevet

Legg merke til hvordan blikkplaten bak dama på bilde 4 (TS' innlegg) krummer seg med brystet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...