Gjest misslykkede meg Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Blir helt matt av meg selv her Greit at jeg klager litt? Det har seg slik, at jeg er litt venneløs (feil, jeg har noen venner, men de er opptatte sjeler med mange andre venner, kjærester, barn, osv ). Av denne grunn så sitter jeg mutters alene i ferien min. Nydelig vær og varmt. Ikke en skjit som tar kontakt med meg. Ikke fått en melding på flere dager. Fyren jeg hadde noe på gang med av og på i et par år er drittlei av meg. Ja, jeg vet at det er lenge å "holde på" med noen i to år. Jeg visste vel at ingenting kom til å skje, men håpet var der. Og så er det deilig å vite at man hadde noen. På en måte. Selv om det var falskt da. Vi pratet sammen hver eneste dag på facebook. For å være ærlig, så kan jeg vel innrømme at vi kun har hatt kontakt over nettet og tlf det siste halve året. Grunnen til det, er vel i all hovedsak meg selv. Ble litt dramatisk sist jeg var hos han. Men samme det. Han unngår meg som pokker på fb nå iallefall. Svarer ikke/leser ikke mld jeg sendte (sendte bare en "hei på du" en gang han var grønn på chatten, null terror altså) Har nesten ikke snakket sammen på 3 uker. Syns dette er DRITTOPPFØRSEL etter et så langt vennskap. Men jeg vet grunnen også da. Jeg var hos han for noen uker siden (første gang på lenge altså), og det ble sex utav det, god var den også. Neste dag var stemningen elendig. Gikk nok for alvor opp for han at hun jenta der, HUN er ikke noe for meg... Ikke nok med det. Jeg har mer patetiske greier på lager. I går kveld tok jeg kontakt med min gamle elsker. Av ren desperasjon og kjedsomhet. Null følelser der nå, heldigvis. Men herregud så dypt jeg elsket den mannen en gang i tiden. Han ville ikke ha meg den gang da, kun intr i sex (typisk). Jeg gikk på en måte videre i livet, og innså at den mannen er gal. Han har ligget med rundt 200 damer de siste 5 årene, og oppført seg dårlig mot samtlige. Han var ikke fin mot meg heller. Knuste meg hardt, flere ganger. jada.. jeg tok kontakt ja. Har lest fifty shades de siste dagene, og hadde et ønske om heftig begjær og deilig rå knulling. Slik var det nemlig mellom oss før i tiden, mener jeg å huske. Vel, ikke nå lenger. Minimalt med kroppskontakt, ingen kyssing, ingen dirtytalk. Han knullet meg sår, mens han fortalte hvor bra han har det for tiden. Mange damer som vil ha han, og venninder som er småforelsket. Yeah... Så da sitter jeg her i dag, sår og alene. Fortvilet over at jeg ikke kan behandle meg selv bedre. Og skaffe meg et liv jeg trives i. Kan noen holde meg med selskap litt i dag? Skrive noe? Gi meg en oppstrammer, eller oppskriften på livet? Jeg er 26 år, men lever jo faen ikke... Takk for at du orket å lese, forresten
Noteknekk Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Har ikke så mange råd å komme med, men jeg syns du virker kul . Du skriver morsomt og virker som ei som er kul å henge med. Så ikke gi opp, eller vær for hard med deg selv, din tur kommer nok den også - og oppsøk gjerne muligheter for nye bekjentskaper; det være seg både vennskapelige og romantiske relasjoner. Lykke til! :-) 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Jeg syntes ikke synd på deg i det hele tatt. Anonymous poster hash: fee11...2b8 3
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Har ikke så mange råd å komme med, men jeg syns du virker kul . Du skriver morsomt og virker som ei som er kul å henge med. Så ikke gi opp, eller vær for hard med deg selv, din tur kommer nok den også - og oppsøk gjerne muligheter for nye bekjentskaper; det være seg både vennskapelige og romantiske relasjoner. Lykke til! :-) 1000 takk for det, jeg smilte når jeg leste det du skrev Ha en fin dag videre
Froz1 Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Hehe, mange hilsner fra en som går gjennom det samme! Bortsett fra jeg ikke har noen å ha sex med da
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Du er like gammel som meg, og for 6mnd siden så flyttet jeg alene pga jobb til ny by. Lang historie kort, jeg innså ikke hvor mye venner har med trivsel å gjøre, å måtte gå inn i meg selv å ta tak. Du må bare lære deg å være den personen som sier: vil du være vennen min (ja, altså ikke helt, men nesten) Har en del venner nå vertfall to, jeg er kjempeimponert over meg selv. Anonymous poster hash: 84bc5...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Hehe.. Hvorfor syns du ikke synd på meg?? :o Du minner meg om menn som går til prostituerte. Anonymous poster hash: fee11...2b8 1
Version 2.0 Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Jeg synes også du virker kul. Mye på grunn av det du skriver har jeg gjennomgått selv. Story of my life, på en måte. Jeg har ikke så mange råd å komme med egentlig, fordi det som faktisk hjelper mest er sosial kontakt av et eller annet slag. Gå en tur eller dra på trening pleier å hjelpe litt iallefall. Eller ring et familiemedlem for å slarve litt..
Gjest ts Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Hehe, mange hilsner fra en som går gjennom det samme! Bortsett fra jeg ikke har noen å ha sex med da Har du lyst å fortelle? Frustrasjoner blir enklere å bære når man deler! Og jeg kunne gjerne trengt litt underholdning, hehe Du er like gammel som meg, og for 6mnd siden så flyttet jeg alene pga jobb til ny by. Lang historie kort, jeg innså ikke hvor mye venner har med trivsel å gjøre, å måtte gå inn i meg selv å ta tak. Du må bare lære deg å være den personen som sier: vil du være vennen min (ja, altså ikke helt, men nesten) Har en del venner nå vertfall to, jeg er kjempeimponert over meg selv.Anonymous poster hash: 84bc5...d8c Så flink du er!! To venner er faktisk imponerende. Jeg vet hvor vanskelig det er. Jeg har desverre få arenaer hvor jeg kan treffe nye mennesker. Treffer lite folk i jobben, og fritidsinteressen min er et ganske lite lokalt miljø. Men jeg skal bli flinkere til å takke ja til invitasjoner på fester (hvis noen bare inviterer) Jeg har litt vanskelig for det, siden jeg ikke er verdens mest utadvendte person, for å si det slik. Men skal ta et kraftig nakketak på meg selv, og skjerpe meg (prøve) Du minner meg om menn som går til prostituerte. Anonymous poster hash: fee11...2b8 HAHAHA okei... jaja. Til mitt forsvar, så har jeg aldri betalt en krone for sex, og har kun ligget med et fåtall menn som har ønsket det, og som jeg har ønsket å ligge med
Gjest ts Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Jeg synes også du virker kul. Mye på grunn av det du skriver har jeg gjennomgått selv. Story of my life, på en måte. Jeg har ikke så mange råd å komme med egentlig, fordi det som faktisk hjelper mest er sosial kontakt av et eller annet slag. Gå en tur eller dra på trening pleier å hjelpe litt iallefall. Eller ring et familiemedlem for å slarve litt.. Du har helt rett! Eneste som hjelper er sosial kontakt, faktisk. Jeg merker at humøret og gnisten er en helt annen, de dagene jeg har vært sammen med folk jeg liker. Er vel egentlig en sosial person, som er litt sånn stuck i et usosialt liv I dag flyter jeg litt på KG, og føler faktisk at det hjelper litt, får litt sosial næring, so to sepak
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Har du lyst å fortelle? Frustrasjoner blir enklere å bære når man deler! Og jeg kunne gjerne trengt litt underholdning, hehe Så flink du er!! To venner er faktisk imponerende. Jeg vet hvor vanskelig det er. Jeg har desverre få arenaer hvor jeg kan treffe nye mennesker. Treffer lite folk i jobben, og fritidsinteressen min er et ganske lite lokalt miljø. Men jeg skal bli flinkere til å takke ja til invitasjoner på fester (hvis noen bare inviterer) Jeg har litt vanskelig for det, siden jeg ikke er verdens mest utadvendte person, for å si det slik. Men skal ta et kraftig nakketak på meg selv, og skjerpe meg (prøve) HAHAHA okei... jaja. Til mitt forsvar, så har jeg aldri betalt en krone for sex, og har kun ligget med et fåtall menn som har ønsket det, og som jeg har ønsket å ligge med Menn hadde du vært mann så måtte du nok det. Alle damer kan jo få sex gratis, men personligheten og levesettet ditt er identisk med menn som går til prostituerte . Anonymous poster hash: fee11...2b8 1
Gjest Red Queen Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Hvor i landet bor du da TS? Kanskje det finnes KG sosialtreff eller arrangerte quiz nights e.l. i nærheten der du bor?
Froz1 Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Har du lyst å fortelle? Frustrasjoner blir enklere å bære når man deler! Og jeg kunne gjerne trengt litt underholdning, hehe nå har jeg ferie, (student) men nesten ingen av vennene mine. Jeg savner to venninner som er bortreist. Jeg savner å ha venninner som jeg kan snakke med om alt og le med og gjøre aktiviteter med. Jeg har kjempegode venner, men vi er forskjellige. Så jeg ønsker å få et større nettverk. Jeg var så heldig å finne en kjempekul venn dette året, men vil ha flere som er like meg. En som nyter livet, er i godt humør, er impulsiv og morsom og vil gjøre masse gøy. En som har selvtillit er også viktig. En som ikke lager drama eller vil snakke om masse negativt hele tiden. Når det gjelder gutter ønsker jeg en i livet mitt. Men søren så vanskelig det skal være. Jeg møter sjeldent nye gutter, og derfor drar jeg ut to ganger i uka. Så det var oppsummert min situasjon
Gjest ts Skrevet 22. juli 2013 #15 Skrevet 22. juli 2013 Menn hadde du vært mann så måtte du nok det. Alle damer kan jo få sex gratis, men personligheten og levesettet ditt er identisk med menn som går til prostituerte . Anonymous poster hash: fee11...2b8 Det at jeg har lyster og et behov for seksualliv, tiltross for at jeg er singel, likestiller meg ikke med en horekunde, nei. Det at du i det hele tatt kan finne på å skrive noe slikt viser bare at du har ekstremt lite innsikt, både sosialt sett, og samfunnsmessig sett. Synd for deg nå har jeg ferie, (student) men nesten ingen av vennene mine. Jeg savner to venninner som er bortreist. Jeg savner å ha venninner som jeg kan snakke med om alt og le med og gjøre aktiviteter med. Jeg har kjempegode venner, men vi er forskjellige. Så jeg ønsker å få et større nettverk. Jeg var så heldig å finne en kjempekul venn dette året, men vil ha flere som er like meg. En som nyter livet, er i godt humør, er impulsiv og morsom og vil gjøre masse gøy. En som har selvtillit er også viktig. En som ikke lager drama eller vil snakke om masse negativt hele tiden. Når det gjelder gutter ønsker jeg en i livet mitt. Men søren så vanskelig det skal være. Jeg møter sjeldent nye gutter, og derfor drar jeg ut to ganger i uka. Så det var oppsummert min situasjon Jeg forstår deg. Vanskelig å treffe nye folk der man virkelig føler at kjemien er på plass. Det er veldig viktig for meg med den kjemien. Og det er langt mellom de jeg klaffer skikkelig med. Både som venninne og potensiell kjæreste. Blir nesten irritert når jeg ser folk som skaffer kjærester lett som bare det, og alltid har gode venninner å henge med. Ikke irritert kanskje... Sjalu er vel det rette ordet huff... Hvor i landet bor du da TS? Kanskje det finnes KG sosialtreff eller arrangerte quiz nights e.l. i nærheten der du bor? Bor i rogaland... aldri hørt om noe slikt her i mitt område desverre.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #16 Skrevet 22. juli 2013 Du skriver masse om hvordan du er ensom og hvordan alle forholdene i livet ditt har gått til dunders osv. Men hvordan har du det ellers da? Greit nok du møter ikke venner og lever livet ditt på facebook, men er du på jobb om dagene? Studerer du? Anonymous poster hash: 41691...936 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juli 2013 #17 Skrevet 22. juli 2013 Jeg synes også du virker kul og morsom Jeg smilte også når jeg leste hovedinnlegget ditt Det beste er vel egentlig å glemme ekser og annet tull. Start på ny. Ta kontakt med noen du ønsker å komme i bedre kontakt med. Hva med en gammel venninne du ikke har sett på lenge? Spør om hun vil gå tur eller ta en kaffe Ang mannfolk så finner du nok fort en ny en. Meld deg på sukker eller noe. Jeg møtte en kjempe kjekk mann der! (og jeg er kresen). Det var faktisk ganske gøy også, ble nesten avhengig. Plutselig tikket det inn meldinger her og der
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #18 Skrevet 22. juli 2013 Du skriver masse om hvordan du er ensom og hvordan alle forholdene i livet ditt har gått til dunders osv. Men hvordan har du det ellers da? Greit nok du møter ikke venner og lever livet ditt på facebook, men er du på jobb om dagene? Studerer du? Anonymous poster hash: 41691...936 Vil vel ikke akkurat si at jeg lever livet på facebook nei. Ikke skrevet en eneste status enda Pratet bare en del på chat med han ene jeg dreiv med. Pluss litt prat med andre venner som bor langt borte. Og i tillegg en del aktivitet i grupper som omhandler hobbyen min. Ja der har du facebook aktiviteten min kort summert Sånn utenom fb, jobber jeg fulltid ja. Jobben er ok, greit betalt og greie folk. Men lite sosial sånn sett. De jeg jobber med er stort sett mye eldre enn meg, eller ansatt i korte vikariater, som gjør at de forsvinner veldig fort, desverre. Bruker også en del tid på hobbyen min ellers i året. Men i sommer ligger den brakk, av ulike grunner. Problemet er kun den sosiale biten av livet egentlig. Har det fint med meg selv, god helse osv... Ønsker meg bare flere folk
Gjest ts Skrevet 22. juli 2013 #19 Skrevet 22. juli 2013 Jeg synes også du virker kul og morsom Jeg smilte også når jeg leste hovedinnlegget ditt Det beste er vel egentlig å glemme ekser og annet tull. Start på ny. Ta kontakt med noen du ønsker å komme i bedre kontakt med. Hva med en gammel venninne du ikke har sett på lenge? Spør om hun vil gå tur eller ta en kaffe Ang mannfolk så finner du nok fort en ny en. Meld deg på sukker eller noe. Jeg møtte en kjempe kjekk mann der! (og jeg er kresen). Det var faktisk ganske gøy også, ble nesten avhengig. Plutselig tikket det inn meldinger her og der Takk, så morsomt og høre Prøver å glemme ja... er bare det at når man kjeder seg og er ensom, så blir terskelen veldig lav for og gå tilbake til eller kontakte "gamle syndere". Trenger vel en god dose ryggrad, rett og slett. Prøvde og melde meg inn på match i går. Men det koster jo en formue I tillegg til at jeg kjenner til flere av de lokale heltene som hadde laget seg profil innpå der. Så jeg slettet profilen min i dag. Frister ikke. Tror neppe at nettdating er noe for meg. Men kanskje sukker er bedre? Skader vel ikke å prøve.
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juli 2013 #20 Skrevet 22. juli 2013 Takk, så morsomt og høre Prøver å glemme ja... er bare det at når man kjeder seg og er ensom, så blir terskelen veldig lav for og gå tilbake til eller kontakte "gamle syndere". Trenger vel en god dose ryggrad, rett og slett. Prøvde og melde meg inn på match i går. Men det koster jo en formue I tillegg til at jeg kjenner til flere av de lokale heltene som hadde laget seg profil innpå der. Så jeg slettet profilen min i dag. Frister ikke. Tror neppe at nettdating er noe for meg. Men kanskje sukker er bedre? Skader vel ikke å prøve. Sukker er bra Du kan motta meldinger osv uten å betale. Det skader absolutt ikke å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå