AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Har holdt på med en fyr en stund nå. Og vi er begge enige om hva vi vil. Plutselig har han trukket seg tilbake, og jeg har ikke hørt så alt for mye fra han de siste dagene. Jeg går da ut i fra at han ikke er interessert lengre, som er det alle her inne sikkert kommer til å skrive. Men jeg lurer på om det er dumt om jeg sender en melding for å høre om alt er bra og om det er skjedd noe, noe lignende. Får jeg ikke svar vet jeg jo hva greia er. Men blir det dumt, bør jeg vente å se om han tar noe kontakt? Anonymous poster hash: 8f943...6a3
Ellevill Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Og vi er begge enige om hva vi vil. Hva er dere enige om at dere vil da? Høres jo ut som om dere ikke egentlig er så enige om dette? Selvfølgelig kan du spørre han om hva som skjer/skjedde. Noen krav må man da kunne stille til andre mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Hva er dere enige om at dere vil da? Høres jo ut som om dere ikke egentlig er så enige om dette? Selvfølgelig kan du spørre han om hva som skjer/skjedde. Noen krav må man da kunne stille til andre mennesker. Ja, vi var ihvertfall enige da. Men ting endrer seg jo tydeligvis, ble litt feil det der. Vil gjerne det, men føler det bare er dumt, at det bare er bedre å gi faen, men vil helst vite hva som har skjedd. Anonymous poster hash: 8f943...6a3
Fralle Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Kanskje han tester deg? Bare send en melding og se hva han svarer
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Kanskje han tester deg? Bare send en melding og se hva han svarer Tviler på han er sånn. Sendte en melding nå. Skal oppdatere om jeg får svar Anonymous poster hash: 8f943...6a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Tviler på han er sånn. Sendte en melding nå. Skal oppdatere om jeg får svar Anonymous poster hash: 8f943...6a3 Fikk svar nå, var visst ingenting, hadde bare vært opptatt.. Vet ikke hva jeg tenker om det. For meg er det det samme som mangel på interesse. Er ikke verre enn at han kunne sendt en melding å spurt om det går bra o.l. Anonymous poster hash: 8f943...6a3
Fralle Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Tviler på han er sånn. Sendte en melding nå. Skal oppdatere om jeg får svar Anonymous poster hash: 8f943...6a3 Oppdater gjerne! Får håpe han svarer da
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Oppdater gjerne! Får håpe han svarer da Se svaret over! Vet ikke helt hva jeg skal svare Han bare lurte på hvordan det går med meg også. Anonymous poster hash: 8f943...6a3
Fralle Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Se svaret over! Vet ikke helt hva jeg skal svare Han bare lurte på hvordan det går med meg også. Anonymous poster hash: 8f943...6a3 Bare svar helt vanlig som om ingenting har skjedd. Det går så fint. Humor går en lang vei hvis du kommer på noe morsomt å si
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Kan jo være at han slappet litt mer av når dere var enige om at dere skulle ta det videre, og dermed ikke trenger samme bekreftelse på at det blir dere, og derfor bruker litt lengre tid på å ta kontakt. I starten kan det lett bli masse kontakt mens det en periode etter at man har bestemt seg, blir noe mindre før det normaliserer seg. Ikke tolk alt for mye i dette med antall meldinger og dager. Så lenge han vil finne på noe med deg så er det fortsatt bra vil jeg tro. Dersom det også blir sånn at han ikke lenger vil finne på noe osv osv, da kan man begynne å tvile litt Og ja det er mulig å være opptatt noen dager uten å ta kontakt med noen uten at interessen er borte Anonymous poster hash: 88a30...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå