Puzifina Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Akkuart nå er livet en smule komplisert! Jeg har vært ilag med sammen mann siden jeg var 15 år. Giftet meg når jeg var 21, og skal skilles nå når jeg er 25år. Vanskelig å si hvor jeg skal begynne på dette innlegget! Forholdet vår har skrantet en stund. Jeg har følt lenge at jeg verken har blitt sett eller hørt. Å det med et sexliv var omtrent ikke ekspsterende, noe som jeg syns var veldig frusterernde da jeg alltid har hatt endel mer sexlyst enn min mann. Han har aldri vært typisk mann som vil ha sex flere ganger i uken han syns 1-2 ganger i mnd holder ellers vil han bare at vi skal ligge å holde rundt hverandre og kose. Å misforstå meg rett, det er kjempekoselig det, men ikke når det blir omtrent bare det! jeg har prøvd å ta det opp mange ganger men ingen forandring har skjedd. Å no må dere ikke bare tro at det har det med sex å gjør at vi skal skills, det er mange andre små og store problme vi har hatt oppgjenno også. Blant annet har vi en datter på 1,5 år. jeg elsker å være mamma, men han synes det er bare stress og alt for travelt! så han vil absolutt ikke ha flere barn og jeg vet at jeg vil ha fler barn enn 1. Men saken er at jeg nå har tatt opp igjen kontakten med min bestekompis gjennom barn og ungdomsskolen. Å vi har ikke hatt kontakt på 10 år. Å vi har virkelig funnet kjemien igjen. Å jeg har blitt hodestups forelsket i han, noe som er gjensidig. Men jeg har enda ikke fått skreve under noen seprasjonspapir ol enda. Men hvor lenge må man vente for sømmelighetens skyld før man blir ilag med noen andre? Vi møtes ofte, men vi ligger lavt i teranget. Jeg vil lksom ikke såre min soon too be eksmann mer enn nødvendig. Men jeg har ikke lyst å sette livet mitt på vent e en evighet heller pga alle andre.. Så hva tenker dere, blir veldig glad for svar
Gjest RockOn Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Da bør du jo få ræva i gir og få seperasjonspapirene i orden da! Skjønner ikke hvorfor du venter med det? Utover det så må du selv føle på når du har lyst til å "offentliggjøre" et nytt forhold.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Få unna papirene før du inviterer en ny mann inn.
Isabella82 Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Tror ikke det finnes noe rett måte å gjøre det på. Folk vil ha meninger uansett, du må gjøre det du føler for selv. Jeg selv skilte meg i en alder av 25, men ventet 2 år før jeg gikk inn i ett alvorlig forhold, selv om vi ble veldig raskt forelsket,ventet jeg til skilmissen var ett faktum før jeg annonserte det til andre
Puzifina Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2013 Takk for svar:) beklager at jeg ikke skrev det. har allerede søkt om megling, men pga ferie og stor pågang var det 3 mnd ventetid på å få papirene i orden. Så vi har allerede fått dato ol for å få papirene i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå