Gjest Oblivion Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Jeg kom nettopp en fotograf som over en treårsperiode tok bilder av publikum på ulike typer konserter. Det snakkes ofte om frihet til å være den man er, og mange av oss kaller oss individualister i dag. "Jeg er unik" eller "jeg bryr meg ikke om mote/klær/merkeklær", det er alle andre som er sauer. De er alltid de andre som er halvt bevisstløse, og som ignorant følger strømmen. "Jeg er bare meg selv" Klarer du å gjette hvilke band de sannsynligvis hører på -før du sjekker? Tok ut noen få. Her finner du ut av hilken konsert de var på. Det er flere bildeserier, selvfølgelig er det jo både Dolly Parton -og Motörheadfans med. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Endret 22. juli 2013 av Oblivion 1
Thorn Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Tok nummer 1, 5 og 8. Burde tatt nummer 7 og 8 også, men det sto litt stille tidlig på morgenen! Ganske interessant prosjekt, men har virkelig den fotografen valgt helt tilfeldig, eller har han valgt dem som passer best inn i stereotypien?
Gjest Bud Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Ingen der som hører på Hellbillies hvertfall.
Silfen Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Tok bare the cure. Men så følger jeg ikke akkurat med.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Er det tull? Alle sammen ligner jo veldig på bandet/artisten slik de ser ut nå eller så ut en gang. Ta feks Georg Michael. Tror virkelig ikke publikum er full av menn som har bådet håret og har på seg prikk like klær han en gang har blitt fotografert i iløpet av livet. Anonymous poster hash: 8244b...3e1 2
Anoia Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Jeg tok 1,2,3, 5 og 7. Btw, det er jo helt opplagt at fotografen ikke har valgt helt tilfeldig, det er jo ikke det som er poenget heller. Endret 22. juli 2013 av Anoia
Lutetium 71 Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 2, 3, 5, 7 og 8. Tydelig at det er cherrypicking, ja. Men lell.
Gjest Gunfreak Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 ALLE fordi alle elsker dolly parton, http://www.youtube.com/watch?v=cMRXWaXkMSI
Cathrine88 Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Gjetta riktig på alle, bortsett fra 4. Nå er jeg litt skremt og flau over meg selv.
Gjest Oblivion Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Er det tull? Alle sammen ligner jo veldig på bandet/artisten slik de ser ut nå eller så ut en gang. Ta feks Georg Michael. Tror virkelig ikke publikum er full av menn som har bådet håret og har på seg prikk like klær han en gang har blitt fotografert i iløpet av livet.Anonymous poster hash: 8244b...3e1 Det er ikke tull! Fotografen har plukket opp disse menneskene på konserter med de bandene de "tilhører" og blitt tatt bilde av. Det betyr selvsagt ikke at alle i publikum ser slik ut, men de finnes -og det er mange av dem! Jeg får med meg en del konserter som ligger utenfor min egen musikksmak og ser definitivt en hel masse mennesker som tydelig har lagt seg til en stil som etterligner de artistene de hører på. Et annet godt eksempel er jo Bieber-sveisen. Og tar du turen på en metal-konsert så er det særdeles få hvite plagg å se blant publikum selv om de dukker opp i ny og ne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå