Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over de nye menyene i google chrome, disse med vanvittige mellomrom mellom hver favoritt, hvert alternativ når man høyreklikker osv.

Jeg googlet litt for en stund siden og fant ut at jeg kunne høyreklikke på chrome-ikonet, velge "egenskaper" og skrive inn"--disable-new-menu-style" for å få det til å gå bort. Det funket som bare det, men nå har det plutselig sluttet og fungere!

Videre googling lærte meg at jeg måtte prøve på nytt, men først "drepe" alle chrome-prosesser via oppgavebehandlingen. Det funket, men nå har også det sluttet og fungere, og jeg må leve med disse grusomme nye menyene.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få dem vekk igjen? Jeg klarer ikke å bli vant til dem!

(Det er altså dette jeg snakker om).

Anonymous poster hash: 3e0b4...df8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil vel si at dette er et sterkt signal om at du vil bli mer fornøyd med firefox?

Å lappe sammen nettleseren sin etter hver omstart er litt for mye jobb, etter min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to dataer, og da er det veldig greit med en nettleser man er logget inn på, slik at alle bokmerkene mine o.l. ligger der uansett hvilken data jeg er på.

TS.

Anonymous poster hash: 3e0b4...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...