Gå til innhold

Første natt i samme seng: Hvordan forventinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt en del på dette.

Ofte når jeg er første natt i samme seng ender jeg opp med å bare ligge å, kose, kile hvarandre, beføle og oralsex.

Er hva er egentlig normale forventinger etter første natten i seng sammen? Enten om man har møtes på dates, fest eller festival.

Jeg trives godt med å bare kose, men sitter igjen med fløesen at jeg ikke er "mann" nok når vi bare kose første, andre og tredje natten sammen.

Er det slik at kvinner bare liker å kose førte gangen eller vil de ha sex?

Mann 27

Anonymous poster hash: 63c7e...cf4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel forskjellig fra kvinne til kvinne, og sikkert humøret også. Da jeg møtte min samboer så ble det sex første natta i samme seng, men om han bare hadde ønsket å kose så hadde det også vært helt fint:)

Hva med å bare spørre om forventinger?:) Komminikasjon vet du!

Anonymous poster hash: fb3f1...0fe
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ingen spesielle forventninger annet enn at man skal ha det hyggelig sammen... flere menn jeg har vært med har vært litt sjenerte, ikke fått den helt opp eller det har ikke gått for dem første gangen - fordi man faktisk ikke kjenner hverandre (+ alkohol osv). Det er helt greit for min del og ikke noe å stresse med. Selv om jeg "bare" har tenkt å ha sex (ikke et forhold) med vedkommende, blir jeg ikke skuffa om det blir mer kos i stedet :)

Anonymous poster hash: b4828...a64
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ingen spesielle forventninger annet enn at man skal ha det hyggelig sammen... flere menn jeg har vært med har vært litt sjenerte, ikke fått den helt opp eller det har ikke gått for dem første gangen - fordi man faktisk ikke kjenner hverandre (+ alkohol osv). Det er helt greit for min del og ikke noe å stresse med. Selv om jeg "bare" har tenkt å ha sex (ikke et forhold) med vedkommende, blir jeg ikke skuffa om det blir mer kos i stedet :)

Anonymous poster hash: b4828...a64

Dette var veldig kjekt å høre. Jeg er veldig ofte nervøs i bli kjent-fasen med andre og det påvirker ofte min evne til å "være mann" første gang, og noen ganger og mer.

Tror bare det er ei jente jeg har vært i senga med hvor jeg ikke hadde det problemet (men hun hadde jeg og kjent ganske lenge før det ble aktuelt).

Anonymous poster hash: 0779a...fef

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på det selv.. skal ha første natta med en mann nå snart.. det blir en hotelltur for oss to. Fredag - søndag.

Aner ikke hva som forventes og ikke forventes?

Anonymous poster hash: 3eabc...0fd
Gjest .-L-.
Skrevet

Har egentlig ikke noen forventninger. Er vi endt opp i sengen så betyr det for min del at jeg liker damen og vil bare være med hun uansett om det blir sex eller ikke.

Har forsåvidt opplevd begge scenarione. Har ventet første kvelden og har hatt sex første kvelden. Synes det var kjekt uansett :)

Skrevet

Jeg legger meg ikke i samme seng som en mann om jeg ikke tenker tanken sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger meg ikke i samme seng som en mann om jeg ikke tenker tanken sex.

Er du Steinar40?

Anonymous poster hash: 593b2...cf6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange synes det er litt godt at det ikke skjer noe første natten. Bygger opp spenningen seg imellom litt ;)

Anonymous poster hash: 3eabc...0fd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig slitsomt å ha sex, og spesielt første natten ... Derfor er jeg glad når vi bare kan prate og kose.

Jeg er ikke spesielt glad i sex, og gjør det kun for å glede mannen.

Anonymous poster hash: 39606...63f
  • Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg ville forventet sex dersom vi hadde sovet sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke forventet det. Koselig å bare ligge tett sammen første (andre, tredje?) natten :). Null stress.

Woman

Anonymous poster hash: 2df85...2d6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke forventet mer enn å holde rundt hverandre og kose. Liker best hvis det ikke blir sex første natta, da jeg er supernervøs bare av å ligge i samme seng som HAN :P

Anonymous poster hash: fbc2b...e85
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Nysgjerrig på det selv.. skal ha første natta med en mann nå snart.. det blir en hotelltur for oss to. Fredag - søndag.

Aner ikke hva som forventes og ikke forventes?

Du er ikke tilfeldigvis 27 år gammel og har minst ett eldre søsken?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=759349

Endret av Pringle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...