Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Føler jeg må ha ett svar på en litt rar greie jeg har for meg, og har vært slik i mange år.

Jeg har vært sammen med samboer i 10 år, jeg er 25.

Greia mi er at jeg blir betatt av gutter som jeg vet er betatt av meg. - enten om gutten sier det selv eller at jeg får høre det fra andre. Det kan være en jeg har kjent lenge, ikke vært tiltrukket til, men når jeg får vite at gutten liker meg så begynner jeg å kikke på person med andre øyne og lar fantasien løpe litt løpsk og føler nesten jeg blir litt betatt. -Jeg gjør selvsagt ingenting som jeg vil si er utroskap, men det blir jo litt flørting og fjolling i noen tilfeller.

Hva sier dette om meg? - Og hva tror dere det betyr. Nå som jeg har blitt litt eldre begynner det å bli litt teit... Ønsker en litt seriøs tone og tilbakemelding. Er det jeg som har blitt problemer? He He..

Anonymous poster hash: 6f48d...9f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*litt problemer, mente jeg å skrive:)

Anonymous poster hash: 6f48d...9f8

Skrevet

Jeg vil med en gang tenkte at du setter andre i fokus fremfor deg selv.

Siden hvordan mannen føler blir avgjørde for deres kontakt. Vi jo absolutt tro at dette kan bli et problem i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat sånn er jeg også! Aner ikke hvorfor det blir sånn, har sikkert en sammenheng med at det er veldig smigrende osv..

Anonymous poster hash: 889aa...ff6
Skrevet

Det høres kanksje litt rart ut, men tror du bør prøve å tenke litt mer på deg selv, og dine ønsker.

Om dama mi hadde likt alle som likte hun ville jeg følt meg lite spesiell.

Gjest Awzm me
Skrevet

Tror ikke det er så unormalt å bli mer oppmerksom på en person om man hører at personen liker deg. Man åpner kanskje øynene litt mer for han(/henne) og ser flere positive sider? Men burde jo ikke la det gå hele veien til at man blir betatt da.

Hadde forresten ikke likt det om min kjæreste hadde flørtet, om det så var uskyldig flørting, med en som han visste var interessert i han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...