AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Spm mitt er så enkelt som: Finnes det noen midler som kan dempe angsten min mot flyskrekken, som også er reseptfritt? (Beroligende) Kan være verdt å nevne at jeg befinner meg i Tyrkia, og alternativene er vel kanskje fler her. På veien ned hit tok jeg to piller fra en operasjon jeg hadde tidligere i år som inneholdt morfin, funket som bare det, men disse har jeg ikke fler av. Kjenner jeg angrer på at jeg ikke tok den lille ekstraturen til legen nå:/ Anonymous poster hash: d1093...30a
skruf Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Om du får kjøpt det i Tyrkia aner jeg ikke, men Valerina (kjøpes på helsekost her i Norge) er super mot uro. Hjelper også hvis du sliter med å sove... Evt du kan ta turen til et apotek og forklare at du har flyskrekk, og høre om de har noe som hjelper mot det. Eller; kontakt legen som er tilknyttet hotellet der du bor (hvis du bor på hotell da) Endret 21. juli 2013 av Pomperipossa
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Kanskje du kan få kjøpt atarax uten resept i utlandet. Det er et antihistamin (allergimedisin) som kan ha beroligende effekt. Anonymous poster hash: 57ba0...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå