Gå til innhold

Sluttet med gameing, fikk draget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg sluttet å sitte inne i å spille data fikk har det gått mye lettere på kvinnefronten. I perioden jeg spilte data, så jeg jo ingenting om dette.

Er det slik at kvinner kan "lukte" gameere? Og er det veldig negativt for en mann å spille?

Mann 25

Anonymous poster hash: 40967...e96
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva forandret seg egentlig da du sluttet å spille? Gikk du oftere ut, møtte nye folk mer?

Anonymous poster hash: b1a48...633
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Startet ved på KG isteden, og chatte med folk på facebook, ominnreda leiligheten, profil på sukker.

AnonymBruker
Skrevet

Startet ved på KG isteden, og chatte med folk på facebook, ominnreda leiligheten, profil på sukker.

Bingo? Hvis du ikke gjorde du dette mens du gamet da.

Anonymous poster hash: b1a48...633

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, pcen ble ikke lagt vekk- du bare byttet ut spill med internettsider og flytta litt på stoler? :fnise:

Anonymous poster hash: 980dc...6cf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså, pcen ble ikke lagt vekk- du bare byttet ut spill med internettsider og flytta litt på stoler? :fnise:

Anonymous poster hash: 980dc...6cf

Min teori, du var redd for hva kvinner kom til å syntes om at du var en gamer. Og når du sluttet med gamingen sluttet du også å bekymre deg.

Anonymous poster hash: 39e0a...65c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir bare glad om en mann gamer, for jeg er gamer selv :fnise: Så lenge det ikke er en avhenighet som går helt over stokk og stein da.

Anonymous poster hash: 722fb...e36
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Solgte gameing pcen og bytte med en macbook air som ikke kan spilles på.

Er nok et poeng at jeg slutta å beskymre meg.

Nå er jeg jo også jakt på jenter som gjerne har masterutdallense med gode karakterer (mens jeg fortsatt ikke er utdannet selv) så er det er jo mulig at de ikke ser etter en gamer.

AnonymBruker
Skrevet

GAMING*****

Anonymous poster hash: ac342...73f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som trodde jeg var usikker på meg selv...

Anonymous poster hash: 9d940...694
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Solgte gameing pcen og bytte med en macbook air som ikke kan spilles på.

Er nok et poeng at jeg slutta å beskymre meg.

Nå er jeg jo også jakt på jenter som gjerne har masterutdallense med gode karakterer (mens jeg fortsatt ikke er utdannet selv) så er det er jo mulig at de ikke ser etter en gamer.

Hehe, 2013 modell? Har den selv, er faen i meg fantastisk! Sjekke batteritiden igjen, 70% batteri, 10 timer og 40 minutter. (WHAT?) Og så fungerer den med bluetooth høyttaler så kan sitter ute med full musikk xD

Men seriøst, du er på "jakt etter jenter med master og gode karakterer?". Hva faen er planen din, bli gold digger og leve på dama sin lønn. Hvis du selv har planer om å ta utdannelse ville jeg heller ha sikta meg inn på ei jente som driver med utdannelsen selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS

Det med master og gode karakterer kom kanskje litt feil ut. Men jeg har blitt noen år "forsinket" med min utdannesle. For min del er der værste jeg veit lite inteligente jenter, og det er som regel jenter som er noen år eldre som jeg har god kjemi med, så de har gjerne kommet litt lengre i løpet enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Du liker ikke lite intelligente jenter, men har masse skrivefeil. Du kaller deg selv en gamer, men kan ikke engang stave "gaming".

Anonymous poster hash: 140ba...74b
  • Liker 4
Skrevet

Du liker ikke lite intelligente jenter, men har masse skrivefeil. Du kaller deg selv en gamer, men kan ikke engang stave "gaming".

Slapp av litt,han må jo få lov til å like de jentene han selv vil?

Skrevet (endret)

Jeg er gamer selv - større gamer enn min samboer, faktisk. Så for meg er det positivt. Og jeg har masterutdanning og godt betalt jobb. ;)

Endret av Tabris
AnonymBruker
Skrevet

Av alle jeg kjenner, så er den som kansje er smartest, i alle fall mest suksessfull, en dyslektiker. ;) Du kan snakke med ham om hva som helst og han har ALLTID god peiling, noe å komme med. Men å lese en epost fra ham er en total tragedie.

Sist gang jeg sjekket skattelistene på ham hadde han dratt inn i overkant av 8 millioner på ett enkelt år. Men det er også nå noen år siden, var rundt den tiden da skattelistene fremdeles var helt åpne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Av alle jeg kjenner, så er den som kansje er smartest, i alle fall mest suksessfull, en dyslektiker. ;) Du kan snakke med ham om hva som helst og han har ALLTID god peiling, noe å komme med. Men å lese en epost fra ham er en total tragedie.

Sist gang jeg sjekket skattelistene på ham hadde han dratt inn i overkant av 8 millioner på ett enkelt år. Men det er også nå noen år siden, var rundt den tiden da skattelistene fremdeles var helt åpne.

Veldig flott å se at noen her skjønner at alle er skrudd sammen forskellig :)

Endret av rusten87
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Synes det er positivt dersom en mann gamer litt, så lenge det ikke må spilles hele tiden. Å spille litt med kjæresten er gøy.

Skrevet

Det spørs vel litt hva slags "gaming" du drev med. Bodde sammen med et par gutter som ble hekta på WOW. De ble også forsinka med utdanninga fordi all våken tid gikk med WOW. Det at de kun livnærte seg på pizza og cola, dusjet en gang i uka og kun hang med andre gamere påvirket nok hvor attraktive mer enn det at de var gamere i seg selv..

De er forresten begge ferdig med mastergrad og har gode jobber i dag :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er ikke noe korrelasjon mellom skrivefeil og intelligens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...