Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, denne blir som anonym!

Jeg er kommet til det punktet at jeg er drittlei av hele håret mitt. Det kan jo ikke kvalifiseres som en frisyre engang. Det bare henger der! Jeg har veldig lyst til å klippe det i en eller annen spennende/fin sveis, men har ingen anelse om hva jeg kler.

Er det noen som har noen forslag til en kledelig hårfrisyre for meg? Setter stor pris på all hjelp! Trenger litt inspirasjon.

Eneste kravet er at det må være en lettstelt frisyre, og at det er mulig å sette det i en hestehale (ikke for kort med andre ord).post-37809-0-85337400-1374446496_thumb.j

Anonymous poster hash: d4a95...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke det du vil høre, men;

Du har et nydelig hår! Ikke klipp det!

Gjorde selv det samme for noen år siden. Bob er kjedelig, skulderlangt er enda verre.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke det du vil høre, men;

Du har et nydelig hår! Ikke klipp det!

Gjorde selv det samme for noen år siden. Bob er kjedelig, skulderlangt er enda verre.....

Dårlig med frisyretips der, ja :fnise:. Neida, det er veldig greit å høre erfaringer fra andre som har gjort det samme som jeg har tenkt til også!

Skrevet

Mitt tips er å endre litt på fargen i stedet for en drastisk klipp hvis du er lei av håret ditt..

Hvis du vil fortsette å ha håret opp i hestehale så må du ha en bob ned til skuldrene, og det er en irriterende halvfrisyre.....

Du har kjempefint hår, virkelig! Og det tar mange år og få det slik igjen....

Gjest RompeRusk
Skrevet

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kanskje tatt litt på lengde og klippet lugg, det tror jeg du hadde passet til :)

Klipp for guds skyld ikke av deg håret, både for din del og i sympati for oss som faktisk ikke klarer å få lengre enn skulderlangt.. Vi trenger faktisk noe å se på og ønske oss, vi også :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde like langt hår som deg, og lot alltid være å klippe det fordi jeg var redd for å angre. Så klippet jeg det bare, var drittlei hele greia. En stund hadde jeg skulderlangt, og oppklippet rundt ansiktet, som jeg var veldig fornøyd med, og nå har jeg begynt å la det vokste ut igjen. Du har kjempefint hår, men om du vil gjøre noe med det, ikke la det stoppe deg, gør det du har lyst til, det vokser jo tross alt ut igjen :)

Skrevet

Krøller eller bølger ville kledd deg utmerket! Det er så pent når man har langt hår :)

Hva med å ha i noen mørke striper alà de Shakira hadde for noen år siden?

http://4.bp.blogspot.com/-D3ihxizKryM/UQm4_0I2LRI/AAAAAAAAAIU/nGyodMdGbJg/s400/Shakira+HQ+Wallpaper.jpg

Eller lugg som Britney hadde?

http://cdn.idolator.com/wp-content/uploads/2011/02/britney-spears-womanizer-webcastr.jpg

Smashing fantastic! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Krøller eller bølger ville kledd deg utmerket! Det er så pent når man har langt hår :)

Hva med å ha i noen mørke striper alà de Shakira hadde for noen år siden?

http://4.bp.blogspot.com/-D3ihxizKryM/UQm4_0I2LRI/AAAAAAAAAIU/nGyodMdGbJg/s400/Shakira+HQ+Wallpaper.jpg

Eller lugg som Britney hadde?

http://cdn.idolator.com/wp-content/uploads/2011/02/britney-spears-womanizer-webcastr.jpg

Smashing fantastic! ;)

Den typen farge som du linket til synes jeg blir ørelittegrann for gatebil-harry for min smak. Men pannelugg kan jo være noe :)! Er bare så usikker på om ansiktsformen min kler det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kanskje tatt litt på lengde og klippet lugg, det tror jeg du hadde passet til :)

Klipp for guds skyld ikke av deg håret, både for din del og i sympati for oss som faktisk ikke klarer å få lengre enn skulderlangt.. Vi trenger faktisk noe å se på og ønske oss, vi også :fnise:

Jeg er mer misunnelig på folk som har funnet en fin frisyre de kler, enn folk med langt hår! Men det var jo hyggelig sagt da :sjenert:. Takk for innspill :)

AnonymBruker
Skrevet

Anonym, men med bilde? Hvafornoff?

Men jeg må si det som det er, når det kommer til korthårede jenter så er det KUN de som er så og si modelltynne som kler det. Jeg sier ikke at du er tjukk, men syntes virkelig at du kler langt hår langt bedre enn det jeg tror du kommer til å kle kort hår!

Anonymous poster hash: e7a11...16b
AnonymBruker
Skrevet

Anonym, men med bilde? Hvafornoff? Men jeg må si det som det er, når det kommer til korthårede jenter så er det KUN de som er så og si modelltynne som kler det. Jeg sier ikke at du er tjukk, men syntes virkelig at du kler langt hår langt bedre enn det jeg tror du kommer til å kle kort hår! Anonymous poster hash: e7a11...16b

Slik at jeg ikke skal kobles til brukeren min :). Men ja! Jeg er enig i at folk med rundere ansikt kler en lengre frisyre!

Skrevet

Den typen farge som du linket til synes jeg blir ørelittegrann for gatebil-harry for min smak. Men pannelugg kan jo være noe :)! Er bare så usikker på om ansiktsformen min kler det?

Sant. Shakira får det til å se bra ut, men når du sier det kan det virke litt gatebilharry om man ikke passer det eller helt får det til.

Du har ganske lik ansiktsform som Jessica Simpson, og hun har blondt langt hår. Hva med å få litt inspirasjon med å se på bilder av henne? :)

https://www.google.no/search?q=Jessica+Simpson+hair&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.49478099,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.c75bKy5EQ0A.O&biw=1152&bih=599&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Ym7sUef_DbOP4gTlq4DQCw

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du hadde passa brunt hår, men litt kortere :)

Anonymous poster hash: ade7e...e6c
Skrevet (endret)

Midtskill virker iallefall slankende på et rundt ansikt. Eller tar jeg feil?

Endret av Hattifnatten
Skrevet

Hva med heller å fokusere på enkle frisyrer eller for den saks skyld finne mer effektive metoder å ta vare på håret. Kan hende du bruker veldig mye tid nå, uten at du egentlig trenger å gjøre det?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med heller å fokusere på enkle frisyrer eller for den saks skyld finne mer effektive metoder å ta vare på håret. Kan hende du bruker veldig mye tid nå, uten at du egentlig trenger å gjøre det?

Vel, ikke egentlig. Jeg føner det etter dusj, og retter ut litt babykrøller rundt ansiktet. Men eneste måtene jeg setter opp håret på er enten flette på siden, eller hestehale. Kanskje håret blir litt mer spennende hvis jeg finner flere enkle, fine frisyrer å sette håret opp i for variasjon! Det var lurt, takk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du hadde passa brunt hår, men litt kortere :)Anonymous poster hash: ade7e...e6c

Jeg er veldig blek, og blir aldri brun. Så tror ikke brunt hår hadde komplimentert hudfargen min :/

Skrevet

For et nydelig hår du har! Det ser kjempefriskt og sunt ut! Fargen var heller ikke noe å si på. Synes den passet deg kjempegodt mtp hudtonen din :)

AnonymBruker
Skrevet

Du har et flott hår, men hadde klippet av 10-15 cm og klippet det litt opp. litt brunere lyse striper hadde også vært fint

Anonymous poster hash: fdca4...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...