Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet av kjæresten for en mnd siden, og er helt knust. Vi hadde vært sammen i 4 mnd, og det begynte å bli såpass seriøst at han hadde introdusert meg til sønnen sin på 11 år, og begynte å legge planer for fremtiden sammen.

Det kom helt ut av det blå og som et stort sjokk for meg da han plutselig forteller meg at han ikke har de riktige følelsene for meg..

Han hadde vært usikker lenge, men nå kommet fram til at han ikke kunne fortsette lenger, da han ikke var "der jeg var", og følte dermed at det ble urettferdig for meg.

Det skal også nevnes at han har en særdeles manipulerende eks, som er mor til sønnen, og hun driver stadigvekk og stikker kjepper i hjulene for han, og har gjentatte ganger laget vanskelige situasjoner som bl.a har påvirket tiden vi har hatt sammen.

Jeg har hele tiden forsøkt å være forståelsesfull og ta hensyn til han, men det er klart det er vanskelig å skjule skuffelsen når han til stadighet har måtte avlyse avtaler pga han plutselig har måtte ta sønnen osv.

Han er verdens beste pappa for sønnen sin, og sønnen forguder sin pappa, noe som virkelig smeltet hjertet mitt, og det å se dem sammen har gjort følelsene for han enda sterkere...

Det kom som sagt som et stort sjokk for meg da han plutselig dumpet meg, og jeg har sittet med tusen spørsmål i ettertid.

Han gikk inn for å få meg med nebb og klør da vi ble sammen, og har hele tiden gitt uttrykk for at jeg har vært ei helt spesiell dame, og at jeg har rørt ved han på en helt spesiell måte. Han har gjentatte ganger uttrykt at det var skjebnebestemt at vi skulle møtes, og at han ville tilbringe fremtiden sammen med meg, og at han virkelig kunne se for seg meg som en perfekt stemor til sønnen hans.

Da det ble slutt kuttet jeg all kontakt med han. Har han på facebook, men det er det. Jeg har ikke tatt noe kontakt med han overhode siden det ble slutt, men han har skrevet til meg to ganger på facebook. Kun om "hverdagslige ting", men dog, han har tatt kontakt. Senest nå for noen dager siden, da han sendte meg noe som omhandlet noen interne greier vi hadde til felles da vi var sammen. Han har også vært inne og "liket" flere ting jeg har postet på facebook, så det er jo tydelig at han ikke vil kutte all kontakt med meg.

Er jeg dum som tenker at han vil angre seg og komme tilbake?

Har noen gode råd og tanker å komme med rundt dette?

Akkurat nå er jeg bare i fullstendig følelsesmessig kaos, jeg gråter hver dag fordi jeg savner han sånn, og jeg greier ikke tanken på å være fysisk med andre menn, da det eneste jeg tenker på er han.

Jeg drømmer om han hver eneste natt, noe som også gjør det ekstremt vanskelig å glemme han.

Vi bor heller ikke langt unna hverandre, bor i en liten by, og har mange felles venner, noe som gjør at sannsynligheten for at vi kommer til å møte hverandre er stor!

Og verst av alt, tanken på han sammen med en annen dame gjør meg skikkelig fysisk dårlig... :(

Jeg har flere seriøse forhold bak meg, og har blitt dumpet før, men aldri har det føltes så intenst som dette, jeg føler virkelig ikke at jeg er "ferdig" med han, og det kommer til å ta LANG tid før jeg kommer meg videre...

Det skal nevnes at jeg har en svært aktiv hverdag med jobb, trening og fritidsaktiviteter, og jeg er mye ute og treffer venner, så har liten tid til å sitte inne og "sørge", likevel greier jeg ikke å få han ut av hodet, og sliter med å sovne om kveldene pga dette.. :(

Anonymous poster hash: 992a1...d83
Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg hadde slettet han fra Facebook. Om han angrer, så tar han kontakt med deg igjen på ett vis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig leit å høre. Har hatt det sånn før, den mannen kom faktisk tilbake om det er noe trøst. Det endte med nok et brudd.. men siste gangen var det meg som fant ut at han ikke var drømmemannen allikevel!

Anonymous poster hash: 29440...eef
  • Liker 1
Skrevet

Trykk på ignorerknappen på facebook, du sårer deg selv ved å ha han der.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville også slettet ham fra FB. Konstante påminnelser som det der gjør det ikke lettere å komme over ham akkurat.

• Liker 1
Gjest gjest
Skrevet

Er han fortsatt sammen med eksen, mor til hans sønn?

Skjønner ikke hvordan han kan si han ikke har de følelsene, siden han først ga uttrykk for det? Dere datet jo veldig kort da, 4 mnd er jo ingenting...men skjønner at du ble knytta..

Gjest Heartbeat
Skrevet

Som sagt tidligere: slett han fra facebook!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde slettet han ja :D herregod for en tosk :P:biggrin:

Anonymous poster hash: 559b3...abb
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke sammen med eksdama nei. For deres del er det over og ut forlengst.

4 mnd er ikke lenge, og jeg trodde heller ikke jeg skulle få sånne følelser for en mann så fort, men det skjedde altså, og her er jeg nå :(

Slette han fra FB er veldig vanskelig, men tror jeg skal prøve å gi det et forsøk...

Jeg tror heller ikke det er følelsene som er problemet hans her innerst inne, men andre omstendigheter som gjør at han ikke føler han strekker tid både når det kommer til tiden, og så stadig vekk issues i forhold til eksdama.. hun kan virkelig å lage storm i vannglass, og jeg fatter og begriper ikke hvordan et menneske greier å stelle i stand så mye oppstyr.. Så da er det sikkert enklest for han å bare trekke seg unna da..

TS

Anonymous poster hash: 992a1...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...