AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har ikke hatt sex siden 16.2.2013 kl 00:50. Det var med min ex, som gjorde det slutt i mars. Jeg har siden fått vite at han har vært masse utro mot meg i forholdet vårt, og jeg får litt noia av det. Skal til legen på fredag og teste meg, just in case. Men hva hvis jeg har noe, hva skal jeg gjøre? Hadde dere sendt en dritforbanna tekstmelding eller bare ignorert det? Jeg er så sint på han snoken fra før, måtte han brenne på et bål i skogen. Anonymous poster hash: 2eaa3...c6a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Du må si ifra. Men hvordan? Jeg hater beistet der mer enn pesten, tror ikke jeg kunne holdt meg saklig. Hva med noe sånt: Hei ditt jævla utro svin! Ser ut til at du har smitta meg med .... så da sa legen jeg må si fra til deg. Men du har vel spredd driten videre allerede. Håper du blir påkjørt av en buss og dør. Hilsen X Anonymous poster hash: 2eaa3...c6a 2
Gjest Teta Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Men hvordan? Jeg hater beistet der mer enn pesten, tror ikke jeg kunne holdt meg saklig. Hva med noe sånt: Hei ditt jævla utro svin! Ser ut til at du har smitta meg med .... så da sa legen jeg må si fra til deg. Men du har vel spredd driten videre allerede. Håper du blir påkjørt av en buss og dør. Hilsen X Anonymous poster hash: 2eaa3...c6a Tja. Så lenge du sier ifra så. Jeg ville unngått å slenge drit, men heller forsøkt å si ifra på kortest mulig måte uten å vise føleler. Han "har overtaket" hvis du viser at du fremdeles er så bitter. (Selv om jeg er helt sikker på at du har gode grunner!)
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Jeg hadde nok droppet det siste verset: "Håper du blir påkjørt og dør". Det lyser lang vei at du fortsatt er såret og ikke over han. Skriv "Fy faen så ekkel du er. Jeg har fått ... av deg. Du må gi beskjed til alle du har peisa over at de sannsynligvis også har fått det."
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Skriv det til han på facebook veggenAnonymous poster hash: 8e7b6...5d4 5
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Skriv det til han på facebook veggenAnonymous poster hash: 8e7b6...5d4 Lurt. Men tviler på hun har han på Facebook lengre.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Lurt. Men tviler på hun har han på Facebook lengre. Han har ikke facebook. Sær type dette nemlig. Både han og jeg har nye kjærester, så det er sagt. Men jeg kan jo ikke ha sex med min kjæreste hvis han andre løken har smitta meg med noe. Men ok, får formulere en bedre setning dersom jeg har fått troll i trompeten. Jeg skal oppdatere Anonymous poster hash: 2eaa3...c6a
Gjest Teta Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Han har ikke facebook. Sær type dette nemlig. Både han og jeg har nye kjærester, så det er sagt. Men jeg kan jo ikke ha sex med min kjæreste hvis han andre løken har smitta meg med noe. Men ok, får formulere en bedre setning dersom jeg har fått troll i trompeten. Jeg skal oppdatere Anonymous poster hash: 2eaa3...c6a Gjør'e!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Men kan ikke legen bringe beskjeden videre, dersom du har blitt smittet og ikke ønsker å prate med ham?Anonymous poster hash: ec9e9...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå