AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Har fått hjerneteppe.. Kan man få grønt hår ved å farge bleket hår (hjemme)? Eller er det omvendt...? En stund siden sist.Anonymous poster hash: 70d1b...e85
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Altså farge bleket hår mørkere? TSAnonymous poster hash: 70d1b...e85
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Ja, hvis du er blond og farger håret brunt uten røde pigmenter i så kan håret bli grønt. Anonymous poster hash: 037eb...41d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Så man kan evt prøve en brunfafarge med røde pigmenter da kanskje? :-D TSAnonymous poster hash: 70d1b...e85
Callisto83 Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Så man kan evt prøve en brunfafarge med røde pigmenter da kanskje? :-D TSAnonymous poster hash: 70d1b...e85 Det vil nok være det beste, så blir det ihvertfall ikke grønt. Når det er sagt, farge sitter generelt dårlig på bleiket hår, så det vil nok falme en god del. Og da kan ofte rødskjæret være det som sitter igjen, og blir veldig stygt, ihvertfall hvis den naturlige hårfargen som vokser ut er askefarget. Så jeg har lært leksa mi, gå til frisør. De har som regel god kunnskap for å få akkurat det resultatet du vil, uten så mange kriser. En ting mange glemmer med butikkfarge, er at resultatbildet sier lite hvordan modellens hårfarge var før, altså utgangspunktet, så det er aldri godt å si hva man ender opp med. Ihvertfall ikke på bleiket hår
Amens Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg hadde blondt hår som ble grønt engang. Bodde i en leilighet med gamle kobber rør, det hadde kommet luft i rørene og kobberørene hadde oksidert og blitt grønn. Og vanna tok med seg grønne pigmenter inn i mitt hår. Men ja, følg rådene over og bruk farge med litt rødt i så unngår du grønt hår. Unngå kalde lyse toner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå