Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Jeg skal kjøpe meg et par Nudie jeans, men lurer på hvilken modell dere vil anbefale?
Gjest Purple Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Har ingen erfaring med Nudie jeans selv, men det kommer vel an på kroppstypen din. Er det ikke best å bare prøve dem på og se hva som passer deg best?
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #4 Skrevet 18. april 2004 Carlings. (Jeg synes Nudie-jeansene blir veldig fort slitt...)
Tusseline Skrevet 18. april 2004 #5 Skrevet 18. april 2004 Har et par Nudie jeans selv- og elsker dem simpelt hen. Det avhenger jo en del av kroppsformen din da, hvilken modell som passer deg best. Prøv deg fram, du. Nudie får man forøvrig tak i på Carlings og Abstinense (?), såvidt jeg vet.
Dagensdiva Skrevet 18. april 2004 #6 Skrevet 18. april 2004 Har et par Nudie jeans selv- og elsker dem simpelt hen. Det avhenger jo en del av kroppsformen din da, hvilken modell som passer deg best. Prøv deg fram, du. Samme gjelder her! Du må prøve jeansen, alle har forskjellige kroppsfassong, ergo vil noen kle en modell du ikke vil kle fullt. Prøv deg frem! Prøverommet er vel ledig ganske ofte!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #7 Skrevet 18. april 2004 Ok, skjønner poenget deres da :-? :-) Klart at vi alle har forskjellige kroppsfasonger. Men det er bare det at det er bare en forhandler av Nudie i min nærhet og de tar inn bare et par modeller :-? Derfor kunne det være fint å vite om jeg skulle satse på en mod de har eller vente og kjøpe et annet sted viss det er en modell som flere anbafaler..
Dagensdiva Skrevet 18. april 2004 #8 Skrevet 18. april 2004 Kan ikke anbefale noe til din kropp hvis vi ikke vet om kroppsfassongen din? Er du høy/lav? Tynn/med former? Osv...Beste er å prøve, ha med deg en god veninne som kan gi deg ærlige råd.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #9 Skrevet 19. april 2004 Men det er bare det at det er bare en forhandler av Nudie i min nærhet og de tar inn bare et par modeller :-? Derfor ønsket jeg bare å høre hvilke modeller dere hadde jeg da Jeg er ca 164, vanlig tynn.
Gjest Ethereal Skrevet 23. april 2004 #10 Skrevet 23. april 2004 Jeg er 168, og tynn, men muskuløs (høres sykt ut). Jeg har modellen Bootcut Eddy. Den har litt stretch, men det jeg IKKE liker, er at den har en tendens til å utvide seg allerede etter noen timers bruk (og jeg finner ikke mindre, 26" er minste jeg har sett). Mine neste jeans blir heller enten Fornarina eller Diesel.
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #11 Skrevet 25. april 2004 Mine neste jeans blir heller enten Fornarina eller Diesel. Litt på siden, men Fornarina strekker seg også ut? Mine kjempetøffe fornarina passer sikker kjæresten min bedre enn meg nå
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #12 Skrevet 26. april 2004 Fornarina Flirt med stretch holder fasongen sinnssykt godt, også etter et par dagers bruk. Forøvrig ble det Diesel Hush på meg, men de er nok for lave i livet for mange...
Gjest Cuddly Skrevet 26. april 2004 #13 Skrevet 26. april 2004 Kan skrive under på det; Fornarina Flirt holder fasongen utrolig bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå