Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå 5 dager på overtid ifh til mensen, tok en graviditets test i går som var negativ.. noen andre som har fått det svaret, men alikevel vært gravid?

Har ikke gått på noe prevansjon de siste 3 årene( vi har "hoppet av i svingen") og er i fast forhold..

føler meg kanskje litt hysterisk :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg har perioder med plutselig uregelmessig mens (f.eks. 3 måneder med kun +/- 1 dags avvik, og så plutselig en måned uten mensen før det blir mer stabilt igjen). Du får vente noen dager og ta en ny test. Synes det er vanskelig å si hvordan man reagerer før man evt. står der med en positiv test. Ikke bli hysterisk før du vet hva du har å forholde deg til. Lykke til uansett utfall.

Skrevet

pleier å få den på dagen, skjer ytterst sjeldent at jeg er +/- 1 dag.. får vel vente noen dager å se om det skjer noe, hvis ikke får jeg teste igjen.. klarer liksom ikke helt å slappe av når testen viser negativt og blødningen alikevel uteblir :ball:

Skrevet

Jeg hadde negativ test 9 dager på overtid og trodde derfor ikke at jeg var gravid. Fant det først ut da jeg tok ny test en god stund etter det igjen.. Var da 10+5.

Skrevet

Oi, det var lenge.. Jeg får bare vente skjønner jeg :-p takk for svar :-)

Gjest vilma2000
Skrevet

Det er veldig få som ikke får positiv test på den dagen man forventer mens om man faktisk er gravid. Det Semydfe beskriver er høyst uvanlig, mens de aller fleste kvinner opplever å være forsinket en eller annen gang.

Skrevet

hadde også negativ test noen dager på overtid, men fikk positiv 14 dager over. var da ca 5 uker på vei. slik var det begge gangene.

Skrevet

Hadde før mensen som man kunne stille klokka etter... Så ble jeg babysyk og vi bruker for det meste "hoppe av i svingen metoden". Resultatet at mensen innemellom lar vente på seg til jeg tar en test, - når sannheten synker inn om at jeg ikke ble gravid denne gangen heller så kommer vanligvis mensen ganske fort...

Altså - godt mulig du ikke er gravid. Mensen er innemellom uregelmessig og etter min erfaring jo mer gravid man tror man er jo mer uregelmessig blir den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...