Tarzani Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Oki, under to uker til bryllup nå, så jeg får vel begynne å tenke på detaljene.. Jeg trenger nummer til bordene.. (skal ha runde bord) Hvor finner jeg det? Hadde jeg tenkt meg om litt før kunne jeg selvsagt bestilt fra Ebay e.l, men det er vel en smule seint nå Noen som vet?
Tarzani Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2013 Er ikke så flink til sånt.. Finnes det virkelig ikke slikt for salg?
CathFoto Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Jo, absolutt. Finner du en europeisk selger kan du bruke Etsy.com, evt Epla.no for norske som lager. Ellers vil jeg tro at sånn som bryllupsbutikken (eller hva det heter) har det. Du kan gå i interiørbutikker som selger slike tall/bokstaver som folk bruker til å ha "visdomsord"i hjemmet, de kan du bruke som de er eller spraye i annen farge. Panduro har sikkert noe som kan brukes. Eller du kan kjøpe papp i en fin farge, og printe ut bordnavn eller bordnummer på de og bruke bildeholdere med klyper til å feste de.
Tarzani Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2013 Tusen takk CathFoto!! Da prøver jeg ut både interiørbutikker og panduro 1
tinanana Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Ville bare gjort det enkelt med å ramme inn nummer i litt fine rammer. Det er enkelt og blir veldig fint Noe alla dette: http://kristinesside.blogg.no/1350386650_bryllupslokalet__bord.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå