Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har hatt en ganske romslig økonomi, men blir snart student igjen. Vet at jeg må ta meg selv litt i nakken, og at jeg må se over budsjettpostene mine for å se hva jeg egentlig bruker penger på. Har hatt lett for å bare dra kortet. Finnes det en app eller et ålreit program som jeg enkelt kan fylle inn faste utgifter, inntekter m.m.? Hvor mye jobber/tjener dere andre ved siden av stipend/lån for å få det til å gå rundt?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Her er en som er rett i nettleseren. https://toshl.com
Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Hadde vært greit å ha det til telefon/iPad siden det er det jeg bruker oftest. Takk for tips.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Hadde vært greit å ha det til telefon/iPad siden det er det jeg bruker oftest. Takk for tips. Det er apper for dem, + android, symbian og windows7. Her er den for iOS.
Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Det er apper for dem, + android, symbian og windows7. Her er den for iOS. Fant i linken din, så jeg får bare se om jeg forstår hvor jeg legger inn faste utgifter, ikke bare løpende.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Fant i linken din, så jeg får bare se om jeg forstår hvor jeg legger inn faste utgifter, ikke bare løpende. Virker som en spennende app da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå