Gå til innhold

Passer utadvendte best med innadvendte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt vrient å møtes hvis begge er så innadvendte at ingen av dem tar initiativet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vrient å møtes hvis begge er så innadvendte at ingen av dem tar initiativet.

Heh, man får jo i alle fall signaler på at hun er interessert da, selv om hun kanskje ikke spør en ut elsn.

Skrevet

Jeg er innadvendt og sjenert, og trives helt klart best med utadvendte mennesker. Min erfaring er at det blir fort kleint og veldig slitsomt i lengden når jeg er sammen med andre innadvendte. Føler aldri at samtalene flyter helt normalt eller er naturlig. Men har overhodet ikke noe problem med å kommunisere, og finner som regel bestandig noe å snakke om uavhengig om det er en utadvendt eller innadvendt person jeg snakker med. Så jeg trenger ikke å bli passet på som et barn når jeg er på fester eller ute blant mange mennesker. Samboer er utadvendt, og det passer oss utmerket. Når han er ute med kompiser får jeg tid og ro for meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kameraten min er svært innadvent lik meg, og vi er så gode kompiser vi kan få blitt. :laugh:

Han har funnet seg utadvendt dame, og de har visstnok fått god kontakt. Hun plaprer i vei, og han jatter med, liksom.

Jeg har tilfeldigvis også forelsket meg i ei utadvent ei, uten at det egentlig går særlig bra. Hun flørter og koser, men jeg tør ikke gi respons eller flørte tilbake. :vetikke:

Er det her grensen mellom å være sjenert, og det å være innadvent, går? Hvordan kan jeg vite om jeg er innadvent, eller rett og slett bare klein og sjenert..? :frown:

Anonymous poster hash: d5060...7a6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får masse energi av å være sammen med andre og blir irritabel av å være alene over lengre tid, mens mine mer innadvendte venner blir utslitte og irritable av å måtte være sosiale over lengre tid og får energi av å være alene.

I tillegg føler noen innadvendte seg ukomfortable i sosiale situasjoner, men det gjelder selvsagt ikke alle, og noen utadvendte kjeder vettet av seg hvis det ikke skjer noe hele tiden, men det gjelder heller ikke alle. :vetikke:

Det er merkelig hvor ulike man er, jeg er akkurat motsatt. Tror også jeg meste at det er nettopp det som skiller ektroverte og introverte. elstroverte får energi av å være sammen med andre, introverte bruker energi ved å være sosiale,

Jeg blir utslitt av å være sosial i lengre tid (selv om det er hyggelig), og må ha tid for meg selv for å samle krefter igjen. Men å være sammen med samboer går helt fin, for begge er på den måten (introverte).

Anonymous poster hash: 98d2e...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...