Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest litt profiler på nettsteder rundt omkring og det nevnes ofte felles interesser som et must. Holder det ikke med interesse for hverandre?

Jeg selv har veldig maskuline interesser som fotball, basket, sykkel, boksing og band. Dette er interesser jeg helt foretrekker å drive med sammen med gutta.

Har prøvd å ha med jenter på fotball tidligere, men det gjør bare at jeg føler jeg må være ekstra forsiktig og ikke kan tråkke ordentlig til. Når vi bare er gutta så er også mer takhøyde for en røffere tone med direkte kommentarer. Jenter er mer skjøre så jeg føler jeg må holde igjen for å ikke såre. Jeg synes heller ikke det er så gøy å sykle med jenter da jeg alltid sykler mye fortere enn de når jeg trener, man kan godt ta en rolig tur men jeg synes egentlig ikke det er så gøy.

Jeg driver også med boksing og sparrer kun med gutter. Jeg spiller også basket og synes jenter blir for små og pinglete for at jeg synes det blir gøy å spille med de, jeg begynner rett å slett å kjede meg og forettrekker helt klart å spille med gutta. Jeg spiller også i et rocke band der jeg spiller el-gitar. VI har spillt sammen lenge og det har alltid vært gutta helt siden ungdomsskolen.

Jeg synes bare det er kjedelig å drive mine interesser sammen med jenter da de krever mye fysikk og styrke som jenter ikke har. Jeg kan heller ikke se for meg begynne med dans eller lignende.

Jeg liker dog veldig godt å knulle med jenter, holder ikke det og må man ha så mange felles interesser?? Kan ikke menn bare være menn og kvinner være kvinner og om de liker hverandre så kan de vel bare pule til krampa tar dem ikke sant, kan det ikke bare være sånn?

Anonymous poster hash: 888a8...b1c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å skrive et seriøst svar til deg helt til jeg leste siste avsnitt.

Anonymous poster hash: 9559c...09a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Samme her!

Anonymous poster hash: e0a88...0d1

AnonymBruker
Skrevet

Ah kvinne Du har jo ikke humor heller da. Det siste avsnittet er humor god humor.

Skrevet

Det gjorde jeg også, og jeg er forsåvidt enige i mye av det du skriver. Men puledelen ødela her.

AnonymBruker
Skrevet

Når du mener at gutter og jenter er så grunnleggende forskjellige, er vel neppe interesser det første som er felles, nei.

Hilsen jente som verken er skjør eller lita og som gjerne moser en ball i trynet på deg for deretter å le høyt av det.

Anonymous poster hash: 206d5...681
  • Liker 4
Skrevet

Ah kvinne Du har jo ikke humor heller da. Det siste avsnittet er humor god humor.

Hvordan tenker du i forhold til humor da? Bør kvinner og menn i et forhold ha samme humor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje du faller i kategori "typisk macho mann" som sikkert passer aller best med en "typisk femi jente" ... og det er da ingenting feil med det :) tror bare sjangsene for at forholder ikke overlever mere enn en uke er stoore...

Jeg selv er er som kvinne alltid vært interessert i rock og har en mann som spiller i rockeband. Vi er begge interessert i interiør og gamle hus, han er den i huset som lager mat, mens jeg støvsuger...Jeg var i utgansgspunktet interessert i fotball (elsket å se en god fotballkamp på tv) han hater fotball som pesten noe som har gjort at jeg har mistet interessen.

Jeg er IKKE en maskulin kvinne og han er IKKE en feminin mann, men vi har mange like interesser og gjør mye sammen og har mye å prate om, noe jeg synes er viktig i et forhold. Vi er selvfølgelig også ulike på flere måter men jeg kunne aldri tenke meg å tilbringe resten av livet mitt med en mann med helt ulike interesser som meg selv.

Anonymous poster hash: 8701e...e17
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Tja, delvis. Mener at man kan ha noen felles ting også egne interesser.

Jeg og samboer liker samme musikk eller samme sjanger i hvert fall, så da reiser vi på konsert sammen osv.

Begge liker også å spille xbox, playstation osv.

Men vi er ganske ulike når det gjelder interesser. Ville ikke vært med samboer på sykkeltur for han sykler mye og dermed mye fortere enn meg som ikke sykler.

Men vi gjør mye sammen. Det er andre ting enn interesser som gjør at vi passer godt sammen. Man kan gjøre mye sammen selv om man har ulike interesser, så det er ikke så viktig syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Felles interesser betyr ikke at man er limt sammen 24 timer i døgnet.

Hvis jeg hadde brukt mesteparten av fritiden min på å løpe rundt oppe på et fjell med hundene mine og syntes naturopplevelser var det viktigste i livet, mens kjæresten hatet trening, natur og hunder og helst ville sitte på ræva i sofaen hver dag, så ville det blitt et problem. Livsstilen blir rett og slett for forskjellig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde jeg også, og jeg er forsåvidt enige i mye av det du skriver. Men puledelen ødela her.

Hah hvorfor det. Interesse for sex er viktig i et forhold. Jeg kunne ikke vært i et forhold der vi ikke puler eller snakker om sex.

AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke heller ute etter en pulevennine?

Anonymous poster hash: 7e970...405

AnonymBruker
Skrevet

Tja, delvis. Mener at man kan ha noen felles ting også egne interesser.

Jeg og samboer liker samme musikk eller samme sjanger i hvert fall, så da reiser vi på konsert sammen osv.

Begge liker også å spille xbox, playstation osv.

Men vi er ganske ulike når det gjelder interesser. Ville ikke vært med samboer på sykkeltur for han sykler mye og dermed mye fortere enn meg som ikke sykler.

Men vi gjør mye sammen. Det er andre ting enn interesser som gjør at vi passer godt sammen. Man kan gjøre mye sammen selv om man har ulike interesser, så det er ikke så viktig syns jeg.

TS her. Jeg er enig med deg.

Du bekrefter det jeg vil frem til, felles interesser er egentlig ikke så viktig. Bare man har det hyggelig sammen og har god sex.

Skrevet

Hah hvorfor det. Interesse for sex er viktig i et forhold. Jeg kunne ikke vært i et forhold der vi ikke puler eller snakker om sex.

Jeg kunne ikke vært i et forhold der det eneste vi hadde felles var puling og pulesnakk.

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg klarer ikke å være venn med noen uten at jeg deler noen interesser (som ikke alle andre i hele verden også har) med dem. Og det er vel en fordel å også være venn med partneren sin.

Skrevet

Siden du liker det litt røft, og ikke liker å måtte holde igjen. Da burde jo du heller hoppe til køys med en barsk kar hvorav ingen trenger å begrense seg. Husk; Like barn - Leker best ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jo mer vi har til felles, jo bedre (til en viss grad). Kjipt å ikke kunne gå på arrangementer eller aktiviteter vi begge er interessert i og hygge oss like mye, eller kunne spøke sammen fordi vi har samme humor og fordi vi legger merke til de samme tingene. Man må selvfølgelig ikke ha alt av interesser til felles, det gjør det mer spennende å være forskjellige også – men ingen felles interesser? Hvor gøy er det?

Endret av Botch
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Felles verdier er nok viktigere enn felles interesser! Man har jo venner man kan bedrive interessene med :)

Anonymous poster hash: afb0a...6de
  • Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

TS her. Jeg er enig med deg.

Du bekrefter det jeg vil frem til, felles interesser er egentlig ikke så viktig. Bare man har det hyggelig sammen og har god sex.

Felles verdier og humor er også viktig, men det er mange ting man kan gjøre sammen utenom interesser.

Vi har jo noen ting begge liker, men gjør mange generelle parting sammen også.

Selv om jeg og samboer er ulike på mange områder så er han min beste venn også :)

AnonymBruker
Skrevet

Felles verdier og humor er også viktig, men det er mange ting man kan gjøre sammen utenom interesser.

Vi har jo noen ting begge liker, men gjør mange generelle parting sammen også.

Selv om jeg og samboer er ulike på mange områder så er han min beste venn også :)

TS her:

Det høres koselig ut. Ønsker meg også sånn forhold der felles interesser ikke er så viktig med en evt. kjæreste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...