Gå til innhold

Flott undertøysbutikk i Oslo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før helgen var jeg rundt omkring i Oslo på jakt etter undertøy til den store dagen. Hadde ikke lyst til å bruke vanvittig med penger på plagg som ifølge kjærsten min skal rives av så fort som mulig uansett :sjarmor: ,

så jeg var innom en del av standard butikkene; H&M, KappAhl, Lindex osv. Fant ingenting...

Men så fant jeg tilfeldigvis en utrolig bra butikk på Oslo City (av alle steder)! Den er helt ny og heter Bodimondi. De fører flere forskjellige merker, noe er ganske dyrt, men det meste har en helt ok pris. Jeg betalte 300,- for et nydelig sett. De ansatte var hjelpsomme og hyggelige. Altså et sted jeg trygt anbefaler.

Det var dagens reklame :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert! Takk for tipset.

Enig meg deg. Vil ikke bruke en hel haug på undertøy. Må jo selvsagt se bra ut, men bruker heller litt tid på å finne noe som også passer pengepungen. :wink:

Skrevet

Hallo!

Bodimondi har også åpnet på Strømmen storsenter, om noen skulle bo i nærheten der. Var der i helgen, og er helt enig i at dette var en flott butikk med god service og mye lekkert undertøy :-)

Skrevet

Takk for tipset, da skal jeg ta en tur innom når kjolen min er ankommet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Der har jeg vært og kikket også. Butikken er helt nyåpnet og de hadde mye fint. Ikke bare undertøy. Det kan godt hende jeg må kjøpe en bikini der også før sommeren :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...