AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 jeg har en stor venn som misliker mange av vennene mine. mange godt hvordan han kan være. han gjør de utroligste ting for at ting ikke skal gå bra for noen av dem. spesielt de han mener er no good. jeg er jo ikke enig i at hvis 4-5 er no good så får alle problemer ut av det men sånn er han. han sier tydelig i fra for å si det mildt. til tider eier han ikke grenser når det kommer til de han mener er no good. skal jeg slutte å prate ned han? Anonymous poster hash: 64a34...38b
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 jeg har en stor venn som misliker mange av vennene mine. mange godt hvordan han kan være. han gjør de utroligste ting for at ting ikke skal gå bra for noen av dem. spesielt de han mener er no good. jeg er jo ikke enig i at hvis 4-5 er no good så får alle problemer ut av det men sånn er han. han sier tydelig i fra for å si det mildt. til tider eier han ikke grenser når det kommer til de han mener er no good. skal jeg slutte å prate ned han? Anonymous poster hash: 64a34...38b stor venn? 1
Gjest Inggolf Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Hvis din venn mener at dine venner er falske, så vil jo det si at denne vennen som påstår det selv er falsk da 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 men er han sånn mot deg da? Anonymous poster hash: 64a34...38b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 stor venn? oi. hva skrev jeg Anonymous poster hash: 64a34...38b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Hvis din venn mener at dine venner er falske, så vil jo det si at denne vennen som påstår det selv er falsk da hvis det er slik du ser det så er det jo sånn det blir... for deg. han er aldri slem mot meg da. sååå sånn sett så er han en real kar. Anonymous poster hash: 64a34...38b
Gjest Inggolf Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 hvis det er slik du ser det så er det jo sånn det blir... for deg. han er aldri slem mot meg da. sååå sånn sett så er han en real kar. Anonymous poster hash: 64a34...38b jeg bare skrev det ut fra overskriften av tråden jeg..
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 TS har oversatt fra engelsk kanskje?? kanskje. han bor jo ikke nær meg. skjønner ikke at han skal blande seg. jajaaa jeg får vel drite i han... enn så lenge. Anonymous poster hash: 64a34...38b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Ikke døm personer, utifra andres meninger å nei. helt enig! men... vel... noen ganger må man forstå. og enkelte ganger har han rett. virkelig. jeg skal forhåpentlgvis ikke snakke med han mer <3Anonymous poster hash: 64a34...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå