AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg møtte en gutt ute på byen på fredag, som jeg ble litt småbetatt av. Han var utrolig kosete og søt hele kvelden. Det skjedde ikke noe mer enn at vi kysset, men han spurte om jeg ville bli han hjem, noe jeg ikke gjorde. Han sendte melding i går, og spurte hva jeg drev med, og om jeg skulle ut i går også. Men det skulle jeg ikke. Jeg var ganske kort på meldingene, for jeg følte han bare er ute etter et ligg. Men nå angrer jeg litt på at jeg ikke dro ut, og møtte han. Jeg har virkelig lyst til å møte han igjen, vurderer å ta kontakt nå? Eller blir det litt dumt? Trenger bare litt innspill fra andre, tenker for mye frem og tilbake selv. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: aa26c...1b9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Han er sikkert bare ute etter et ligg så drit i han. Anonymous poster hash: da9d5...6cf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Foreslå en kaffe til uken? Ja, er bare redd han ikke er interessert i det. Men skader jo ikke å spørre, verste som kan skje er at jeg blir avvist. Da finner jeg hvertfall ut om han bare var interessert i et ligg eller ikke Anonymous poster hash: aa26c...1b9
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Ja, er bare redd han ikke er interessert i det. Men skader jo ikke å spørre, verste som kan skje er at jeg blir avvist. Da finner jeg hvertfall ut om han bare var interessert i et ligg eller ikke Anonymous poster hash: aa26c...1b9 Får du et nei, så vet du at han bare var ute etter sex.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Får du et nei, så vet du at han bare var ute etter sex. Og det er helt ok det. Anonymous poster hash: 1b223...fee
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Og det er helt ok det. Anonymous poster hash: 1b223...fee Da er det jo ikke noe problem.
Gjest Vena Cava Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Nåh, har du sendt melding til han?? Spent å høre hva han svarte:)
markj Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Får du et nei, så vet du at han bare var ute etter sex. Veldig ofte er det helt feil konklusjon.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Nåh, har du sendt melding til han?? Spent å høre hva han svarte:) Nei, har ikke sendt mld Har lyst, men vet ikke hva jeg skal skrive. Angrer på at jeg var så kort på meldingene hans. Anonymous poster hash: aa26c...1b9
Gjest Vena Cava Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Nei, har ikke sendt mld Har lyst, men vet ikke hva jeg skal skrive. Angrer på at jeg var så kort på meldingene hans. Anonymous poster hash: aa26c...1b9 Hr du han på face? Send han en melding på chatten og spør hva han gjør ikveld? Det gjorde jeg, turte til slutt...og vi har nå nesten daglig kontakt. Får se hva det fører til, han virker interessert i meg. Litt iallefall. Skader ikke å prøve:) det er bare en melding:) Du merker fort hvis han er avvisende og ikke gjør noe selv for å holde samtalen i gang. Do it!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Hr du han på face? Send han en melding på chatten og spør hva han gjør ikveld? Det gjorde jeg, turte til slutt...og vi har nå nesten daglig kontakt. Får se hva det fører til, han virker interessert i meg. Litt iallefall. Skader ikke å prøve:) det er bare en melding:) Du merker fort hvis han er avvisende og ikke gjør noe selv for å holde samtalen i gang. Do it! Nei, har bare nr hans. Hadde tapte anrop fra han itilegg, men så ringte jeg ikke opp. Så dumt av meg! Så koslig å høre at du fikk god kontakt:) Møtte du han på samme måte som meg? Ja, jeg får "manne meg opp" til å sende mld. Var jo tross alt han som spurte om nr mitt, og sendte meldinger, så skader jo ikke å ta litt kontakt tilbake:) Anonymous poster hash: aa26c...1b9
Gjest Vena Cava Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Nei, har bare nr hans. Hadde tapte anrop fra han itilegg, men så ringte jeg ikke opp. Så dumt av meg! Så koslig å høre at du fikk god kontakt:) Møtte du han på samme måte som meg? Ja, jeg får "manne meg opp" til å sende mld. Var jo tross alt han som spurte om nr mitt, og sendte meldinger, så skader jo ikke å ta litt kontakt tilbake:)Anonymous poster hash: aa26c...1b9 Ja traff han på fest hos en felles venn:) jegffølte det sa "klikk" med en gang, kjemien var helt utrolig. I ettertid har jeg jo sett at hab faktisk har en haug av flotte egenskaper jeg liker. Men om han liker meg like godt tilbake er jo et godt spørsmål;) Prøver å ikke mase på han og gi han litt rom. Men som sagt det er ikke bare jeg som starter samtalene:) det var han som spurte om å få legge meg til på face og det var han som sendte første melding dagen derpå. Men jeg syns du skal gjøre det. Han har jo på en måte sendt deg meldinger først og til og med ringt deg (!), det har ikke min gjort. Gjør det nå! så forteller du hvordan det gikk Send meg en pm om du heller vil snakke der. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå