Gå til innhold

Beste badestrender i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke strender er å anbefale i Oslo? Har allerede testet ut øyene, men er nå litt nysgjerrig på hvilke strender som hører til fastlandet, og gjerne noen som er lette å ta seg til med buss/trikk? Og et ekstra stort pluss er det om det er sandstrender :)

Anonymous poster hash: c070c...3da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Svartkulp er meget fin og idyllisk.

Anonymous poster hash: e4d1d...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huk er ikke fin. Hvalstrand på vei på Asker er fin. Det samme er kadettangen! Rett utenfor Oslo begge to, men finere enn huk. Ellers har du jo Ingerstrand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huk er ikke fin. Hvalstrand på vei på Asker er fin. Det samme er kadettangen! Rett utenfor Oslo begge to, men finere enn huk. Ellers har du jo Ingerstrand

Ingen av de 3 du nevner ligger i Oslo. Enig i at de er fine, men altså ikke hva TS spør etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Synes øyene er best jeg da. Ferjeturen er også så mye mer behagelig enn varme og stappa busser. Bussen til Huk er ille. På fine dager kan man risikere å ikke få plass på bussen engang.

Men om jeg skal holde meg til en strand, så må det bli Hvervenbukta, Fiskevollen og Katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de 3 du nevner ligger i Oslo. Enig i at de er fine, men altså ikke hva TS spør etter...

Det er ikke sikkert TS er et petimeter og stopper ferden ved Oslo-grensa.. God forslag til strandopplevelse er det i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guilty

Nå ligger ikke det i Oslo(tror jeg? Litt usikker på de grensene der), men synes Ingierstrand og Hvervenbukta er veldig fint! :) Kjører alltid bil men har også sett at det går buss dit :)

Endret av Guilty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Har bare vært på Ingerstrand en gang, men det er definitivt den beste stranda. Stupetårn, sand og gress, sandbund så fort man kommer litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Hvervenbukta er i Oslo (samt Fiskevollen, som er rett nord for Hverven). Ingierstrand er rett utenfor Oslo, men er uansett så nærme så går i samme kategori. Det går egne badebusser fra sjøsiden ved Oslo S ut dit. Det er flere mindre strender i området her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Hvervenbukta :Nikke: Men liker også Ingierstrand og Ulvøya.

Rart at noen foreslo Hvalstrand, fint sted, men det er jo et godt stykke utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enig med flere her, Hvervenbukta er topp. Ingierstrand er jo også fin, men i H.bukta har du jo også kioskutsalg, det har du ikke på I.

Anonymous poster hash: a5859...88c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...