Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

enten så må jeg løpe eller gå, men jeg får ikke til og jogge:S

noen som har noen tips? har tenkt og begynne og jogge og gå litt dagelig, noen som generelt har tips til og klare det hver dag uten at det sklir ut?

Endret av Lillecarro
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjennerelt?

Anonymous poster hash: 9888e...fe3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du slapper av, driter i hva andre synes og tenker om deg, bryr deg ikke om et eneste problem i verden, nyter den friske luften og setter i gang å jogge som du selv føler for og som føles riktig for deg. Som i Friends. :)

http://www.youtube.com/watch?v=6HuqNdQJSTY

Anonymous poster hash: a0bb2...ac9
Gjest Blubberella
Skrevet

Skjennerelt?

Anonymous poster hash: 9888e...fe3

Hun har allerede påpekt at hun har lese- og skrivevansker så ingen grunn til å være pirkete og frekk. Hva med å heller svare på spørsmålet?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man bør ikke starte å løpe som gravid, men kan fortsette å løpe i graviditet dersom vant til det.

Anonymous poster hash: 8b2ac...17f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får du det ikke til?

Anonymous poster hash: dd4c9...f13
AnonymBruker
Skrevet

Hun har allerede påpekt at hun har lese- og skrivevansker så ingen grunn til å være pirkete og frekk. Hva med å heller svare på spørsmålet?

Respekterer skivevansker, men denne sleit jeg faktisk med. Var ikke jeg om komenterte, men mener det må være lov å si ifra =)

Og ikke alle husker folk fra tråd til tråd =)

Anonymous poster hash: cef5e...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Dagelig

Anonymous poster hash: 20788...ca0
AnonymBruker
Skrevet

Sånn skjennerelt liksom? Ja.. Hmm. Vanskelig

Anonymous poster hash: 20788...ca0
Skrevet

Man bør ikke starte å løpe som gravid, men kan fortsette å løpe i graviditet dersom vant til det.

Anonymous poster hash: 8b2ac...17f

ojja, leste litt om det kanskje jeg skal begynne og gå rolig da, så får jeg se hva jeg klarer etter hvert:)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Når du skal begynne å løpe igjen, så trenger du å øve på rytmen. Finne en rolig og jevn rytme.

Beste er å koble ut hele verden og bare kjenne på rytmen. Finne den som er såpass rolig at pulsen ikke går i taket. Pulsklokke er supergreit, og når du blir kjent med din puls, så prøv å finne riktig pulssone for rolig jogg.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Respekterer skivevansker, men denne sleit jeg faktisk med. Var ikke jeg om komenterte, men mener det må være lov å si ifra =)

Og ikke alle husker folk fra tråd til tråd =)

Anonymous poster hash: cef5e...ab7

Hvorfor skal man absolutt si i fra om skrivefeil? Det har ingenting med temaet å gjøre. (Jeg ser blant annet alle dine skrivefeil uten at jeg gidder å kommentere dem). Ikke hjelper det noen heller da de med dysleksi sliter med å huske regler og de som slurver ikke bryr seg så veldig. Tastefeil blir det heller ikke mindre av. Vi har et helt eget underforum der man kan boltre seg i skrivefeil dersom man har interesse av å påpeke sånt.

Til Lillecarro: du må bare prøve, hive deg ut i det og løpe saktere på en måte. Det er med jogging som med andre ting; øvelse gjør mester. Teknikk tar litt tid å få til men du må bare prøve deg frem. Husk også å få ordentlige sko som er tilpasset dine føtter og din løpestil (i forhold til pronering - spør på en sportsbutikk).

Endret av Ylvina
  • Liker 3
Skrevet

enten så må jeg løpe eller gå, men jeg får ikke til og jogge:S

noen som har noen tips? har tenkt og begynne og jogge og gå litt dagelig, noen som generelt har tips til og klare det hver dag uten at det sklir ut?

Jeg vet at mange har suksess med å følge programmet "from couch to 5 k". Det er en joggeplan som er lagt opp til at du skal klare å jogge 30 min sammenhengende på 9 uker ved at du veksler mellom gåing og jogging der du gradvis jogger mer enn du går. Tror du kan laste ned en app på telefonen din som forteller deg når du skal gå og når du skal jogge :)

http://www.coolrunning.com/engine/2/2_3/181.shtml

Skrevet (endret)

mange gode råd her:) må prøve meg litt frem, broren min pleide og ta meg med ut, og nekta meg og gå, så jeg pleide og hoppe etter han:P

var ute og gikk en lang tur nå :)

Endret av Lillecarro
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å løp så sakte at du kan puste gjennom nesa! ;-)

Anonymous poster hash: 1f32a...60a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...