L@dy Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Jeg har hatt en "del" vikaroppdrag det siste året. Noen veldig korte, par dager, noen få uker. Men også oppdrag som har vart noen mnd. Jeg har planer om å finpusse litt på Cv`en min nå ( atter en gang), men jeg er litt usikker på hvordan "skrive" opp alle vikaroppdragne. Om jeg skal "summere" og bare skrive "diverse vikaroppdrag" eller noe... Jeg snakket med ei her om dagen, som hadde snakket med en rådgiver eller hva det var som liksom er en slags "Cv ekspert" og hun hadde da fått beskjed om dette, altså ikke å ha ei lang liste med alle vikaroppdrag en har hatt. Men rett og slett skrive i den perioden det gjelder at en har hatt vikaroppdrag. Hva mener dere? Det vil jo bli en mye kortere Cv på den måten. Men samtidig vil en jo ikke SE hvilke arbeidsoppgaver en har hatt heller. Kanskje en ide hadde vært og lagt med et eget vedlegg for diverse vikar oppdrag? Nå har jeg jo en jobb da, men føler vel ikke at den er så veldig givende faktisk. Derfor har jeg tenkt å være aktiv jobbsøker allikevel. Kanskje det er enklere å få noe når jeg skriver at jeg faktisk HAR en jobb.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Jeg ville uten tvil skrevet "diverse vikaroppdrag" og så heller skrevet litt om hvilke arbeidsoppgaver du har hatt i disse oppdragene. Det å lage en lang liste med alle oppdrag og hva du har gjort hvert enkelt sted vil fort virke rotete, vanskeligere å få tak i pluss at du ikke viser evne til å trekke ut det vesentlige. I bakhånd har du selvfølgelig en fullstendig liste i tilfelle det skulle bli aktuelt for å gi en oversikt f.eks ved et intervju.
Veslejenta Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 du kan eventuell skrive at du har hatt diverse vikaroppdrag med det og det som arbeidsoppgaver, hvor av de viktigste jobbene var... og så skriver du du for eksempel to jobber som varte over en hvis periode som du mener er av spesiell betydning for deg som jobbsøker. I et følgebrev til en jobb kan du jo også nevne at du har arbeidserfaring innen feltet de er interessert i, gjennom vikaroppdrag hvor du gjorde sånn og sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå