Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, hva skulle det ellers betydd?

Anonymous poster hash: a5d0b...391
  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hvem er den her Katie for noen da?

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min liker Katie Melua. En god del pga coveret. Han er hetero, maskulin, og ikke spesielt skolert i musikk.

Skrevet

Hun er jo kjempesøt, hvorfor skulle man være homofil dersom man liker henne?

• Liker 1
Skrevet

hahahaha teiteste, såklart er han homo... Katie med lua er jo søt!

Skrevet

vel ja, hvis det er musikken til katie melua du sikter til så kan man nok slå det fast at han ikke er helt 100% streit

Gjest Gjest
Skrevet

vel ja, hvis det er musikken til katie melua du sikter til så kan man nok slå det fast at han ikke er helt 100% streit

På hvilken måte er en mann ikke 100% strait fordi han liker musikken til Katie Melua ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker utsende til Katie

Jeg liker musikken til Katie

Jeg er strait.. somregel...

Skjønner ikke helt hva dere sikkter til.

Anonymous poster hash: 7ae82...a86
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Den stemmen. Dersom man IKKE får litt tenning av den stemmen... SÅ er man homo.

Skrevet

På hvilken måte er en mann ikke 100% strait fordi han liker musikken til Katie Melua ?

fordi man må være litt homofil for å like sånn musikk? er jo forskjell på hva kvinner liker og hva menn liker av musikk, bare se på hvem tilhengerne til bieber er. Samme gjelder Katie Melua, 98% av alle tilhengere er kvinner. De resterende 2% er også å regne som "kvinner", så å si.

Menn på KG er et annet eksempel (jeg er et unntak dog)

Gjest Gjest
Skrevet

fordi man må være litt homofil for å like sånn musikk? er jo forskjell på hva kvinner liker og hva menn liker av musikk, bare se på hvem tilhengerne til bieber er. Samme gjelder Katie Melua, 98% av alle tilhengere er kvinner. De resterende 2% er også å regne som "kvinner", så å si.

Vist du må påpeke at du er unntaket så er du ikke unntaket

Skrevet

Jeg hører på henne, enkelt og greit fordi hun har en svært klar stemme, og bra ganske bra lyd på platene sine, og vil ikke akkurat kalle meg selv homo :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn som liker Mariah Carey er homo i hvert fall.

:ironi:

Anonymous poster hash: fda6d...86d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en homo som ikke liker Katie Melua. Betyr det at han egentlig er hetero? :P

Anonymous poster hash: bb234...65c
Gjest Keikolina
Skrevet

Satt i bil med en som hørte på Katie Melua, jeg lurte på om han kunne slå av fordi jeg syntes det hørtes ut som noe musikk man spiller hvis man skal gå å henge seg, han ble ikke blid og slengte dritt etter meg hele helga.

Skrevet

Bare bra noen liker de mindre attraktive også.

Skrevet

Hehe. Denne må du lese: Is homophobia associated with homosexual arousal?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...