AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 1. Hva jobber dere med? 2. Har mannens yrke noe å si? 3. Er det noen yrker dere mener IKKE passer med dere? Eller er det mannen som teller, utseeende, sjarmen, humor osv... og ikke lønna som har noe å si?? Anonymous poster hash: d109b...d72
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Har master i naturvitenskap, typen er snekker =) Anonymous poster hash: c5bd7...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Selv er jeg singel, men absolutt samme for meg hva fremtidsmannen min måtte drive med Anonymous poster hash: 16652...daf
Cata Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 (endret) 1. Hva jobber dere med?2. Har mannens yrke noe å si?3. Er det noen yrker dere mener IKKE passer med dere? Eller er det mannen som teller, utseeende, sjarmen, humor osv... og ikke lønna som har noe å si?? Anonymous poster hash: d109b...d72 1. Er ingeniør. 2. Nei. Det er viktig at han har et eller annet yrke, men ikke hva slags yrke det er. 3. I den grad det å være politiker regnes som et yrke, så ville jeg nok passet ekstremt dårlig sammen med en som hadde det som yrke. Jeg finnes ikke politisk engasjert. Endret 21. juli 2013 av Cata
Gjest hanne Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 1. Jeg er under utdanning, siviløkonomstudiet 2. Ja, mannens yrke har betydning, fordi vi ofte velger utdannelse etter interesser. 3. ikke spesifikke yrker jeg vil nevn, men at mannen har ambisjoner er svært viktig Lønn er ikke av betydning, da jeg vet av erfaring at trivsel er viktigst, vil ikke være sammen med en som setter penger høyere enn trivsel. Selvfølgelig er mannens sjarm, intelligens og utseende viktigst når jeg en dag inngår et forhold, men yrke til en person forteller mye om personen selv.
Sunshower Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har høyere utdanning, samboer har fagbrev innenfor et håndverksfag. Det viktigste for meg er at han har en jobb han trives OK i, og at han har en fast inntekt slik at det er enklere å planlegge rundt familieøkonomien. Må si jeg har en tendens til å falle for gutter/menn innen håndverksfag da... 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Klart det er mannen som teller. Selvsagt er det flott at begge parter har en ok lønn, men for min del så spiller det fint liten rolle. Så lenge vi klikker på interesser og har kjemi og humor:) Tror det eneste jeg ville hatt reservasjoner mot når det kommer til min partners yrke, så må det være yrker hvor en er borte lange perioder i slengen:\ Anonymous poster hash: 49130...cc6 1
per78 Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Enda flere av den her typen tråder... Er jo bare å la være å lese da.. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Er jo bare å la være å lese da.. Du, det blir som den der berømte brannen, klarer ikke å la være. 1
Gjest Bud Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Du, det blir som den der berømte brannen, klarer ikke å la være. Vi har igrunn forstått at du ikke eier kontroll på gulpingen din ja.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 1. Lege (ikke allmennlege) 2. Ja, noe. 3. Trenger ikke være høystatus eller høytlønnet, men jeg ser ikke for meg at jeg passer med f.eks en trailersjåfør eller en som gjør rutineoppgaver ved et samlebånd. Jeg ser for meg at vi da vil vøre for forskjellige i interesser. Lærer, håndtverker, ingeniør, it-konsulent, helt ok. Jeg ser ikke for meg en kunstner heller, eller musiker, fordi jeg er analfabet på området.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #13 Skrevet 21. juli 2013 Vi har igrunn forstått at du ikke eier kontroll på gulpingen din ja. Vel, du skal få slippe og komme med sånn der eder og galle.
Elsker livet Skrevet 21. juli 2013 #14 Skrevet 21. juli 2013 Jeg er sykepleier, og det regnes kanskje ikke som høyere utdanning? For meg betyr ikke utdannelsen til en mann så veldig mye, men jeg liker at han er reflektert, kunnskapsrik, og kunnskapstørst. Det kan en mann fint være uten å ha høyere utdanning.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #15 Skrevet 21. juli 2013 Vel, jeg har master i sosiologi, fyren min kjøre langtransport. Jeg tenker nok for lite på penger og prestisje.
Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2013 #16 Skrevet 21. juli 2013 Jeg bryr meg ikke om hva han er eller hva han tjener, men det er viktig at han trives med det han gjør og at han har ambisjoner. I mine øyne trenger ikke det å ha ambisjoner dreie seg om å gjøre karriere eller tjene mest mulig, men at man ønsker en viss utvikling. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #17 Skrevet 21. juli 2013 1. Søker etter jobb, har tatt noen enkeltemner 2. Eh,ja. Etter mitt lange år på blindern forventer jeg en særdeles akademisk bevandret herremann 3. Folk som ikke har satt en fot på universitetet...*snøft* .../end trollAnonymous poster hash: 70306...b3c
Anglofil Skrevet 21. juli 2013 #18 Skrevet 21. juli 2013 Det viktige for meg er at mannen gjør noe han trives med, som gjør ham til et glad og selvstendig menneske med evne til å forsørge seg selv. Hva han måtte jobbe med er irrelevant for meg, samme med utdanning. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Jeg er sykepleier, og det regnes kanskje ikke som høyere utdanning? Og der har vi grunnen til at sykepleier er ett lavtlønnsyrke! Anonymous poster hash: 06fb5...231
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Mannens yrke har ingenting å si for meg. Har selv høyere utdanning, og har vært sammen med en snekker, en lege, en kokk og en militær. Er idag gift med sistnevnte som er oberst i militæret. Anonymous poster hash: 4ee6e...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå