AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Hei! Jeg har en nydelig søster som jeg er så heldig å ha en veldig åpen dialog med. Nå har hun fortalt meg at hun er invitert med på weekendtur med en hun er kjent med. De har kjent hverandre i ca 4 måneder, men aldri vært på turer eller hatt overnattinger. Hun sier hun har gjort det klart at hun ikke ønsker et seksuelt forhold, og at han har gitt uttrykk for at dette absolutt ikke er intensjonen bak turen. Selv blir jeg litt bekymret for min kjære lillesøster (som for øvrig ikke er så liten lenger, hun er 27 år). Anonymous poster hash: 49a67...194
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Han kommer nok til å partere henne og putte henne i fryseren. Seriøst, hun er 27! Hva er det du er redd for? Du er ikke moren hennes.Anonymous poster hash: 3a708...4db 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Uff jeg vet det er dumt å bry seg sånn. Jeg bare kjenner henne så godt, vet hun har dårlige erfaringer og er litt skeptisk til menn i utgangspunktet. Håper at han er forsiktig med henne og virkelig lar et nei være et nei Anonymous poster hash: 49a67...194
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Håper de ikke skal til Dubai... Så du tror han skal voldta henne??? Anonymous poster hash: 49a67...194
Gjest Bud Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Sex er garantert baktanken. Hverken du, søsteren din eller mannen får innbille dere noe annet!, lell går det garantert bra, folk har jo hatt sex før...
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Om hun vil ha sex med ham har jeg ingen innvendinger på det. Men jeg tror henne virkelig når hun sier hun ikke vil. Jeg har selv hørt henne si dette til ham da turen ble tatt opp. Anonymous poster hash: 49a67...194
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 De skal visstnok på et hotell og det er felles soverom. Tror det er snakk om en minisuite. Han snakker om fotturer i marka og god restaurant, mens jeg hører varselklokker i det fjerne. Hun får gjøre som hun vil, men jeg tror ikke hun ønsker å ta neste steg. Det det hun sier til både meg og ham. Anonymous poster hash: 49a67...194
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Han vil nok drømme om henne, men stort sett tror jeg menn vil la en kvinne være i fred om han virkelig bryr seg om henne og hun takker nei. Anonymous poster hash: 49a67...194 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Han håper på noe action. De kan vel ha hvert sitt rom, om hun ikke ønsker action. Akkurat hvor pågående han vil være er jo umulig for oss å si. Anonymous poster hash: 01502...805 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Så lenge hun ikke lar seg drikke full eller bli dopet på noe han mikser inne på kjøkkenet skal det nok gå fint! Anonymous poster hash: e0bde...380
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Ja, som anonym over her sier, hun må ikke drikke seg for full. Anonymous poster hash: 01502...805
The Kitten Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Det er godt mulig han har romantiske intensjoner, men å gå fra det til å tro at han kommer til å voldta henne blir for drøyt. For et par år siden besøkte jeg en kamerat fra USA, som jeg ikke hadde sett på over 10 år. Ingen av oss hadde noen romantiske hensikte, og det skjedde ingenting annet enn at vi fikk gjenoppbygget vennskapet.
Gjest Inggolf Skrevet 22. juli 2013 #15 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Jeg tenker at hun ikke burde blir dersom hun ikke vil noe mer/noe som helst med han og at hun ved å bli med lett gir han falske forhåpninger ( i og med at de skal dele en minisuite mener jeg) (Selv om hun hevder nå at hun ikke vil ha noe seksuelt forhold til han, så tviler jeg sterkt på at viljen er såpass sterk når de ankommer stedet og kvelden blir sein ....så da får han muligens viljen sin alikevell) Endret 22. juli 2013 av NozMonster 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #16 Skrevet 22. juli 2013 Har vært på mange turer med mannlige venner, både som singel og gift. Er glad min mann stoler på meg og mine kamerater. Og kamerater er kamerater, det har aldri vært noe seksuelt mellom oss. De fleste har jeg kjent siden jeg var liten. Men har også fått mannlige venner i voksen alder uten at det er noe annet enn vennskap, de fleste av dem er også i forhold. Anonymous poster hash: f2e96...bd8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #17 Skrevet 22. juli 2013 Jeg tror de fleste menn respekterer at kvinnen ikke vil ha sex med dem? Når hun i tillegg har sagt klart i fra om det? Har du møtt denne fyren og har et spesielt dårlig inntrykk av ham...? Jeg har nesten ikke erfaring med at mannlige venner/bekjente fortsetter å prøve seg når jeg har sagt fra at jeg ikke er interessert, og OM jeg opplever noen som ufine eller spesielt pågående holder jeg dem på avstand og ville ikke dratt på tur med en sånn type... regner med søsteren din er voksen nok til å vurdere sånt selv. Anonymous poster hash: d76b5...44f
Gjest Inggolf Skrevet 22. juli 2013 #18 Skrevet 22. juli 2013 Har vært på mange turer med mannlige venner, både som singel og gift. Er glad min mann stoler på meg og mine kamerater. Og kamerater er kamerater, det har aldri vært noe seksuelt mellom oss. De fleste har jeg kjent siden jeg var liten. Men har også fått mannlige venner i voksen alder uten at det er noe annet enn vennskap, de fleste av dem er også i forhold. Anonymous poster hash: f2e96...bd8 men kamerater er jo noe annet enn en mannlig bekjent som du har kjent i 4 mnd, og ikke engang kjenner-kjenner.....Hadde TS sin lillesøster planer om å reise på tur med kompiser så hadde han (jeg tipper det er en "han" ihvertfall") sikkert ikke vært bekymret eller laget en tråd om det? Eller hva TS?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #19 Skrevet 22. juli 2013 Kamerater anses litt annerledes enn en bekjent. Det er helt rett. De har ikke vært sammen i slike settinger før. Jeg forstår at jenta må få tenke og handle selv. Og jeg har all respekt for hva enn hun måtte gjøre med denne mannen, så lenge det er frivillig. Kjente bare det ble rart å tenke på henne i en suite med en bekjent som har bedt henne med. Men men.. kanskje jeg lot tankene ta overhånd. Anonymous poster hash: 49a67...194
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #20 Skrevet 22. juli 2013 Jeg tror de fleste menn respekterer at kvinnen ikke vil ha sex med dem? Når hun i tillegg har sagt klart i fra om det? Har du møtt denne fyren og har et spesielt dårlig inntrykk av ham...? Jeg har nesten ikke erfaring med at mannlige venner/bekjente fortsetter å prøve seg når jeg har sagt fra at jeg ikke er interessert, og OM jeg opplever noen som ufine eller spesielt pågående holder jeg dem på avstand og ville ikke dratt på tur med en sånn type... regner med søsteren din er voksen nok til å vurdere sånt selv. Anonymous poster hash: d76b5...44f Det er ofte de snille "kompisene" som voldtar når det ikke er snakk om overfallsvoldtekt. Anonymous poster hash: e0bde...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå