AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har ny pc og har som alltid lastet ned google chrome. Tidligere har den alltid husket hvor jeg har vært i en tråd på forum og lignende. Men nå havner jeg ALLTID helt øverst, til og med når jeg trykker på "siste innlegg"-knappen. Dette gjelder på alle forum jeg er medlem i (5 stk). Noen som vet hvordan jeg får chrome til å huske hvor jeg var sist, og slutte å hoppe øverst i tråden når jeg vil til siste innlegg som kanskje er nederst? Anonymous poster hash: 5b942...56c
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Du må vel inne på preferanser og hake av for "siste side" i stedet for startside, eller noe.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Du må vel inne på preferanser og hake av for "siste side" i stedet for startside, eller noe. Jeg mener altså når jeg har lest en tråd og er ferdig med det, vært borte noen timer og finner frem til tråden igjen så har normalt internett husket hvor jeg var i tråden (side 4, innlegg 30 f.eks) og jeg har hoppet dit når jeg har trykket på tråden. Nå havner jeg alltid øverst om jeg trykker på tråden, og øverst på siste side hvis jeg trykker på siste innlegg. Snakker ikke om at den skal åpne seg med alt jeg holdt på med før jeg lukket internett f.eks. hvis du skjønner Anonymous poster hash: 5b942...56c
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Vel, jeg skjønner hva du mener, men kan ikke hjelpe.
Gjest Morteno Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Du er ikke på incogninto mode eller noe slikt, eller har gjort sånn at Chrome ikke lagrer cookies?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Du er ikke på incogninto mode eller noe slikt, eller har gjort sånn at Chrome ikke lagrer cookies? veit ikke hva de vil si? er ikke så flink på pc,,, Anonymous poster hash: 5b942...56c
-Jiinxs- Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Incognito eller privat window er vanligvis noe man selv må aktivere, så om du ikke har gjort det selv så tror jeg ikke det er problemet. Men du kan sjekke selv, har du det iconet oppe til venstre (se bildet) Har ikke brukt Chrome så mye. Du kan prøve her istedenfor. Google Windows forum Google Mac forum Endret 24. juli 2013 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå