Gjest anonyma Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Hadde nylig en pause/brudd med typen, men han har tatt opp kontakten og virket ivrig på å satse nå. Har møtt han kun én gang siden. Vi hadde en avtale om og møtes igår kveld. Han var ute på noe med gutta , men ringte meg tidlig på kvelden og vi ble begge enige om at vi skulle ringes utover. Da jeg ikke hørte noe før ca kl 23.30, tar jeg saken i egne hender og ringer. Han har slått av tlf. Jeg fikk dårlig magefølelse umiddelbart! Jeg ringer, mld, men han er helt offline, hele natta. Vet at han har holdt på med noen i pausen/bruddet. I 08-tida imorges tikker det inn ei mld der han skriver han ble så full. Han ringte meg senere på dagen, har ringt tre ganger, sist nå nylig. Problemet er at jeg vet ikke om jeg kjøper den unnskyldningen. Han vet jeg har problemer med tilliten til han , men er sånn, allerede så kjapt etter han begynte å ta oop kontakten . Han vet at jeg reiser bort imorgen. Hvorfor drakk han seg så full når han hadde en avtale med meg? Hva hadde andre trodd hvis det var din kjæreste? Setter pris på seriøse svar.
Gjest oreokaka Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Huff, syntes det var dårlig gjort å avbryte avtalen deres, særlig når du skal reise bort.... :/ Vet ikke helt hva jeg hadde trodd. 1
Gjest ts Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Huff, syntes det var dårlig gjort å avbryte avtalen deres, særlig når du skal reise bort.... :/ Vet ikke helt hva jeg hadde trodd. Han har løyet til meg flere ganger før, så føler det er noe som skurrer. Følte som om han hadde slått av mobilen med vilje. Hvis ikke kunne han lånt en tlf. Klarer ikke tro på han.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Han virker ikke seriøs, hadde han virkelig villet satse på dere to så hadde han ikke ignorert deg. Jeg hadde bare brutt kontakten jeg og funnet en seriøs fyr Anonymous poster hash: 1736b...19c 1
Gjest ts Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Han virker ikke seriøs, hadde han virkelig villet satse på dere to så hadde han ikke ignorert deg. Jeg hadde bare brutt kontakten jeg og funnet en seriøs fyr Anonymous poster hash: 1736b...19c Han har ringt flere ganger , men jeg har ikke svart. Tenkte å bare ignorere, eller skrive at jeg vet at han lyver, han hadde ikke drukket seg full hvis han hadde vært interessert i meg, og han driver garantert på med noen andre i fylla.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Det der hadde jeg bare ikke giddet! Når du fra før sliter m tillitt så viser han jo at det ikke er noen endring for å si det sånn! Dropp fyren og kom drg videre er mitt råd...Anonymous poster hash: cec2a...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå