Gå til innhold

Trinordiol-brukere!

Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle

Hvor mange dager går det fra dere starter på de hvite pillene (evt tar pillepause) til dere får den mensen-lignende blødningen?

Hva er fordeler/ulemper med Trinordiol sammenlignet med andre p-piller? Er dere fornøyde med Trinordiol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar første hvite pille på fredag, får mensen på søndag.

Er fornøyd med merket. HHar bare prøvd Trionetta ellers, og de fikk jeg vondt i hodet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med merket. HHar bare prøvd Trionetta ellers, og de fikk jeg vondt i hodet av.

Hodepinen skyldtes nok ikke Trionetta, da Trionetta og Trinordiol inneholder akkurat samme mengde hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen jeg fikk av triordinol var at jeg gikk opp 15 kg på tre måneder. Kroppen min tålte ikke trefasepiller og jeg fikk vondt blant annet i eggstokkene av de. Jeg fikk i tillegg skikkelige magekramper.

Men nå reagerer kroppen min litt spesielt på de fleste piller. Den liker å få alle bivirkningene... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på Trinordiol *21, var ganske så fornøyd, bortsett fra de ekstra kiloene som raste på ved oppstart. Tok pille nr 21 på torsdag og "mens" kom på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mensen 3-4 dager etter siste pille. Har brukt Trinordiol i 6 år og er veldig fornøyd, har aldri hatt en eneste bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar siste pille torsdag, og får mensen på lørdag. HAr ikke hatt en eneste bivirkning jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp en del i vekt da jeg starta med dem, og så var jeg plaga med skikkelige raserianfall og humørsvigninger i den perioden jeg gikk på dem (over 7 år). Etter at jeg slutta har jeg blitt et nytt og bedre menneske.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Får mensen etter 4 dager. De 2 første årene jeg gikk på pillene fikk jeg mensen etter 1-2 dager.

Har ikke hatt noen bivirkninger.

Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...