Gå til innhold

70 stemmer

1. 1. Hvilket navn liker du best?

• Viljar
      24
    • Brage
      20
    • Storm
      14
    • Eldar
      17

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket liker du best? Broren har et kort norrønt navn.

Anonymous poster hash: 45e3d...29a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte Brage og Storm best. Er av en eller annen grunn ikke så glad i guttenavn med -ar ending.

Skrevet

Brage tror jeg, eller Viljar.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner en Storm. Han stjeler som en ravn.

AnonymBruker
Skrevet

Eldar

Anonymous poster hash: 58bee...2c9
AnonymBruker
Skrevet

Ovin

Anonymous poster hash: e072b...967
Skrevet

synes eldar er best jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg er ingen tv-seer, men noen sa at vi ikke kunne kalle gutten Storm, siden "alle" ville forbinde han med en eller annen Storm i Hotell Cæsar. Ser "alle" virkelig på dette, og vil det evt. virkelig være belastende for gutten?

AnonymBruker
Skrevet

eldar så klart, resten er jeg ikke så stor fan av

Anonymous poster hash: fbef1...9e8
  • Liker 1
Skrevet

Brage er finest synes jeg. Og på 2.plass synes jeg Storm. De to andre er jeg ikke så begeistret for :)

AnonymBruker
Skrevet

Min lille på 9mnd heter Viljar <3

Anonymous poster hash: 8a510...e84

AnonymBruker
Skrevet

Viljar og Brage blir alt for sært for meg. Storm kansje litt vel norrønt og eldar litt gammeldags. Men stemte nå allikevel på de to siste!

Anonymous poster hash: 64667...393

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg er ingen tv-seer, men noen sa at vi ikke kunne kalle gutten Storm, siden "alle" ville forbinde han med en eller annen Storm i Hotell Cæsar. Ser "alle" virkelig på dette, og vil det evt. virkelig være belastende for gutten?

Første jeg tenkte var Storm fra hotel cæsar selvom jeg aldri har vært fast seer av det programmet. Men jeg ser ikke at det er et problem.

Brage forbinder jeg med en ekkel mann fra sims2 haha, så jeg klarer ikke å vite om navnet er fint eller ikke. Når jeg kjenner noen som heter det mister jeg mye av dømmeevnen for navnet.

Synes Viljar var finest.

Anonymous poster hash: 3baeb...ee6

AnonymBruker
Skrevet

Viljar og Brage blir alt for sært for meg. Storm kansje litt vel norrønt og eldar litt gammeldags. Men stemte nå allikevel på de to siste!

Anonymous poster hash: 64667...393

Men er Storm egentlig norrønt..?

Skrevet

Storm er på vei mot navnetoppen både i Norge og Danmark. Sånn i tilfelle det har noe å si.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Det tror jeg ikke kommer til å bli et problem. Storm er et såpass "ekte" navn (altså ikke noe helt uvanlig - eller rent fantasioppspinn - kun brukt i den gitte tv-serie) at det kan passere. Jeg forbinder det med Jul på Månetoppen lenge før Hotel Cæsar, iallfall, men ikke på en negativ måte. :)

Anonymous poster hash: 24be0...267

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

I såfall vil "alle" forbinde Eldar med Eldar Vågan også, så det skal du ikke tenke noe på ;) De rundt dere vil jo forbinde det navnet dere velger med den gutten dere får.

Anonymous poster hash: bc50f...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...