lillemeg90 Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 1. Katten min på 7 mnd begynnte forrige uke å være ute om dagen, men kommer inn om natten. Etter at hun begynte å være ute har hun ofte løs avføring, nærmest slik "stressmagen" hennes har vert tidligere. Er dette vanlig i en overgangsperiode? At det blir mye nye inntrykk og at hun derfor får stressmage? 2. Vi adopterte en 10 år gammel tibbe for 5 mnd siden. Alt har gått fint, men de siste nettene har jeg oppdaget at hun bare sitter i sengen og ser ut i luften. Hun kan også finne på å slikke på lakenet en lang stund. Noen som vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 1. Det kan være katten din spiser noe den finner ute, eller det kan være stress. Så lenge katten ellers er i fin form er det ikke noe problem. Du kan evt gi henne litt zoolac. 2.Dette høres ut som stress, men kan ikke si hvorfor det har oppstått nå.Anonymous poster hash: d52b1...7fd
Adhara Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 1. Får katten din ormekur? Kan være derfor hun er litt løs i magen, at hun har orm. 1
lillemeg90 Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2013 Hun har ikke fått ormekur etter at hun begynte å gå ut. Kan prøve det, takk! Jeg også opplever det med hunden som stress. Var en perioder vi gikk ganske lange turer, men nÅr. Hun begynte å virke stresset kuttet vi ned på turerne og går heller litt korte turer oftere. Synes det virker litt bedre, men hu gjør fremdeles slik om natten. Kan det være at hun har mareritt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå