AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Var nettopp ute en tur så ble jeg vitne til et barn som ble slått av en voksen dame (antagelig moren, vet ikke). Videre snakka de på et språk ikke jeg skjønte noe av, men damen var åpenbart sint, siden hun slo barnet mitt i ansiktet og dro henne hardt etter armen. Jeg har lyst til å sende en bekymringsmelding til barnevernet om det her. Men jeg vet jo ikke hva barnet heter eller moren heller for den sagt skyld. Men jeg så hvilket hus de gikk inn i, og har adressen. Men vet ikke om den informasjonen er nok til å sende en bekymringsmelding? De vil vel sikkert ha noe navn og forholde seg til? Noen som vet noe om dette? Anonymous poster hash: bfaff...b16
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Det var antakeligvis ikke hverken første - eller siste gang hun slo / kommer til å slå barnet. Ville snappet opp adressen, og navnet hennes fra postkassa/internett jeg, og sendt den anonyme bekymringsmeldingen. Du taper intet på det. Anonymous poster hash: bb817...aa5 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Søk på adressen på 1881.no, så kommer navnene opp på hvem som bor der - ser du et utenlandsk navn så forstår du sikkert hvem det er? Etter Kristoffer-saken synes jeg alle skal bli flinkere til å ta i et tak, og si fra ved tegn til mishandling og vold. Å ta en telefon er vel det minste du kan gjøre? Du så faktisk at moren brøt loven. Er jo ikke akkurat som om barnevernet stormer inn i huset og snapper vekk ungen. Men de kan i det minste begynne å følge litt med dersom de har ressurser til det. Anonymous poster hash: bb817...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Det var antakeligvis ikke hverken første - eller siste gang hun slo / kommer til å slå barnet. Ville snappet opp adressen, og navnet hennes fra postkassa/internett jeg, og sendt den anonyme bekymringsmeldingen. Du taper intet på det. Anonymous poster hash: bb817...aa5 Det jeg også tenkte. Når hun slår uten noen problem og jeg er rett ved, så lurer jeg på hva som skjer i hjemmet deres. Søk på adressen på 1881.no, så kommer navnene opp på hvem som bor der - ser du et utenlandsk navn så forstår du sikkert hvem det er? Etter Kristoffer-saken synes jeg alle skal bli flinkere til å ta i et tak, og si fra ved tegn til mishandling og vold. Å ta en telefon er vel det minste du kan gjøre? Du så faktisk at moren brøt loven. Er jo ikke akkurat som om barnevernet stormer inn i huset og snapper vekk ungen. Men de kan i det minste begynne å følge litt med dersom de har ressurser til det. Anonymous poster hash: bb817...aa5 Hvorfor angriper du meg så det høres ut som jeg ikke hadde tenkt til å gjøre noe? Nå har jeg sendt en bekymringsmelding hvert fall Anonymous poster hash: bfaff...b16
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Var nettopp ute en tur så ble jeg vitne til et barn som ble slått av en voksen dame (antagelig moren, vet ikke). Videre snakka de på et språk ikke jeg skjønte noe av, men damen var åpenbart sint, siden hun slo barnet mitt i ansiktet og dro henne hardt etter armen. Jeg har lyst til å sende en bekymringsmelding til barnevernet om det her. Men jeg vet jo ikke hva barnet heter eller moren heller for den sagt skyld. Men jeg så hvilket hus de gikk inn i, og har adressen. Men vet ikke om den informasjonen er nok til å sende en bekymringsmelding? De vil vel sikkert ha noe navn og forholde seg til? Noen som vet noe om dette? Anonymous poster hash: bfaff...b16 Skrivefeil? Bra du skrev bekymringsmelding <3 Stakkars barn. Uansett om det er ditt eller hennes. Anonymous poster hash: 4ab0d...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Aha, "Siden hun slo barnet MIDT i ansiktet", mente du? Anonymous poster hash: 4ab0d...c8e
Sugerøret Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Uff jeg har opplevd det samme,i en rema butikk for noen år siden Om du har mulighet til å finne ut hvem/hvor ,så gjør det. Tenker på hva folk kan gjøre bak 4 vegger,når de slår et barn i full offentlighet.Slike folk skulle aldri fått barn!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Skrivefeil? Bra du skrev bekymringsmelding <3 Stakkars barn. Uansett om det er ditt eller hennes. Anonymous poster hash: 4ab0d...c8e TS: Ja det var en skrivefeil ja Skulle stå "midt". Anonymous poster hash: bfaff...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå