Gå til innhold

Trenger hjelp fra noen kreative sjeler der ute

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten (spesielt jeg) er litt lei av å bare sitte inne og se film osv.. Eller typiske ting som dra ut å spise, dra på kino, blir litt for mye av det samme .. Så har noen noe tips til hva man kan finne på? Helst ikke noe som koster altfor mye, men er ikke så veldig farlig :)

Takk på forhånd!

Anonymous poster hash: 4b292...4bc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lese høyt for hverandre fra en bok, dra på tur, sykle eller svømme eller gå på ski, lage mat sammen osv.

Anonymous poster hash: fe865...a9a
AnonymBruker
Skrevet

Takk, noen fler?

Gjest kreativ
Skrevet

Ta med bok, solkrem, tepper, fiskestang og ta en piknikk ved sjø/innsjø. Evt roadtrip til noen av norges severdigheter. Lei el lån en hytte for en helg. Dra på innendørs badeanlegg. Har dere hage kan dere ha prosjekter ute.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Setter pris på alle svar. Må nevnes at kjæresten min har en veldig tidkrevende jobb og kan ikke alltid bare ta en helg fri osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo viktig å trives i hverandres selskap også da!

Sjekk bilettservice og dra på konsert dere har lyst til. Gå kveldsturer kan være veldig koslig. mld dere som natteravner etc. rødekors. Dette kan være veldig givende og sosialt.

Det er viktig å ikke glemme sine venner når en har flyttet sammen.

Få dere ett barn kansje?? da blir det nok å gjøre =)

Lag deres egne hjemme prosjekter (oppussing,foto galeri etc)

Det er bare fantasien som stopper om dere trives i hverandres selskap..

AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør vi jo! :) Må bare komme meg ut litt, og ikke bare sitte inne :)
Vi bor ikke sammen, kan jeg kanskje nevne
Takk for tips!

Skrevet

Gå "10 på topp" sammen (om det er der dere bor) :)

AnonymBruker
Skrevet

Gå "10 på topp" sammen (om det er der dere bor) :)

Hva er det?

Anonymous poster hash: 2acbc...800

Skrevet

Hva er det?

Anonymous poster hash: 2acbc...800

Det er toppturer du går og henter koder på toppen. Motiverende og godt for kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, kan også nevne at jeg faktisk er veldig veldig lat .. fjellturer er ikke helt min greie, kan jo gå tur i skogen og campe, men å gå på masse fjellturer er ikke helt meg. Takk for forslag uansett, håper på så mange som mulig :D

Gjest mjaow
Skrevet

Elsk hverandre, kos og le. Lag dere te, og hogg opp pinneved.

Løp nakne på enga, senere på senga.

Se på stjernene, og drøm dere bort. Da går tiden ganske så fort.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor dere, Ts?

Anonymous poster hash: b869e...ea8
AnonymBruker
Skrevet

Ved Oslo

AnonymBruker
Skrevet

meg og kjærsten min kjedet oss veldig etter noen år og da begynte vi å gjøre helt fjollete ting bare for å ikke havne i kjærstefella med kino som det mest spennende i livet :P

Vi hadde "hyttekveld/helg" vi ryddet vekk tv`en og tok på oss joggedress,ullsokker og andre klær man pleier å ha på hytta også tente vi fyr i peisen og spilte brettspill,yatzi og drakk øl sammen hele kvelden. Vi lagde også god mat og satt der i mariusgenserne våre og kosa oss skikkelig. Dette var på vinterstid så vi var ute i hagen og kjørte med akebrett og oppførte oss om de små barna.

Vi har også hatt små bilturer/gåturer i nærområdet ( bor i en ganske liten by) hvor f.eks jeg har lagt opp en rute hvor vi går innom steder som har betydd mye for meg som barn/ungdom. Også har han gjort det samme en annen helg. På slutten av denne runden har vi leid favorittfilmen fra ungdomstiden min og jeg har laga den maten jeg likte aller best som barn/fjortiss. En rute kan f.eks være å besøke den gamle barneskolen- den lokale hengeplassen for ungdommer- løkka man spilte fotball på- det lokale badestedet- huset man vokste opp i osvosv..

vi har ofte dratt ut midt i uka og fyrt opp bål og tatt middagen ute over bålet, eller dratt å spilt tennis på den lokale banen eller gjort andre sportslige aktiviteter selv om begge to er ganske sofapoteter. Når vi spilte tennis/basketball hadde straffekonk eller lignende sørget vi alltid for at det var en premie til vinnern sånn at det var litt ekstra moro å vinne..det kan f.eks være at tapern må lage middag og ta oppvasken eller lignende.

Noen ganger har vi gått på den lokale lekeplassen og slengt oss i slenghusker, klatret i stativer og lekt i sandkassa selv vi begge nærmet oss 30. :fnise:

Anonymous poster hash: 880da...2a6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom på en ting til!

Vi skrev ned en liste med de matrettene man aldri kunne tenkt seg å spise ( lungemos,blodpudding,haggis, snegler osv) så lagde vi den maten sammen etter oppskrifter på nettet og spiste sammen. Noen ganger ble vi veldig overrasket og andre ganger stemte fordommene veldig :P

Anonymous poster hash: 880da...2a6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kortspill og brettspill.

En gang i måneden har vi Earth Hour hvor vi skrur av alt av elektrisitet og bare prater.

Anonymous poster hash: fe865...a9a
  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Vi bruker å bowle, gå turer, grille i naturen, trenger ikke gå langt for det. Være på hytta, fiske ved tjønnene der. Gå på bilrace sammen, besøke venner. Bade og sole oss.Hytte, brettspill og øl er også ting vi gjerne gjør :fnise:

Vi pleier også å besøke andre steder enn å bare være der vi bor, bare på artig. Vi tar også tog istedet for bil for å få forandring :)

AnonymBruker
Skrevet

Elsk hverandre, kos og le. Lag dere te, og hogg opp pinneved.

Løp nakne på enga, senere på senga.

Se på stjernene, og drøm dere bort. Da går tiden ganske så fort.

Ja!!!!

------------

Puslespill på 1000 brikker og vin. Fantastisk kombo!

Anonymous poster hash: 5c902...02e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...