Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i to år nå hatt skikkelig trøbbel med kviser på haken. Pga dette har det dannet seg en "myk pute" på haken. En kul. Hva er dette? Noen som har noen ide?

Anonymous poster hash: c3b50...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i to år nå hatt skikkelig trøbbel med kviser på haken. Pga dette har det dannet seg en "myk pute" på haken. En kul. Hva er dette? Noen som har noen ide?

Anonymous poster hash: c3b50...ddd

Det høres litt ut som noe jeg hadde tidligere. Hadde litt småkviser på haka, men mest "byller" som på en måte var innebygde, om du skjønner? Gikk på Isotretinoin (fikk resept hos hudlege) i ca et halvt år - har ikke hatt en prikk siden! Sluttet for nesten et halvt år siden. Ikke sikkert du har det samme som meg, men dette funket for meg i hvert fall :)

Skrevet

Dette hørtes interessant ut! Men er ikke dette denne hestekuren med voldsomme bivirkninger?

Skrevet

Dette hørtes interessant ut! Men er ikke dette denne hestekuren med voldsomme bivirkninger?

Skrevet

De bivirkningene jeg fikk, var tørr hud i ansiktet, tørre lepper og tørre slimhinner i nesen.

Ubehagelig? Ja.

Verdt det? Ja, noe så vannvittig!

Det gikk helt fint, siden jeg brukte en god krem i ansiktet og lypsyl ofte, og det var som sagt virkelig verdt det, da huden min har vært kjempefin siden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...