Gjest ilovelife Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Hei! Jeg har gått på p-pillen Yasminelle i litt over 2,5 mnd. får ca 3-4 uker siden hadde jeg diarè i ca 1,5 uke. jeg tar alltid pillene på kvelden men ikke på akuratt samme klokkeslett hver dag. jeg hoppet over mensen for 1,5 uke siden med vilje. men nå har jeg utrolig ømme pupper, er trøtt døgnet rundt og får brun utflod. diarèn var stort sett på dagen og ikke om natten. og i og med at jeg alltid tok p-pillen sent på kvelden har jeg ikke hatt diarè mindre enn 3-4 timer etter jeg tok piller. f.eks (tok pillen kl 2 på natten og våknet kl 8 på morningen og måtte på do.) har hatt hypping sex med kjæresten under denne perioden. er det mulig at jeg kan ha blitt gravid? jeg er bekmret siden jeg er så trøtt og puppene er så ømme, og i tilegg brun utflod. eller er dette normalt når man hopper over mensen med p-piller?
Gjest Doh Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Høres ut som om det skal ha går greit. Da jeg gikk på p-piller hendte det at jeg hadde litt brun utflod når jeg hoppet over mensen. Men såklart, p-piller er jo ikke 100% sikkert så om du er usikker kan du kjøpe en test
Silfen Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Har man diaré så skal man dobbeltsikre seg. Uansett, absolutt ingen her inne kan svare ja eller nei på spørsmålet ditt. TA EN TEST. 1
Gjest ilovelife Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Igår fikk jeg plutselig masse brunt i trusa. Helt brunt ikke noe tegn til blod.. Og får liknende mensen kramper inni mellom. Nå er det tilbake til å være litt brunt bare inni mellom. Jeg er også veldig trøtt. Hva er dette??
Rosa Sitron Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Igår fikk jeg plutselig masse brunt i trusa. Helt brunt ikke noe tegn til blod.. Og får liknende mensen kramper inni mellom. Nå er det tilbake til å være litt brunt bare inni mellom. Jeg er også veldig trøtt. Hva er dette?? Det kan være så mangt. Ta en test og se hva den sier. Mest sannsynlig er det bare "mensen" som kommer litt unormalt etter at du har hoppet over den.
Gjest Doh Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Har du ikke tatt en test ennå? I så fall må du gjøre det, det er det eneste som kan gi deg et svar. Vi kan ikke vite hva som skjer med kroppen din.
lillemeg90 Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Brunt kan være gammelt blod som har vert i livmoren og som har tatt lang tid for å komme ut. Men ta en test du:)
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Tipper du ikke er gravid men det er bare tipping. Ta en test du. Anonymous poster hash: 39c5e...6ab
Gjest ilovelife Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 Kan godt tenkes jeg ikke er gravid. Tror ikke jeg er det. Men noen som vet hva dette da kan skylldes? Noen som har opplevd det samme da de har hippet over mensen med p.piller?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Det har da ingenting å si at du hadde diaré, da har jo fortsatt pilla blitt tatt opp i tarmen. Det er ved oppkast like etter pilla ble tatt man skal dobbeltsikre seg siden den har kommet opp igjen og ikke rukket å bli tatt opp.Anonymous poster hash: e2cc9...dda
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Det har da ingenting å si at du hadde diaré, da har jo fortsatt pilla blitt tatt opp i tarmen. Det er ved oppkast like etter pilla ble tatt man skal dobbeltsikre seg siden den har kommet opp igjen og ikke rukket å bli tatt opp.Anonymous poster hash: e2cc9...dda Nei det stemmer ikke, noen ganger kan pillen komme ut pga diare FØR den har blitt tatt nok opp i tarmene, det nytter ikke om den har vært kort tid i tarmene den blir ikke tatt opp på to sekunder. Men etter noen timer så er den jo tatt opp i kroppen. Selv om det er større sjanse for at den ikke taes opp når man har spydd så er det en sjanse ved diare og. Det står om det i vedlegget til mine p-piller. TS: kanskje kroppen din reagerer slik fordi du ikke har fått i deg pillen daglig (pga diareen). Rett og slett tull med hormoner. Men ta en test. Anonymous poster hash: 39c5e...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå