AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Er det flere som er medlemmer her? Hvor lenge har dere vært medlem, funker det for dere? Det virker billig og bra. Jeg er hekta. Og man kan også lage egen kostholdsplaner der inne, jeg har ikke prøvd det ennå, men skal etterhvert. Noen som vil dere erfaringer fra livegym.no? Anonymous poster hash: e7aa0...ddc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Hva koster det? Er det styeke også, eller bare sånn hopp opp og ned trening?Anonymous poster hash: cda82...5fa
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Koster 50 kr pr måned, ingen binding. Er styrketimer der også, men jeg har ikke prøvd de timene, så vet ikke helt hvordan de er. Anonymous poster hash: e7aa0...ddc
Redbull Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Dette virker jo genialt da! For 50 kr mnd og uten binding skal jeg absolutt prøve ut denne siden
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Ja, virker ganske genialt! Ingen som allerede er medlemmer som kan fortelle sine erfaringer? TS Anonymous poster hash: e7aa0...ddc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Er det flere som er medlemmer her? Hvor lenge har dere vært medlem, funker det for dere? Det virker billig og bra. Jeg er hekta. Og man kan også lage egen kostholdsplaner der inne, jeg har ikke prøvd det ennå, men skal etterhvert. Noen som vil dere erfaringer fra livegym.no? Anonymous poster hash: e7aa0...ddc Hva er forskjellen på "treningstimene" deres og videoer man finner gratis på Youtube? Anonymous poster hash: 8d51b...735
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Etter å ha lest denne tråden måtte jeg bare melde meg inn i Livegym for å teste det ut. Jeg rigget meg til og hadde en halvtime med hoppetrening. Livegym virker for meg veldig greit. Man kan melde seg på nye treningstimer å få det live, eller man kan laste opp gamle treningstimer. Var veldig mye å velge mellom og flere hundre treningsvideoer. Absolutt verdt 50 kr i mnd Anonymous poster hash: 7a622...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå